Uzsikishes pecius 100 proc.
Keliems c5x7 atkimshau. Bo pakeisti radika nenuemus paneles be sansu. Galima gal stoike paneles atpjovus paskui privirinti. Bet tam dar nesiryzau
O ta stoikė nenusiima? Nes pas 508 nusiima, keli varžtai. tiesa viršutiniai labai nepatogūs, bet įmanoma atsukt. Laimonas kažkaip pakeitė, kažką reikėjo truputį su plastikais pažaloti, bet sakė surinkus nesimato.
Mes kalbam apie PSA, ta ir parasiau, kad tokiu apgavysciu KAIP VAGINU masinose NERA ne tik kad ten temperatura is lemputes rodo, bet ir sushiko VISU DYZELIU VARDA su savo FAKE parodymais ismetimo testu metu..... HATE HATE PULKSVAGINA.
Buvo pas mane 308 2011metų, variklis Princas 1,6i 88kw, bet tas jau naujesnis su valdomu tepalo siurbliu ir t.t. Esmė, kad darbinėj temperatūroj užverda, burbuliuoja, šaudo per kamštį, nors skydelyje tik 90 laipsnių ir daugiau nekyla. Maniau tarpinės problema jau bus. BET...
Nuėjau į detalių katalogus, susiradau termostatą, kurio darbinė temperatūra pasirodo 107 laipsniai, kaip kokio BMW. Gedimas buvo trūkęs termostato korpusas, per jį ne tik kad truputį laša, bet ir sistemoje nesusidaro normalus darbinis slėgis, todėl užverda anksčiau, negu tie 107C. Pakeitus naują termostatą išsisprendė problema. Skydelyje, kaip jau sakiau, daugiau 90 niekada nemačiau.
Aš tai visai suprantu gamintoją, kodėl taip padaro. Nes vairuotojų visokių yra. Yra kur supranta, pasidomi ir žino, kaip turi veikti. Taiso patys arba kreipiasi, kai pastebi tikrus rimtus nukrypimus. Yra tokių daugiau šiuolaikiškų, kur nieko nesupranta ir jiem vienodai paišo, nes mašina važiuoja, šildo ir jokios lemputės nedega, kreipiasi, kai nebešildo arba kai pradeda šaudyt kamštį ar veržtis garai iš po kapoto arba užsidega lemputė.
Ir yra trečia rūšis, balvonai arba hipsteriai, kur viską googlina, bet nedagooglina (nes šiaip mes su Laimonu irgi googlinam, tik reikia informaciją perskaityt ne paviršutiniškai, ir dar ją atsirinkt, kur tiesa, o kur tokių pat neišmanėlių, bandančių persiplėšt marškinius ar kažkam kažką įrodyt, pezalai), ir prasideda profaniškumas. Kurie kabinėjasi prie dalykų, kurių nesupranta, ir užuot pasidomėję ar paklausę, iškart kiša savo mašinas remontui, nors joms viskas gerai. Tiek dyleriui, tiek nepriklausomiem meistram ar servisam begalės bereikalingo darbo. Čia kalbu apie tuos, kur žiemą skambina, kad prie -25C važiuojant magistrale senas HDI su 11litrų antifrizo nesušyla daugiau, negu 70C arba kur vasarą skambina, kad nelaiko temperatūros ir perkaitinėja, nes pastoviai stovint kamščiuose prie +30C sudirbinėja ventiliatorius ir temperatūra svyruoja tarp 90 ir 100C, nors pavasarį dar buvo viskas gerai ir laikėsi tarp 80 ir 90. Padarė rodyklę, kad rodytų visada 90C, ir dar tą 90C būtinai per vidurį ir ties juo didelį storą brūkšnį, kad visiem būtų ramu ir aišku. Ir gamintojui rami galva. Nepateisinu, nes mum remontuojantiems galvos skausmas, tenka dėl tokių nesąmonių kompą naudot ir dar aiškintis, ar viskas gerai su davikliais, skydeliu (skydelio testą nesunku pasidaryt, paprastai ties keliom temperatūrom pastato rodyklę, ir gali pažiūrėt, ar sutampa su tuo, kiek turėtų rodyt), bet priežastys suprantamos ir aiškios.
Jūs už tai nepykit ir neteiskit meistro, kai jis telefonu ar gyvai sako, kad nežino. Jis bent jau nemeluoja. Tie, kur viską žino, viską moka ir viską darę, su tais didžiausios problemos
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 23 - 06:09