Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pakaitinimo žvakes


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 20

#1 egis600

egis600
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:plunge
  • Automobilis:peugeot 5008

Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 15:20

Laba diena. Gal gali kas patarti kaip prieiti ir patikrinti pakaitinimo žvakes 1.6hdi variklui peugeot 5008 2010m.automobiliui,nes padarius diagnostiką išmetė klaidą P1351 ir parasė kad maitinimas iki reles ateina, nėra maitinimo žvakėms?
  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 21:01

Buvo 2 varikliai, 80kw zvakes shiknoj 82kw kiek daugiau i virsu. Bet jas tikrinti susirandate gale motoro didele pilka 4 kontaktu fiske ir atjunge tikrinat. Bet betkokiu atveju geriausiai tikrinti pirma ant isejimu, jei isejimai yra tada prie pat zvakiu... tada zvakes tikrinti. Bet as uz tai, jog zvakes keistumete o ne tikrintumete.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.920
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 25 - 12:35

Dazniausiai kiek lengviau buna prieiti ir surasti rele, kuri turi kvadratine didele fiske su sviesiai melynu fiksatoriumi. Tokiu metu pati rele turetu buti aliuminine su uzrasu Nagares. Is sesiu plonu kontaktu keturiuose turi pypti testeris ir rodyti iki 2om varza. O Laimonas parase teisybe apie keitima.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 egis600

egis600
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:plunge
  • Automobilis:peugeot 5008

Parašyta 2019 rugsėjo 28 - 15:34

Dar vienas klausimas ar jei neveikia viena pakaitinimo žvakė ar kitos trys veikia?
  • 0

#5 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 rugsėjo 28 - 18:15

Dar vienas klausimas ar jei neveikia viena pakaitinimo žvakė ar kitos trys veikia?

 

zinoma kad veikia,  as kai savo 407 isigijau ziema -20 sunkiai bet kurdavosi, tai pasirodo kad nei 1 gyvos zvakes nebuvo kaip ir purkstukai - visiskai mire.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2019 rugsėjo 28 - 18:16

  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 15:26

Dazniausiai kiek lengviau buna prieiti ir surasti rele, kuri turi kvadratine didele fiske su sviesiai melynu fiksatoriumi. Tokiu metu pati rele turetu buti aliuminine su uzrasu Nagares. Is sesiu plonu kontaktu keturiuose turi pypti testeris ir rodyti iki 2om varza. O Laimonas parase teisybe apie keitima.


Baikit matavimus varzu,paprastas multitesteris nesugeba fiziskai ismatuot tokiu mazu varzu,reikalingas visai kitas prietaisas bateriju varzom tikrinimui jei kalba eina apie mazas varzas
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 16:10

Baikit matavimus varzu,paprastas multitesteris nesugeba fiziskai ismatuot tokiu mazu varzu,reikalingas visai kitas prietaisas bateriju varzom tikrinimui jei kalba eina apie mazas varzas

Baikim susireikšmint. Vos geriau nei paprastas multimetras už 10 eurų dažnai turi kalibravimo fukciją t.y. nunulinimą ir gali "išminusuot" matavimo laidų reikšmę. 
Kitas dalykas patikrint jėgos rėlei soooooočiai multimetro ir už 10 eurų. Arba yra kontaktas arba nėra. O jei ten kontaktas dalinis ar "didesnė varža", tai jau rėlė apie save duos žinot kvapu, dūmais arba atvira liepsna kai per ją bandys prasisunkt koks 50A ar kiek ten kai kontakto varža bus kaip kaitinimo žvakės.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#8 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 16:32

Baikim susireikšmint. Vos geriau nei paprastas multimetras už 10 eurų dažnai turi kalibravimo fukciją t.y. nunulinimą ir gali "išminusuot" matavimo laidų reikšmę.
Kitas dalykas patikrint jėgos rėlei soooooočiai multimetro ir už 10 eurų. Arba yra kontaktas arba nėra. O jei ten kontaktas dalinis ar "didesnė varža", tai jau rėlė apie save duos žinot kvapu, dūmais arba atvira liepsna kai per ją bandys prasisunkt koks 50A ar kiek ten kai kontakto varža bus kaip kaitinimo žvakės.

