Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1995 m. P306 1.9 D (47 KW)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2019 rugpjūčio 17 - 07:10

Sveiki, turbūt pardavinėsiu kaip žaliavą projektui laikytą P306. Raudonas 1995 m.1.9 D (47 KW) hečbekas. Auto be tech, išregistruota, bet važiuojanti ir kuriasi iš pusės pasukimo net po pusmečio stovėjimo. Visą laiką stovėjo garaže, tiesa, dugninėj daly yra nemažai korozijos, bet skardos sveikos (visgi cinkuotos). Šiaip jau vien dėl variklio tokie variantai vertingi. Šitie varikliai, kaip Tadas yra minėjęs, yra akmeniniai, neužmušami. Sako, vasarą galima net ir aliejų pilti, jei turit atliekamo (nors aš to nebandęs) ir riedės be problemų. Apie šio variklio kuro ekonomiją net nekalbu. Žodžiu, variklis ir yra vertingiausia šio auto dalis. Nežinau, ką galima prašyt už tokį daiktą, tai patarkit, kad neapsijuokčiau, tik, norėtųsi, kad patarimai būtų objektyvūs, o ne nulemti asmeninio suinteresuotumo nupirkti už centus :)


Šį pranešimą redagavo evbi: 2019 rugpjūčio 17 - 07:16

  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 10:51

Realiai, tokiam automobiliui vertingiausias yra būtent kėbulas. Nes variklių gauti dar dabar nebūtų labai tragiškai sunku. O ir sutaisyt nesunku ir nebrangu, lyginant su naujesniais.

Jei kėbulas nekažką (Manau žiūrėt reikėtų slenksčius, dugną gale apie balkį ir už jo bei galines vidines arkas tarp rato ir bagažinės, ir šiek tiek priekiniai lonžeronai (dyzeliams jie gali ir nepūti, nes nuo XUD pomėgio laistytis alyva priekis nuolat įmirkęs tepale), kaip ir ZX. Nors ten ir yra kažkokio cinko, bet juokingas tas cinkas, su tikru senų audžių cinku nepalyginsi), tai reali vertė neviršys 200eur. Nebent pavyks rasti kokį entuziastą. Prieš kelis metus panašius kelis variantus pirkau, tik su Citroen ženkliukais, tai mokėjau 100eur už 1,9D ir 130eur už 1,9TD.

Suinteresuotumo neturiu čia jokio, tai rašau realius skaičius iš praktikos. Jei pavyks rasti entuziastą, gal ta vertė dar pakils, gal net ir nemažai, bet didesnis šansas, kad aplamai bus sunku rasti pirkėją ir skambins visokie ardytojai/metalistai siūlys po 60eur.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 11:22

Beje, kas dėl statuso išregistruota, nes nėra TA ir draudimo, tai šiais tas nieko nebereiškia, nes vėl pataisė įstatymą ir jo taikymą. Dabar atsistato statusas automatiškai, ir numeriai ir dokumentai irgi atsistato galioti, jei įvykdomos sąlygos dėl TA ir draudimo (jei nebuvo išregistruota kitu pagrindu).

 

Nupirkau Audi 80, kuri paskutinįkart TA praėjo 2008tais metais. Aišku išregistruota ir t.t. Praėjus TA ir apdraudus, statusas atsistatė automatiškai į "leidžiama dalyvauti eisme" ir nieko mano pirkimo sutartis negroja, nes mašina nebėra išregistruota. Mašina Lietuvoj nuo 98tų metų, turbūt už markes dar pirkta, dokumentai laminatas su išmuitinimo pažymos numeriu, o savininkas, 33čių metų senolis, pasirodo dar gyvas, kažkur kaimely Raseinių rajone gyvena ir nėra deklaravęs, kad pardavė, nes visi galvojo, kad išregistruotai užtenka sutarties. Galbūt ir užtenka, bet nebėra išregistruota, o kol buvo išregistruota, be TA ir draudimo neregistruoja. Kaip supratau, mažai jau ir gyvasties turi, kas yra problema. Tai dabar ir tąsomės, nes pardavėjas jo anūkas, turi kažkaip sutvarkyti dokumentus. Nes jei numirs, turbūt tada be paveldėjimo dokumento ir naujos sutarties išvis nieko nebus.

Važinėti galima, bet norėčiau arba parduoti, kam dokumentai absoliučiai reikalingi mano vardu, arba bent deklaravimas. Arba važinėsiu, ir tada garantuotai į užsienį norėsiu, ir visai nesinori, kad man ten būnant, senoliui numirus, automatiškai išregistruotų. Arba kad jo adresu eitų mano baudos už greičio pažeidimus, parkavimo pažeidimus arba nesumokėjimus arba Norvegijos kelių mokesčio sąskaitos. O dar yra užsienio valstybės, kur reikia arba sutarties notariškai patvirtintos, arba mašinos savo vardu, kitaip daug kliūčių. Yra buvę netgi taip, kad ES šalyje Ispanijoje negalėjau savo automobilio pasiimti iš Policijos aikštelės (buvo nutempta, nes pažeidžiau parkavimo taisykles), nes buvo dokumentai ne mano vardu. Sutartis nieko negroja pirkimo, nes mašina ne Ispanijoj registruota, o sutartį "galiu ir pats tokią tau dabar surašyt" - taip sakė policininkas. Teko rūpintis tada notariškai patvirtinu įgaliojimu naudotis automobiliu kaip savo, ispanų kalba, tik tada atidavė, ir parkavimo toje aikštelėje kaina, kol viską sutvarkėm, beveik pasiekė automobilio vertę. Tai va tokie ir svertai. Kitu atveju turbūt beliks kreiptis į teisėsaugą dėl svetimo turto pardavimo ir parašų padirbinėjimo arba bandymo sukčiauti. Nors ant sutarties užrašyta netgi didesnė kaina, negu reali pirkimo, bet ji vistiek toli gražu nesiekia galutinės automobilio vertės, vertinant įdėtas dalis ir darbus. Tai va žiūrėsim, kaip išsirutulios. Jei prastai, tai visas sutartis sudeginsiu ir manau spėsiu gerai pasilinksmint :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2019 rugpjūčio 23 - 07:50

Mano atveju, manau, tikslingiausia ardyti - išsiimti variklį, o likučius leisti į užtarnautą poilsį laužyne, nors skardos, išskyrus dugną, be korozijos, o salonas apskritai idealios būklės. Šituos variklius, girdėjau, ir į kitus modelius auksarankiai montuoja, tai turbūt šiuo keliu ir eiti būtų tikslingiausia, nebent, kaip sakei, atsiras entuziastas, kurio vis dar laukiu su pasiūlymu :)


Šį pranešimą redagavo evbi: 2019 rugpjūčio 23 - 07:51

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0