Sveiki, pradėjau pastebėti jog važiuojant 5 bėgiu ir esant 2k apsukų, paspaudus pakyla gražiai iki 2.2k ir tuomet staigiai šokia iki 2.6 kokių ir pakrenta iki 2.3. Būna taip ir 2.5 link 3.0k apsukų.
Su žemiausiais bėgiais to nėra.
Čia skaitosi jog sankaba praslysta?
Nuvažiuota nuo naujos keitimo 29k km.
Sankaba neplaukiojanti, galia nestipriai pakelta.
Čia blogai sudėta, brokuota detalė ar kas gali būti?
Ir ką reiktų keisti kad to nebūtų?
P607 2.0HDI sankaba
#1
Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 06:14
#2
Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 08:52
Jei 100kw, tai jiem sankabos nemėgsta čipavimo, nebent labai nedaug. Automatai daug geriau čipuojasi šitam varikliui. Tauriaus žodžiai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 10:55
Jo 100kw.
Nejau nėra kokios išeities tam?
29k tai čia juokas, praktiškai nauja dar sankaba, plius neplaukiojanti.
#4
Parašyta 2019 rugsėjo 06 - 19:31
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2019 rugsėjo 07 - 07:18
100% sutinku su Tadu .Bet kai pradedi aiskinti tiems ,kas nori didesnio galingumo(neaisku kas padaryta su sukimo momentu, nes tai turi didziausia itaka) ,kad gali nelaikyti sankaba ar dar kas nors, tai sako as tik trupuciuka.......
Jeigu jau kelis kartus(ar kartų) praslydo sankaba , atstatyti -pataisyti ja jau neimanoma.Tik keitimas.
Cia ne i tema, nori galingo auto ir pirk su tokiu motoru.Mano nuomone tokia.
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2019 rugsėjo 07 - 07:20
#6
Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 06:19
#7
Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 11:25
Kad būčiau kankinęs tai viskas būtų ok, bet aš tą galią tik užmiesty apsilenkiant naudoju. O galingesnis kai pirkau buvo tik 2.7 kuris aikštingas labai, nežinia kada suges. Tadai o ką customaisinti eitu? Nuo 2.2 gal tiktu sankaba?
Nelabai. Reiktų dėt turbūt su visu smagračiu. Tas kaip ir ok, pas 2,2hdi alkūninį skaičiuoja nuo smagračio, pas tavo šimtinį dvilitrį nuo magnetinio žiedo prie diržo, bet tas smagračio dantytas žiedas turbūt niekam netrukdytų. Pats smagratis prie alkūninio prisisuktų tikrai. Starteris tikriausiai suktų, turėtų būti standartinis smagračio išorinis skersmuo. Sankabos disko šlicai tikriausiai tiktų, nes dėžės modelis tas pats, kogero pirminis velenas sutaps. Problema būtų pagrinde išmynime. Nes pas tave sankaba yra išminama spaudžiant, o pas 2,2hdi atvirkštinė, išminama traukiant. Tai visai kitaip tvirtinasi cilindriukas, ir skiriasi dėžės kožukas.
Keičiant su visa dėže (dėžė turėtų irgi prisisukti, nors 100proc nežinau, nebandęs), reiktų pakeisti cilindriuką su vamzdeliais ir žarnelėm, ir klausimas, ar pavarų trosai ir svirtelės atitinka. Žodžiu, padaroma, bet brangu, tokius darbus pačiam reikia darytis. Nebent jei meistrai yra tai darę, žino greitus ir paprastus sprendimus ir nereikia ilgai galvoti ir laikyti mašinos pakabinus.
Kustomaizinti, tai didinamas diskatoriaus įtempimas, kiek stipriai jis spaudžia diską. Tai perdaromas esamas arba imami du diskatoriai, išardomi ir padaromas vienas su dvigubomis plunksnomis. Pedalas jaučiamai stipriai pakietėja ir senose mašinose dažniausiai būna ok, o naujesnėse po 2000tųjų pradeda nelaikyti pedalai, cilindriukai, ugniasienės skarda ir pan.
Galbūt keraminis diskas, bet apie juos mažai ką žinau. Sako, kad lyg tai geriau griebia, ir tada pakanka standartinio diskatoriaus didesniam laikomam sukimo momentui. Bet tai gali būti ir burtai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 06:04
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 13:05
Senolis skaiciuoja nuo smagracio.Tadai, pas 2,2 taigi irgi ant alkunes daviklis stovi. Ar 2,2 turimas omenyje senolis 98 kw?
Nu jo, galima bandyt ir nuo 125kw det, bet ziurekit neapsiverkit nuo kainos
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 09:39
O tokie daiktai tiktų? Čia speceliai remapintom auto skirta
https://www.larkspee...ge-1-Clutch-Kit
https://www.larkspee...ge-2-Clutch-Kit
Šį pranešimą redagavo Doncas: 2019 rugsėjo 30 - 10:04
#11
Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 14:54
O tokie daiktai tiktų? Čia speceliai remapintom auto skirta
https://www.larkspee...ge-1-Clutch-Kit
https://www.larkspee...ge-2-Clutch-Kit
Tinka, bet ne jūsų varikliui. Čia OHC senojo komplektas, jums reikia DOHC. Ir ne 110 arklių, o 135.
Variklio kodas berods be ATED, o BTED.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugsėjo 30 - 14:55
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0