Tamsta,jei nori tiksliai ir pigiai isimatuoti varza zvakiu OMO DESNI tik taikant galima,nera kito budo, su testeriu uz 10 eur tik grandine paziuresi.O mano minetas bateriju testeris butent yra 4 laidu ir matuoja tiksliai mazas varzas net iki 0.1 omo pvz YR1035

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2019 rugsėjo 29 - 16:35

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#9 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 16:48

Dar nemačiau pigaus testerio, kuris varžą rodytų +- 5 ohm, ir viskas kas mažiau 5 ohm - nepatikima ir rodmenys šokinėja. Taip sakant su "mastech" matuojant tenka daug interpretuoti. Prabangesni gal ir sugeba su dviem laidais pamatuot, bet kas gi paskutinį kartą tikrino "Fluke" kainas? :)
  • 0

#10 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 18:48

Tai manau visiem forumo meistram aisku, kad su testeriu arba kad ir KOSMOSO tikslumo iranga galima patikrinti TIK ar zvage veikia ar ne(sita man jau nusibodo forume simtus kartu aiskint). Kaip veikia ar kaista shikna ar nosis galima pamatyti tik issukus. Dar kitas sklausimas kox kaitimo greitis... zmogus klause, mes ir atsakom, kaip galima patikrint. Bet as pasikartosiu 101-a karta, zvakes reikia NE TIKRINTI, O KEISTI NAUJOM, PRIES TAI NAUJAS PATIKRINANT PAJUNGUS PRIE AKUMO (zinoma ne masinos, o kito padeto ant stalo).
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#11 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 21:11

Ačiū už 101, bet aš jį skaitau pirmą kartą. Tad nenustok iki 202 ;)
  • 0

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 21:18

Ačiū už 101, bet aš jį skaitau pirmą kartą. Tad nenustok iki 202 ;)


Kad tik padetu =]
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 11:27

Dar nemačiau pigaus testerio, kuris varžą rodytų +- 5 ohm, ir viskas kas mažiau 5 ohm - nepatikima ir rodmenys šokinėja. Taip sakant su "mastech" matuojant tenka daug interpretuoti. Prabangesni gal ir sugeba su dviem laidais pamatuot, bet kas gi paskutinį kartą tikrino "Fluke" kainas? :)

Nematei, nes turbūt tik vieną matei. Specialiai, pasiknisau rusyje dabar ir radau patį pigiausią skaitmeninį multimetrą, kuris kainavo gal 15-20 Lt. Įdėjau bateriją. Paėmiau 1proc. tikslumo 1omo varžą. Rodo 1.3 omo. Tada suglaudžiau laidus. Rodo 0.3omo. 1.3 - 0.3 = 1 omas. Afigiet.

Toks pasakymas, kad multimetras prastai varžą rodo nesąmoningas kai supranti kai veikia multimetras. Kai yra atraminės sukalibruotos į tampos ir preciznių varžų tiltelis. Tai toks testeris visur nesąmones rodytų. Tiek įtampą, tiek srovę ir t.t. Ant pigių testerių dažniausiai matavimo laidai už veiną centą būna kur tik viena variuota aliuminio gija eina, bet būna ir su +/- normaliais laidais.
Ir išvis čia apie elektrotechnika kalba eina, o ne elektronika (kur ir taip laaaaaaaabai retai reikalingas tikslus ommetras). Patikrint žvakes kurių nominali varža 1-5omai ar rėlę, tai testerio už 10eurų sočiai per akis.
Esu nekartą jau matęs kai eilinis koks mechanikas/operatorius su elementariais įrankiais surado gedimą ir sugėdino "specą", kuris apsižioplino su lagaminėliu kainuojančiu 10K eurų (čia jau ne mašinos po 30k eurų, o įrengimai po 3M eurų). 

