Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 2004 1.6 hdi nesuka variklio


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 frakas

frakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 1.6 hdi 80kw

Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 21:24

P407 2004 1.6 hdi 80kw

 

Sveiki. Pries kelias dienas vaziuojant greitkely ~120km/h staiga sutrukcioja auto mazeja greitis (+instinktyviai atleidziamas gazas) issijungia variklis ir laisva eiga sustojant kelkrasty per veidredoli gale matosi sviesus dumai. Kelios minutes pries sustojant skydelyje nebuvo jokiu signalu jog butu didesne negu iprasta variklio temperatura taip pat ir stojant jokiu pranesimu ar lempuciu neuzsidege tik is variklio arba salia variklio girdejosi garsas (tak tak tak tak). Sustojus kelkrasty ir atsidarius kapota vis dar girdejosi nezymus tak tak tak garsas, bet vizualiai perkaitinimo nesimate,  nei kvapo, nei garu, nei kad jaustusi ypatingas karstis nuo variklio. Auto atveso mazdaug per 30-40min tuomet patikrinus ausinimo bakeli pamaciau, kad jis praktiskai tuscias ir po masina (priekyje keleivio pusej po sedyne) lasa antifrizas. Tikrinant alyva vizualiai tvarkingai atrode tik kad jos daugiau, negu iprastai buvo 3 padalos is 4, profilaktiskai tikrinant budavo 2 padalos is 4. Itariu, kad i alyva isimaise antifrizas ir todel buvo atsirade sviesus dumai degant antifrizui.  Atvesus auto i ausinimo skyscio bakeli supyliau 2l tosolo, taciau variklis nebeuzsivede. Sukant rakteli buna garsas klik ir daugiau nieko. Nutempus auto i servisa vizualiai apziureje meistrai ytare, jog uzsikales variklis, bande nuimt zvakes, tai dvi nueme ir su jomis viskas gerai o kitas kazkaip nulauze bandant nuimt :) meistras iskarto pasiule keist varikli kitu ir viskas. Taciau man susidare nuomone kad tikriausiai to serviso meistrai per mazai kompetencijos turi kas susije su varikliais. 

 

Gal teko kam susidurti su panasia situacija arba turit kazkokiu naudingu patarimu ka daryti toliau. Nes negaliu apsispresti ar vezti i kita servisa ir bandyti ardyti varikli ir ieskoti giliai kur ten problema ir ar verta taisyti, ar nesvaistant pinigu iskarto keisti i kita panaudota varikli. Ačiū už atsakymus.


  • 0

#2 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 500
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 21:42

Vežk pas forumo diagnostus, tada tau paaiškins normaliai kas ir kodėl. Nes kaip supratau - atsakymo negavai apie priežastį.
P.s. keista, kad vežiojies porą litrų tosolo ;).
  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 23:49

Jei variklis raktu neprasisuka, siulyciau su tokiu nebesiterliot ir det kita. Ypac kad jau meistrai be reikalo zvakiu turbut prilauze, tai dar ju istraukimas dar kainuotu irgi. Priezasciu gedimo irgi pries keiciant butina paieskot ir jas rasti.
Galiu sutaisyti, bet tik rugsejo antra savaite pradeciau dirbti, nes eile dviem savaitem ir dar po to irgi turbut variklio keitimas minivenui C8,jau stovi laukia masina...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 frakas

frakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 1.6 hdi 80kw

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 08:37

Vežk pas forumo diagnostus, tada tau paaiškins normaliai kas ir kodėl. Nes kaip supratau - atsakymo negavai apie priežastį.
P.s. keista, kad vežiojies porą litrų tosolo ;).

nesivezioju :) kol atvesinejo masina draugas atveze is degalines :)

 


Jei variklis raktu neprasisuka, siulyciau su tokiu nebesiterliot ir det kita. Ypac kad jau meistrai be reikalo zvakiu turbut prilauze, tai dar ju istraukimas dar kainuotu irgi. Priezasciu gedimo irgi pries keiciant butina paieskot ir jas rasti.
Galiu sutaisyti, bet tik rugsejo antra savaite pradeciau dirbti, nes eile dviem savaitem ir dar po to irgi turbut variklio keitimas minivenui C8,jau stovi laukia masina...

