Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Šokinėja apsukos

407 2.0 hdi šokinėja apsukos vakumas selenoidas

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1

#1 Aurimas A

Aurimas A
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:407 2.0 Hdi

Parašyta 2019 rugpjūčio 10 - 18:10

Sveiki, turiu tokią problėmėlę. Kad paprasčiau suprast- nufilmavau, kas daros.:

po ilgų naršymų po forumus, guglinimo ir youtubinimo išsiaiškinau, kad į variklį ora gali paduot per dvi šlangas (viena eina tiesiai iš turbo(vadinsiu ją tiesiogine), kita iš turbo, per "radiatorių"- (vadinkim ją "vėsiąją" :) ) už jų stovi po sklendę. Jos valdomos vakuminiais selenoidais.  Jei variklis užgesintas- "tiesioginė" šlanga būna uždaryta, o vėsioji- atidaryta. Užvedus- niekas nesikeičia. Atsiradus trukčiojimui-apsukų šokinėjimui- vėsiosios šlangos sklendė pamažu pradeda užsidarinėti, variklis nebegauna oro ir apsukos pradeda krist. Kai beveik užgesta- pliūpteli dūmų kamuolys, sklendė atsidaro (spėju dėl sumažėjusio vakumo, kurį iššaukė krintančios variklio apsukos) ir variklis vėl dirba normaliai keletą sekundžių iki sekančio apsukų kritimo. Pakeičiau vakuminiu šlangelių gumines jungtis. Puse jų buvo suplyšusios, bet tai problemos neišsprendė. Buvau išėmęs abu selenoidus (tiesioginės ir vėsiosios žarnų sklendžių) pabandžiau traukti orą per juos. Per abu galiu "pratraukt" truputi oro jei į juos nepajungta srovė. Bet traukiasi gan sunkiai ir lėtai. Pajungus srovę į selenoidus- jie atsidaro ir oras "praeina" lengvai ir be jokių kliūčių. 

Ar gali būti problema selenoiduose? Nes žiūrėjau keletą video apie juos ir vienuose sako, kad selenoidai turi pilnai uždaryt arba atidaryt vakumą, o kitam video radau, kad jei yra taip, kaip pas mane- tai taip ir turi būt. Selenoidas kainuoja apie 60 eu, nesinori be reikalo pirkt, juolab, kad 2 reiktų :hmm:

Gal kas turit kokių minčių, patarimų? Būčiau labai dėkingas. Jei kas pagelbėtų- atsilyginčiau, nes tas trukčiojimas baigia išvaryt mane ir mano žmoną iš proto... 

 

 

info.:

 407 SW 6E
Motor: 2,0 136hk, Diesel
Motorkode: RHRDW10BTED4


Šį pranešimą redagavo Aurimas A: 2019 rugpjūčio 10 - 19:04

  • 0

#2 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 551
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2019 rugpjūčio 11 - 03:25


po ilgų naršymų po forumus, guglinimo ir youtubinimo išsiaiškinau, kad į variklį ora gali paduot per dvi šlangas (viena eina tiesiai iš turbo(vadinsiu ją tiesiogine), kita iš turbo, per "radiatorių"- (vadinkim ją "vėsiąją" :) ) už jų stovi po sklendę. Jos valdomos vakuminiais selenoidais.  Jei variklis užgesintas- "tiesioginė" šlanga būna uždaryta, o vėsioji- atidaryta.

Cia vieninteliai teisingi zodziai,o toliau prasideda kazkokios informacijos nuotrupos ir interpretacijos.Cia taip gaunasi, kai nera teorinio pagrindo kaip kas veikia, pradedama salinti gedimus.Deja jau praejo tie laikai.

Jei nori informacijos is pirmu lupu,tai prasau https://mega.nz/#!Ov4S1aQL!uxnqkdvZvbkiRp7NTzd4H-J8eJAOVYEaHji2MyqXy5k

Tik reikia nepamirsti,kad ten buvo skirtingu isiurbimo sklendziu,bet veikimo principas panasus.

Ir jomajo solenoidas- tai elektroagnetine rite.Greiciausiai kalba eina apie elektromagnetinius voztuvus.Vakumine sistema tikrinama tik su vakumine pompa kartu su manometru, visa kita "kaimas".

Labai gaila,kad neradai ,kad isiurbimo sklende reguliuoja egr duju srauta.Jeigu kaltas egr ,tai sklendes gaunasi kaip siptomas,bet ne tikrasis gedimas.

Zinoma dar galima paliesti kuro sistemos, ECU gedimus.

 

P.S Vis gi cia Peugeot megeju forumas,ne profesionalu.Atsiprasau uz savo griezta tona, kitaip negaliu.Laikui begant, keiciasi poziuris automobiliu tematikoje.


  • 0





Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: 407, 2.0, hdi, šokinėja, apsukos, vakumas, selenoidas

Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0