Fckin žvakė arba gera arba ne. Ir nėr ten biški bloga arba biški gera. 
Pilnai sutinku su Laimonu. Keiti ir viskas. O broko visad buvo ir bus. Jei žvakė numiro, tai tą parodys pats urodiškiausiais ir pigiausias testeris.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#14 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 12:58

Keiskit chebra naujas zvakes jei turit itarimu, nes poto nuskils koks gabalelis...  :ax:


  • 0

aaaa.png


#15 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 13:11

Keiskit chebra naujas zvakes jei turit itarimu, nes poto nuskils koks gabalelis... :ax:

Pakeitėm į naujas. Po mėnesio motoras "suvalgė" kaitinimo elementą.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#16 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 13:40

Pakeitėm į naujas. Po mėnesio motoras "suvalgė" kaitinimo elementą.

?? Gal galima plačiau? Foto kaip nukasta yra? Ar čiulpė kaip saldainį ? ;)
  • 0

#17 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 13:48

?? Gal galima plačiau? Foto kaip nukasta yra? Ar čiulpė kaip saldainį ? ;)


https://peugeot-klub...aracuda/page-37 Kaitinimo visas galiukas įkrito į veikiantį motorą. Tadas tuomet naujas Denso žvakes keitė, ir poto variklį...😳
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.920
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 14:38

?? Gal galima plačiau? Foto kaip nukasta yra? Ar čiulpė kaip saldainį ? ;)

Aš manau, kad brokas buvo. Žvakės buvo Denso, berods, negaliu 100proc garantuoti, nes 3,5 metų praėjo ir ne pats jas pirkau tuokart, bet manrods Denso. Paskui pakalbėjus su kolegom motoristais, tai pasakė, kad taip būna ir yra matę, bet tik su labai pigiom žvakėm (Denso nėra super pigios, bet pigesnės už Bosch ar Beru šiek tiek), o ne su kokybiškesniais prekės ženklais. Realiai, elementas atitrūko srieginės dalies viduje, tai jo gal net nenukando, o tiesiog ištraukė visą volframinę dalį iš plieninės.

Paskui kitas kolega ne motoristas pasakė savo nuomonę apie Denso, kad jos yra labai geros ten, kur jos ėjo originaliai, t.y. į japoniškas mašinas. Nes europietiškom mašinom gaminamos čia vietoj, ir neaišku, koks gamintojas ir kaip iš tikro gamina. Nuėjau pažiūrėti ir radau Made in France. Na, bet juk Bosch prancūziškom mašinom irgi Made in France. Dėl visa ko Denso nuo tada perku tik japonams :) Į HDi variklius pats nesu jų pirkęs ir sukęs, bet į senus D ir TD tai labai daug komplektų buvo susukta, nes jos būdavo tikrai gana pigios ir laikydavo bent porą metų. Tai po to biškį sėdėjau baimėj ir laukiau skambučių, bet niekas taip ir neatsirado. Tai manau, kad visgi brokas, o ne taisyklė.

Reikalas tas, kad jei būčiau kokią kliauzą daręs ir padaręs, tai atsiminčiau ir gėdinčiausi dėl to. O ten buvo eilinis neprikepusių lengvai atsisukančių seno 2,0HDI 66kw variklio žvakių keitimas, dar ir pats EvX šalia stovėjo ir matė, kad viskas ten gerai buvo daroma. Vienintelis dalykas, prie ko galima būtų prikibt, tai kad nepriveržiau jų su dinamometriniu raktu, o standartiškai iš rankos kaip veržiamos 10mm žvakės, apie 12-15Nm, aštuntukui (kaip 1,6HDI) būtų 8-10Nm.

Viena žvakė buvo šiek tiek sunkesnė, sakytum lizdas gal pagest galėjo ir kažkas kreivai atsisukt, bet buvo ne tas cilindro numeris, kurio nutrūko. O ir nauja žvakė įsisuko ir į tą sunkesnį lengvai, nes strigo ne sriegis, o elementas arba srieginės dalies apačia, t.y. kur nebėra sriegio. Gerai, kad klientas buvo supratingas ir kaltas nelikau.

