Sveiki Peugeot RCZ su 2.0hdi 120kw tokia sistuacija, nusipirko zmones toki modeli ir nesildo pecius, nu ant HI pucia toki drungna bet turetu but pirtis. Keiciau pagrindini dirza pompa viska kaip priklauso, bet uzkaitint niekaip neina pakyla iki max 80 ir viskas, nu pakeiciau termostata, beveik niekas nepasikeite. Uzmynes ant gazo palaikiau kelias minutes, pakyla jau beveik prie 90, bet ora pucia toki pati drungna, pradedi vaziuot variklio temperatura pradeda krist taip iki 70, nu tarp 70-80, niekaip nesuprantu ar sistema neissiorina ar kas cia per variantas.
RCZ ausinimas idomybes
#1
Parašyta 2020 sausio 18 - 19:44
#2
Parašyta 2020 sausio 18 - 20:14
#3
Parašyta 2020 sausio 18 - 20:37
abi peciuko slangos beveik vienodos temperaturos tai nemanau
#4
Parašyta 2020 sausio 18 - 22:37
90 proc. uzsikimses pecius..bus tas pats bugas kaip 508, pecius uzsikemsa antifrizo drumzlem..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2020 sausio 19 - 11:59
ir gali del to nekilt variklio temperatura? arba krist vaziuojant?
Šį pranešimą redagavo rimas2009: 2020 sausio 19 - 11:59
#6
Parašyta 2020 sausio 19 - 12:28
#7
Parašyta 2020 sausio 19 - 12:30
O tu gali AIŠKIAI apibūdinti problemą?ir gali del to nekilt variklio temperatura? arba krist vaziuojant?
Nes sakai kad pečiukas nešyla, o dabar ir radiatorius? Tai kaip yra iš tikro? Šyla ar ne? Važiuojant atšala, ar niekad nepakyla temperatūra šlangose?
Jei važiuojant nukrenta - 100% termostatas neužsidaro
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2020 sausio 19 - 12:30
#8
Parašyta 2020 sausio 19 - 12:39
Nu manau aiskiai nupasakojau, variklio temperatura neuzkyla iki darbines (90), gali gaziuot ir vaziuot kad ir 200km vistiek vaziuojant nukrenta iki 70-80laipsniu, o peciukas irgi nepucia silto oro praktiskai vesu arba tik drungna. (Termostatas naujas, vandens pompa nauja). Beje per gryztama irgi nepareina antifryzas i bakeli.
#9
Parašyta 2020 sausio 19 - 12:48
Nekyla stovint daugiau nei 95? Ventiliatoriui įsijungus nukrenta žemiau 85?
Gal net nenuorinta sistema?
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2020 sausio 19 - 12:51
#10
Parašyta 2020 sausio 19 - 13:03
#11
Parašyta 2020 sausio 19 - 16:07
60 laipsniu antifrizas, jau turi gerai zarinti pecius. O cia turbut tiesiog eilini karta saltas hdinas, normalu jam tie 70-80, nesuk kiausu. Jei i radiatoriu vamzduks karstas ir nepucia, tai arba pecius kaip paulius sake, arba kokie kiti ciudai, sklende/valdymas.
#12
Parašyta 2020 sausio 19 - 21:34
Bakelis neturi jokio griztamo, ten nuorinimui tie ploni vamzdukai. Per bakeli cirkuliacija minimali.
Cia ne seni VW.
Laisvai gali buti uzsikimses peciukas. 308 tikrai turi tokia zinoma beda
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 19 - 21:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2020 sausio 20 - 08:24
99% peciukas, ji pakeisti nereikia nei paneles nuiminet nei ka, gal 5 varztai ir istraukti vamzdeli. SIMPLE... O kad C5 X7 turetu toki prieejima...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 sausio 20 - 08:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2020 sausio 20 - 21:36
Darbine temperatura sito variklio, kaip ir visu Peugeot dyzeliu (isskyrus 2.7hdi ir senaji 2.5Td) yra 83C. Kokiu slieku jus cia ieskot, pasiziurekit kas parasyta ant termostato dezutes, jo pacio arba techninej dokumentacijoj.
Bakelis neturi jokio griztamo, ten nuorinimui tie ploni vamzdukai. Per bakeli cirkuliacija minimali.
Cia ne seni VW.
Laisvai gali buti uzsikimses peciukas. 308 tikrai turi tokia zinoma beda
2.2hdi 98kw - susiles, pastoviai 90 rodo and deshbordo. Tai kad ne visi Ka jau, visiem reik praeit. Ant pirmo p406 prie fl 2.0hdi irgi kaip durniai termostatus keitinejom pries 10 metu
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 sausio 20 - 21:37
#15
Parašyta 2020 sausio 21 - 04:11
Nu vadinasi nelabai sildaisi salona, nelabai greitai arba kaip tik labai greitai vazineji. Termostatas originaliai jam visvien 83C, tai aukstesne gali buti, bi tik ausintusi2.2hdi 98kw - susiles, pastoviai 90 rodo and deshbordo. Tai kad ne visi Ka jau, visiem reik praeit. Ant pirmo p406 prie fl 2.0hdi irgi kaip durniai termostatus keitinejom pries 10 metu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2020 sausio 21 - 06:43
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 sausio 21 - 06:45
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2020 sausio 21 - 14:07
Na, prie triju skirtingu p406 98kw turiu prieima, ir visi rodo 90. Suprantu, kad diagnostika pasijungus gali buti kiti skaiciai. Ne, salona normaliai sildausi. Jei termostatas tikrai 83, tai tiesiog ju deshai taip sureguliuoti. Negalejo ant visu 3 taip sukti rida, kad nuvaziuotu tik antifrizo temp rodykle, ir lygiai i 90. )) Lechtopas dabar uzimtas, nes bandau is leisgyvio hdd atvaizda pasidaryti, ir gaunu 50Gb per savaite, o reik 400Gb atstatyti Taip gal net ir pasjungti visai idomu butu pp2000 Bet tik kita menesi matyt
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 sausio 21 - 14:12
#18
Parašyta 2020 sausio 21 - 14:16
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 sausio 21 - 14:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#19
Parašyta 2020 sausio 21 - 14:37
senai jau temperatūros rodyklę valdo kompas ir, kad neblaškyti vairuotojo, rodo stabiliai ~90, net jei temperatūra kaitaliojasi +- kokiais 5 laipsniais. Aš savo 406 2.2 hdi daugiau į tepalo temperatūros rodyklę žiūriu nei į aušinimo skysčio..
#20
Parašyta 2020 sausio 21 - 22:18
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0