Nu čia ne juokas. Visada, jei norite pigiai ir paprastai remontuotis, reikia pirkti kuo populiaresnį ir labiau liaudies mėgstamą bolidą. Tai paprastai būna arba vidutinio dydžio hečbekas, arba truputį didesnis universalas.
Visokie golfai ar pasatai, trečiukai ar penktukai bemvai, astros ar vectros, corollos, civikai ir t.t. Iš prancūzų tai būtų Megane, 206 ar C4. Kitkam problemos. Net ir pagalvojus, kad Opel tipo populiari markė, pabandykit surast kažko panašaus tokiam modeliui kaip Sintra. Bemvui semiorui irgi dažnai nebūna didelio pasirinkimo.
Paprastai tai būna didesni verslo arba limuzino klasės automobiliai. Tiesiog gamintojams neapsimoka. Čia toks pats atvejis, kaip su XM, 605, Safrane, Vel Satis ir panašiai. Jei nori žibintų, perki OE arba dar kartais būna Valeo, Hella ar Bosch, priklauso, kas gamino OE.
Kėbulo dalis irgi tik originalą, o pasenus lieka tik naudotos.
Kokiam senam lupynai pasatui B3 turbūt dar dabar turguj kinietišką naują plastmasinį bamperį nupirkt galima. Bamperis kainuodavo Aleksote 100Lt, grotelės 30-50Lt, lūpa (vientisa, nes iš dviejų dalių tik originalas) 15-20Lt. Neįdedi lūpos - vasarą prie +25C kaista. Neįdedi grotelių - kaista ir prie +10C. Tos kinietiškos detalės kažkur atsirėmus lūždavo, tai buvo rinka velniam.
Natūralu, kad ir visokių važiuoklės modifikavimo variantų nėra, nes tokių, kaip jūs, kur nori pasikelti ar pasižeminti Peugeot 607, per visą Europą gal 200 žmonių, tuo tarpu penktą golfą nori pasižeminti 20000žmonių, o per visą pasaulį gal ir dar vieną nulį prirašyt galima.
Aš su 206 susidūręs pajaučiau, ant kiek viskas gali būti paprasta. Seniau turėjau kelis BX, kelis ZX, C15, netgi C5 batoną, kas jau atrodė tikrai populiarus ir prieinamas modelis. Tai 206 visko visada yra, ir yra vietoje, ir pasirinkimas nuo pačio pigiausio fufliako iki originalo. Nupuvo viena kuro baką laikanti kilpa. Laikosi ir be jos, bet norėjau pasikeisti. Paprikolam susiradau kodą ir suvedžiau į Intercars. YRA, vietoje, originalas
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 gegužės 08 - 21:12