Žala didžiausia buvo ta, kad subraižė cilindrą. Vožtuvai nebuvo pažeisti. Galva ir stumoklis aišku apsidaužė, bet beveik būčiau buvęs garantuotas, kad būtų tas variklis su tokiais pažeidimais dar dirbęs gerai. Bet su subraižytu cilindru jau atsirado didelis kompresijos skirtumas. Nu ir nesigauna nei darbas, nei matematika remontuot. Nes tuo metu tas variklis 60eur kainavo geras.

 

 

Na o dėl žvakių matavimo testeriu, tai irgi pasakysiu taip. Galima čia svaigti apie visokius prabangius aparatus ir matavimo technikas, bet kai ant tos matavimo technikos užvažiuoji su mašina arba kai ji įkrenta į tepalą, arba kai lieka pamiršta po kapotu, arba kai matuodamas nuotėkį, sužinai, kad jis didesnis, negu tavo technikos riba, ir iškepi testerį už 200eur, tai biškį gaila būna. Todėl ne vienus tikrai profesionalius autoelektrikus dažnai matau dirbančius su pigiais testeriais už kokius 15eur. Gal ten ir ne Mastech būna, yra ir kitų brendų, bet esmė ta pati. Ant lentynos pas juos būna koks brangus testeris, kur kaip jie patys sako "ai, tas tai naudojamas šiaip kam rimtam pamatuot, arba kai ant plokštės kažką remontuoji, o po kapotu tai tik šitie šūdai dirba, nes po kelis per mėnesį iškepinam". O dėl žvakių matavimų testeriu, tai toks matavimas tik preliminarus, kaip ir visiem sakom su Laimonu. Ar ten 0,6 omo, ar 1,5omo, visiškai pofig, jei visų žvakių varža gaunam vienoda. Jei gaunam 300omų, dažniausiai žvakė būna lavonas. Jei gaunam 10 ar 100omų, dažnai būna, kad testeris pypia (reikia už tai ir žiūrėti ir varžą), bet žvakė iš tikro lavonas, tik lavonas į blogąją pusę, t.y. užsitrumpinus ir paskui nusinešus saugiklį (jeigu toks yra), arba relę (valdymo modulį). Tokiu atveju patikrint paprasta su storu laidu paduodant pliusiuką (kalbu apie 11V žvakes). Laidas spirga ir kaista nežmoniškai, prilimpa prie kontakto, viskas aišku. Normali veikianti žvakė kaitina truputį ploną laidą, bet storam nieko. O tikroji tiesa pasimato tik išsukus. Bet kalbant apie 1,6HDi arba 2,7HDi žvakes, tai dažnai būna, kad išsukus žvakė jau nebeveikia ir neberodo jokios varžos, nes valandos laiko tąsymas per prievartą į abi puses tą puslavoninį elementrą damuša galutinai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugsėjo 30 - 14:51

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2019 spalio 01 - 18:10

Tamsta,jei nori tiksliai ir pigiai isimatuoti varza zvakiu OMO DESNI tik taikant galima,nera kito budo, su testeriu uz 10 eur tik grandine paziuresi.O mano minetas bateriju testeris butent yra 4 laidu ir matuoja tiksliai mazas varzas net iki 0.1 omo pvz YR1035

Tas prietaisas reikalingas baterijoms, nes jos jungiamos nuosekliai.O pakaitinimo zvake net nera tiesines charakteristikos.Ka realiai duos mums tas tikslus ismatavimas?


  • 0

#20 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2019 spalio 02 - 15:42

Tas prietaisas reikalingas baterijoms, nes jos jungiamos nuosekliai.O pakaitinimo zvake net nera tiesines charakteristikos.Ka realiai duos mums tas tikslus ismatavimas?


Prie ko cia baterijos,ir jas tikrina atskirai kiekviena is celiu.masinoje ir be zvakiu yra davikiu,jutikliu ..kuriu varza maza,vat tokiu,panasiu prietaisu ir ismatuojama maza varza
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0