Del to rakto prasisukimo pasitikslinsiu, nes zadejo kad kita diena  si dalyka pirmoj eilej patikrins pasikele masina bet per 4 d.d. pabande tik zvakes atsukt, o dabar jau antra diena skaiciuoja samata, kai paklausiau kiek galetu kainuot, jeigu keist varikli  :). Tuo paciu gal kokiu rekomendaciju del laisvesniu meistru kaune turit, nes tas laukimas labai erzinantis, kai nezinai, nei priezasties, nei kokios tikslios pasekmes..  :)


Šį pranešimą redagavo frakas: 2019 rugpjūčio 21 - 08:34

  • 0

#5 Corde

Corde
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 152
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:2 x Peugeot 607

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 09:04

Geru ir laisvu meistru nelabai buna, as tavo vietoje laukciau eilej, bent sulaukes nenusivilsi :)
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 09:31

nesivezioju :) kol atvesinejo masina draugas atveze is degalines :)

 


Del to rakto prasisukimo pasitikslinsiu, nes zadejo kad kita diena  si dalyka pirmoj eilej patikrins pasikele masina bet per 4 d.d. pabande tik zvakes atsukt, o dabar jau antra diena skaiciuoja samata, kai paklausiau kiek galetu kainuot, jeigu keist varikli  :). Tuo paciu gal kokiu rekomendaciju del laisvesniu meistru kaune turit, nes tas laukimas labai erzinantis, kai nezinai, nei priezasties, nei kokios tikslios pasekmes..  :)

Bet kam jie tas žvakes sugalvojo sukt? Gal paaiškino? Tipo kompresiją pamatuot, kai variklis neprasisuka? Taigi pas 1,6HDI tiek prieit, tiek ištraukt, tiek matuot visais atvejais geriau per purkštukus, o su žvakėm jau beveik visi net ir su automobiliais nesusiję žino, kad pavojinga, ypač šaltam, sukt. Ir per purkštukus galima ir kamerą įkišt cilindro vidun pažiūrėt, kartais visai naudingas dalykas.

Rekomenduoju irgi neskubėt, nes ką matom iš praktikos, tai kad žmonės visada labiausiai ieško greičio ir kainos, bet kai susimoka už greitį, paskui dažnai tenka dar kartą mokėti už kokybę ir vistiek laukti. Įdomu tai, kad greitis būna ir pigiau, ir brangiau už kokybę, priklausomai nuo biznio maržos, bet nepriklausomai nuo kainos, dažniausiai greityje kokybės vistiek nebūna, vien vargas. Ką noriu pasakyti, tai kad užuot palaukę dvi savaites ar mėnesį mašinos, dažnai kreipiasi ten, kur paima sekančią dieną, prasiknisa tas pačias dvi savaites, o paskui remonto padarinius reikia šalinti ilgai ir nuobodžiai, ir kartais brangiai.

4 d.d., beje, nėra ilgas laiko tarpas. Aš tau galėčiau papasakot, kaip greitai jos prabėga, kai žmogus palieka mašiną, o tu dirbi vienas (ne servisas), ir vis dirbi prie kažko, kas dar labiau dega, ir kas laukia jau iš anksčiau, negu užstrigę varikliai. Ir ta mašina tiesiog stovi, kol neturi laiko ir galimybės prie jos prieiti rimtai, o ne prabėgom pribėgti ir nulaužti kokių žvakių arba padaryti niekam nereikalingą diagnostiką... Išvis, pagal pinigus, pelningiausia būtų daryti greitus paprastus pigius darbelius, pvz keisti stabdžių kaladėles arba paskirstymo diržus, "tvarkyti" FAP/EGR, nes padarei ir mašina dingo su garantuotu rezultatu, o per kelias valandas uždirbai nemažai pinigų už greitį arba "know-how". Tuo tarpu su varikliu prasiknisi savaitę, valandinis uždarbis, nors žmogui ir atrodo kosminis, bet iš tikro yra bent dvigubai mažesnis už važiuoklių remonto valandinį uždarbį, ir dar po to darbo tvarkai visa kita, kas jau buvo iki variklio gedimo, t.y. kuro sistemos ir įsiurbimo sistemos gedimai, kol tas variklis pradeda ne dirbti, o dirbti puikiai, dar visokie tepalo ir kitų skysčių nuotėkiai ne iš pačio variklio, ir tuomet atvykęs žmogelis skundžiasi dėl kainos arba dar pasakoja, kad prieš remontą kažkas ten veikė ar traukė geriau, nors variklis užstrigęs buvo, trys purkštukai myžo ir turbina ant ašelės lūžimo ribos :) Vienintelis didelis pliusas, kad įdomu tokius darbus daryti, nes paimi visiškai sugriuvusią mašiną, o žmogui gali atiduoti gerai važiuojantį bolidą, pasitenkinimo jausmas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugpjūčio 21 - 09:33

