Nepykit, kad klausiu ir nesuprantu. Kokia tai sistema, kad viena pusė šyla labai gerai, o kita ne ir rezultate gali būt pečiukas. Jei jis užsikišęs neturėtų visai nešildyti? Ar ten kaip nors kur nors nedaeina, kad sušiltų kita pusė?
Padariau tą eksperimentą. Visas angas uždarius ir atidarius dešiniausią prie keleivio durelių pučia drungną orą, nevėsta. Atidarau antrą ties viduriu keleiviui iš kairės, čia pučia šiltesnį, dešiniausia pastebimai atvėsta (po antrosios pravėrimo).
Atidarius bent vieną iš vairuotojo galima ir pirštus nusisvilinti, dešiniausia lyg dar pravėso.
Koks verdiktas?
Naujas Nisens pečiukas 68€.
https://shop.detalit...Picasso-13.html
Pečiuke skysčio kanalai ne nuosekliai, o lygiagrečiai. Užsikemša, arba ne užsikemša, o labiausiai užkalkėja tolimiausi nuo vamzdžių kanalai. Pečiuko konstrukcija tokia, kad bakelis ant įeinamo ir bakelis ant išeinamo, tai kuo toliau nuo vamzdžių kanalas, tuo mažiau skysčio pro jį teka, nes elementariai kuo toliau, tuo didesni hidrauliniai nuostoliai, tuo lėtesnis tekėjimas. Paprastai tas labai negroja, bet jeigu ten teka ne švarus gražus skystis, o kalkių, rūdžių ir dar velniai žino ko gabaliukai, tai kur mažesnė tėkmė, ten jie ir keliauja, arba keliauja pro visur, bet pro ten nepraplaukia, nes neužtenka tėkmės prastumti. Ir kuo daugiau ten tų šiukšlių papuola, tuo mažėja praeinamumas, debitas ir šansas atplauti.
Senos konstrukcijos pečiukai ne tik turėdavo vamzdelinę konstrukciją, kas leisdavo praplaukti pro jį ir gan didelį Š gabalą, bet dar ir bakelis būdavo tik vienas ties vamzdžiais, tiesiog padalintas perpus. Tai vamzdeliai iš bakelio eina iki galo, daro kilpą ir grįžta atgal į kitą bakelį. Kartais būdavo ir kitoj pusėj bakelis, bet irgi padalintas. Nėra kišenių tokių didelių tokiu atveju.
Dabar, o kodėl, kai užsikemša pusė pečiuko, nešyla viena pusė mašinos? Nes klimato kontrolė dviejų zonų.
Ir karštą orą paima būtent nuo tos pečiuko pusės, kurioje jis išpučiamas. Nėra pakankamai didelė erdvė tarp pečiuko ir tos vietos, kur jau karštas oras keliauja į viena ir į kitą pusę atskirais kanalais, kad šiluma susimaišytų pilnai abiems pusėms, tai ir nesusimaišo. Gaunasi, kad kurioj pusėj arčiau vamzdžiai ir kuri pečiuko pusė geriau šyla - toje ir šiltas oras pučiamas. O vamzdžiai vairuotojo pusėje. Angliškuose forumuose paskaitytumėt, kad šyla keleivio pusė.