Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P607 2.0HDI sankaba


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 Doncas

Doncas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 61
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.0 HDI 2009m

Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 06:14

Sveiki, pradėjau pastebėti jog važiuojant 5 bėgiu ir esant 2k apsukų, paspaudus pakyla gražiai iki 2.2k ir tuomet staigiai šokia iki 2.6 kokių ir pakrenta iki 2.3. Būna taip ir 2.5 link 3.0k apsukų.
Su žemiausiais bėgiais to nėra.
Čia skaitosi jog sankaba praslysta?
Nuvažiuota nuo naujos keitimo 29k km.
Sankaba neplaukiojanti, galia nestipriai pakelta.
Čia blogai sudėta, brokuota detalė ar kas gali būti?
Ir ką reiktų keisti kad to nebūtų?


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 08:52

Jei 100kw, tai jiem sankabos nemėgsta čipavimo, nebent labai nedaug. Automatai daug geriau čipuojasi šitam varikliui. Tauriaus žodžiai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Doncas

Doncas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 61
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.0 HDI 2009m

Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 10:55

Jo 100kw.
Nejau nėra kokios išeities tam?
29k tai čia juokas, praktiškai nauja dar sankaba, plius neplaukiojanti.


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 19:31

Visada yra iseiciu, tik daznai tai susije su negamykliniais "kustominiais" sprendimais ir kietu pedalu. Pradzioj pabandykit grazint atgal gamykline programa, gal dar nespejot sudeginti kaukindamas
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 rugsėjo 07 - 07:18

100% sutinku su Tadu .Bet kai pradedi aiskinti  tiems ,kas nori didesnio galingumo(neaisku kas padaryta su sukimo momentu, nes tai turi didziausia itaka) ,kad gali nelaikyti sankaba ar dar kas nors, tai sako as tik trupuciuka.......

Jeigu jau kelis kartus(ar kartų) praslydo sankaba , atstatyti -pataisyti ja jau neimanoma.Tik keitimas.

Cia ne i tema, nori galingo auto ir pirk su tokiu motoru.Mano nuomone tokia.


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2019 rugsėjo 07 - 07:20

  • 0

#6 Doncas

Doncas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 61
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.0 HDI 2009m

Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 06:19

Kad būčiau kankinęs tai viskas būtų ok, bet aš tą galią tik užmiesty apsilenkiant naudoju. O galingesnis kai pirkau buvo tik 2.7 kuris aikštingas labai, nežinia kada suges. Tadai o ką customaisinti eitu? Nuo 2.2 gal tiktu sankaba?
  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 11:25

Kad būčiau kankinęs tai viskas būtų ok, bet aš tą galią tik užmiesty apsilenkiant naudoju. O galingesnis kai pirkau buvo tik 2.7 kuris aikštingas labai, nežinia kada suges. Tadai o ką customaisinti eitu? Nuo 2.2 gal tiktu sankaba?

Nelabai. Reiktų dėt turbūt su visu smagračiu. Tas kaip ir ok, pas 2,2hdi alkūninį skaičiuoja nuo smagračio, pas tavo šimtinį dvilitrį nuo magnetinio žiedo prie diržo, bet tas smagračio dantytas žiedas turbūt niekam netrukdytų. Pats smagratis prie alkūninio prisisuktų tikrai. Starteris tikriausiai suktų, turėtų būti standartinis smagračio išorinis skersmuo. Sankabos disko šlicai tikriausiai tiktų, nes dėžės modelis tas pats, kogero pirminis velenas sutaps. Problema būtų pagrinde išmynime. Nes pas tave sankaba yra išminama spaudžiant, o pas 2,2hdi atvirkštinė, išminama traukiant. Tai visai kitaip tvirtinasi cilindriukas, ir skiriasi dėžės kožukas.

Keičiant su visa dėže (dėžė turėtų irgi prisisukti, nors 100proc nežinau, nebandęs), reiktų pakeisti cilindriuką su vamzdeliais ir žarnelėm, ir klausimas, ar pavarų trosai ir svirtelės atitinka. Žodžiu, padaroma, bet brangu, tokius darbus pačiam reikia darytis. Nebent jei meistrai yra tai darę, žino greitus ir paprastus sprendimus ir nereikia ilgai galvoti ir laikyti mašinos pakabinus.

 

Kustomaizinti, tai didinamas diskatoriaus įtempimas, kiek stipriai jis spaudžia diską. Tai perdaromas esamas arba imami du diskatoriai, išardomi ir padaromas vienas su dvigubomis plunksnomis. Pedalas jaučiamai stipriai pakietėja ir senose mašinose dažniausiai būna ok, o naujesnėse po 2000tųjų pradeda nelaikyti pedalai, cilindriukai, ugniasienės skarda ir pan.

Galbūt keraminis diskas, bet apie juos mažai ką žinau. Sako, kad lyg tai geriau griebia, ir tada pakanka standartinio diskatoriaus didesniam laikomam sukimo momentui. Bet tai gali būti ir burtai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.977
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 06:04

Tadai, pas 2,2 taigi irgi ant alkunes daviklis stovi. Ar 2,2 turimas omenyje senolis 98 kw?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 13:05

Tadai, pas 2,2 taigi irgi ant alkunes daviklis stovi. Ar 2,2 turimas omenyje senolis 98 kw?

Senolis skaiciuoja nuo smagracio.
Nu jo, galima bandyt ir nuo 125kw det, bet ziurekit neapsiverkit nuo kainos :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0