Sveiki, turiu tokią problėmėlę. Kad paprasčiau suprast- nufilmavau, kas daros.:
po ilgų naršymų po forumus, guglinimo ir youtubinimo išsiaiškinau, kad į variklį ora gali paduot per dvi šlangas (viena eina tiesiai iš turbo(vadinsiu ją tiesiogine), kita iš turbo, per "radiatorių"- (vadinkim ją "vėsiąją" ) už jų stovi po sklendę. Jos valdomos vakuminiais selenoidais. Jei variklis užgesintas- "tiesioginė" šlanga būna uždaryta, o vėsioji- atidaryta. Užvedus- niekas nesikeičia. Atsiradus trukčiojimui-apsukų šokinėjimui- vėsiosios šlangos sklendė pamažu pradeda užsidarinėti, variklis nebegauna oro ir apsukos pradeda krist. Kai beveik užgesta- pliūpteli dūmų kamuolys, sklendė atsidaro (spėju dėl sumažėjusio vakumo, kurį iššaukė krintančios variklio apsukos) ir variklis vėl dirba normaliai keletą sekundžių iki sekančio apsukų kritimo. Pakeičiau vakuminiu šlangelių gumines jungtis. Puse jų buvo suplyšusios, bet tai problemos neišsprendė. Buvau išėmęs abu selenoidus (tiesioginės ir vėsiosios žarnų sklendžių) pabandžiau traukti orą per juos. Per abu galiu "pratraukt" truputi oro jei į juos nepajungta srovė. Bet traukiasi gan sunkiai ir lėtai. Pajungus srovę į selenoidus- jie atsidaro ir oras "praeina" lengvai ir be jokių kliūčių.
Ar gali būti problema selenoiduose? Nes žiūrėjau keletą video apie juos ir vienuose sako, kad selenoidai turi pilnai uždaryt arba atidaryt vakumą, o kitam video radau, kad jei yra taip, kaip pas mane- tai taip ir turi būt. Selenoidas kainuoja apie 60 eu, nesinori be reikalo pirkt, juolab, kad 2 reiktų
Gal kas turit kokių minčių, patarimų? Būčiau labai dėkingas. Jei kas pagelbėtų- atsilyginčiau, nes tas trukčiojimas baigia išvaryt mane ir mano žmoną iš proto...
info.:
407 SW 6E
Motor: 2,0 136hk, Diesel
Motorkode: RHRDW10BTED4
Edited by Aurimas A, 2019 August 10 - 19:04.