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 frakas

frakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 1.6 hdi 80kw

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 11:08

Bet kam jie tas žvakes sugalvojo sukt? Gal paaiškino? Tipo kompresiją pamatuot, kai variklis neprasisuka?

Sake neprasisuka ir itardami kad gal cilindruose liko patekes kuras ar slegis neleidzia sukt nusprende atsukt zvakes.. 

Beje sustojus kelkrasty ir atvesus masinai patikrinus alyva is 4 padalu buvo 3. Paskui supilus tosolo 2l i ausinimo bakeli jo praktiskai nesimate ausinimo bakely kazkur visas giliau tiesiog subego pamaniau gal sistemoj visiskai nebuvo like antifrizo, nuvezus i servisa pasake kad dipstick'as rodo trigubai daugiau negu norma, atsiiemant siandien masina ir pats ta pamaciau. Itariu, kad supilant 2l tosolo jis tikriausiai subego i karteri, ar imanoma tai, ir del ko galetu iskarto tiesiai subegt i karteri?


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 11:25

Sake neprasisuka ir itardami kad gal cilindruose liko patekes kuras ar slegis neleidzia sukt nusprende atsukt zvakes.. 

Beje sustojus kelkrasty ir atvesus masinai patikrinus alyva is 4 padalu buvo 3. Paskui supilus tosolo 2l i ausinimo bakeli jo praktiskai nesimate ausinimo bakely kazkur visas giliau tiesiog subego pamaniau gal sistemoj visiskai nebuvo like antifrizo, nuvezus i servisa pasake kad dipstick'as rodo trigubai daugiau negu norma, atsiiemant siandien masina ir pats ta pamaciau. Itariu, kad supilant 2l tosolo jis tikriausiai subego i karteri, ar imanoma tai, ir del ko galetu iskarto tiesiai subegt i karteri?

Jei stipriai trūko galva, blokas arba kažkur kažkas variklio viduj sulūžę, gali būti. Gali būti ir per tepalo aušintuvą, bet ten tokių baisinių skylių nematęs, kad be slėgio taip stipriai maišytųsi.

Bet tai neskamba kaip pirminė priežastis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 frakas

frakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 1.6 hdi 80kw

Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 12:09

Jei stipriai trūko galva, blokas arba kažkur kažkas variklio viduj sulūžę, gali būti. Gali būti ir per tepalo aušintuvą, bet ten tokių baisinių skylių nematęs, kad be slėgio taip stipriai maišytųsi.

Bet tai neskamba kaip pirminė priežastis.

Issiunciau asm. zinute :)


  • 0

#10 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.977
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2019 rugpjūčio 24 - 14:16

Kam zvakes suko tai neisivaizduoju:) tikrinti ar nera cikindrai pilni? Wtf purkstukus isimti ir viskas.
Su raktu neina alkunes prasukti? Indeklai uzhvelti.
Motora keisti. Motoras 300 darbas 250-300
Plius dirzho komplektas, riebokshliai, tepalai su filtru.antifrizas. Dar grubiai 200
Ivertinkite ar apsimoka ish viso keisti.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0