Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 vasario 26 - 21:16

Problemos su Adblue
#41
Parašyta 2020 vasario 26 - 21:15
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#42
Parašyta 2020 vasario 28 - 11:24
Sveiki, tai va aptvarke mano peugeot, t.y. Isprogramavo adblue.. kol kas jokiu klaidu ant skydelio nemeta bus matyt kas toliau. Dabar jau masinyte pasidare euro 5 Bet pasake kad mano dpf jau prie pabaigos atseit pralaidumo leistina riba 400 o pas mane jau 380
. Siule irgi isoperuot bet as galvoju kad gal bandyt issivalyt? Gal kas bandet? Nes valymo servisai visi skirtingais budais juos valo kuris geriausias ir nera pats brangiausias? Kazkaip nesinori is euro 6 pereit i euro 3
#43
Parašyta 2020 vasario 28 - 13:31
Pades tik plovimas spec iranga nuemus nuo masinos. Pas mus Klaipedoje sita paslauga kainuoja 150-200EUR kai nuimta nuo masinos, jei nusiimti, tai dar + uz nuemima (individualiai, nuo 30 iki 200EUR uz darba, nes kaikur (kalba ne apie PSA) reikia visos dienos kad isimt ta filtra ir dar vienos kad idet atgal).
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#44
Parašyta 2020 kovo 02 - 12:02
Sveiki, tai va aptvarke mano peugeot, t.y. Isprogramavo adblue.. kol kas jokiu klaidu ant skydelio nemeta bus matyt kas toliau. Dabar jau masinyte pasidare euro 5
Bet pasake kad mano dpf jau prie pabaigos atseit pralaidumo leistina riba 400 o pas mane jau 380
. Siule irgi isoperuot bet as galvoju kad gal bandyt issivalyt? Gal kas bandet? Nes valymo servisai visi skirtingais budais juos valo kuris geriausias ir nera pats brangiausias? Kazkaip nesinori is euro 6 pereit i euro 3
jei ne paslaptis pas ką atlikai programavimą?
#45
Parašyta 2020 kovo 02 - 12:59
Sveiki, tai va aptvarke mano peugeot, t.y. Isprogramavo adblue.. kol kas jokiu klaidu ant skydelio nemeta bus matyt kas toliau. Dabar jau masinyte pasidare euro 5
Bet pasake kad mano dpf jau prie pabaigos atseit pralaidumo leistina riba 400 o pas mane jau 380
. Siule irgi isoperuot bet as galvoju kad gal bandyt issivalyt? Gal kas bandet? Nes valymo servisai visi skirtingais budais juos valo kuris geriausias ir nera pats brangiausias? Kazkaip nesinori is euro 6 pereit i euro 3
380 ko? Kilometrų ar milibarų?
Jei kilometrų, tai nesukit galvos, ypač jei mieste važinėjat daug. Jei milibarų, tada jau daug.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 kovo 02 - 12:59
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#46
Parašyta 2020 kovo 02 - 13:56
Milibaru ant laisvu gali buti 10-20 MAX kai regeneracija ivykusi pries kelis km, jei padavus iki 2500RPM turime daugiau nei 70mbar, tai jau nera gerai. Jei 400mbar, tai yra LABAI DAUG ir neleisciau su tiek net i kelia lysti. Jei kalba apie km, yra standartine riba 350km regeneraciju vidurkis. Jei dazniau, tai i tepala patenka perdaug dyzelio, kas kadina padi varikli ir viska kas aplink ji (atskiedziamas tepalas dyzeliu).
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 kovo 02 - 13:57
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#47
Parašyta 2020 kovo 02 - 18:18
As turejau omeny net ne ant laisvu, o vaziuojant treciu begiu spaudziam iki dugno, laikom dugna begedamiesi ir ziurim, kiek ipucia max.Milibaru ant laisvu gali buti 10-20 MAX kai regeneracija ivykusi pries kelis km, jei padavus iki 2500RPM turime daugiau nei 70mbar, tai jau nera gerai. Jei 400mbar, tai yra LABAI DAUG ir neleisciau su tiek net i kelia lysti. Jei kalba apie km, yra standartine riba 350km regeneraciju vidurkis. Jei dazniau, tai i tepala patenka perdaug dyzelio, kas kadina padi varikli ir viska kas aplink ji (atskiedziamas tepalas dyzeliu).
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#48
Parašyta 2020 kovo 05 - 18:13
Čia žiūriu vyrai palietė žibalo temą Pasidalinsiu savo 8 metų patirtimi. Kadangi dirbau/dirbu sraigtasparnių įmonėse Švedijoj, tai tenka labai dažnai susidurt su žibalo naudojimu automobiliuose
Su žibalu dažniausiai važiuodavo Audi Q7 2vnt, passat b6 kokie 3vnt, vw transporter 2,4 paprastas be turbinos, naujesnis transporter 2,0tdi, caravelle (variklio nepamenu), hilux, navara, volvo xc60, 90, naujas xc90, naujas sunkvežimis volvo fmx ir t.t. Esmė pilant kurą dapilt apie 100ml tepalo ir absoliučiai jokių problemų per šimtus tūkstančių nuvažiuotų kilometrų nebuvo
Kai kurios mašinos apskritai kitokio kuro nebuvo matę, bet nei vienai nenutiko kažkokių reikalų. Darbinis transporter 2,4 paprastu kuru dūmindavo, bet su žibalu pats kelis kartus ėjau TA ir viskas čiki
#49
Parašyta 2020 kovo 05 - 19:42
Bet kaip suprantu tie visi priedai kur parduotuvese parsiduoda kur parasyta, kad valo purkstukus ir t.t., tai ten zibalas, tik labai mazas kiekis ar ne?
Nes noreciau pabandyt prasiplaut sistema su zibalu, tik baisu, kad nebutu blogai kas nors. Ir be to koki butent zibala reiktu pirkt?
Geguze TA, o Prancuzijoj nuo sausio 1 sugrieztino euro 4 rekalavimus del dumingumo, o as EGR isprogramaves, masina originaliai be FAP, tai kad po to nekiltu problemu, noriu uzbegti uz akiu.
#50
Parašyta 2020 kovo 05 - 20:09
Jus tikriausiai apie skaidruji zibala, aviacini arba kitaip reaktyvini kura. Teko ir man naudoti, vaziavimui praktiskai jokio skirtumo. Pamaisydavau su dvitakte alyva.Čia žiūriu vyrai palietė žibalo temą
Pasidalinsiu savo 8 metų patirtimi. Kadangi dirbau/dirbu sraigtasparnių įmonėse Švedijoj, tai tenka labai dažnai susidurt su žibalo naudojimu automobiliuose
Su žibalu dažniausiai važiuodavo Audi Q7 2vnt, passat b6 kokie 3vnt, vw transporter 2,4 paprastas be turbinos, naujesnis transporter 2,0tdi, caravelle (variklio nepamenu), hilux, navara, volvo xc60, 90, naujas xc90, naujas sunkvežimis volvo fmx ir t.t. Esmė pilant kurą dapilt apie 100ml tepalo ir absoliučiai jokių problemų per šimtus tūkstančių nuvažiuotų kilometrų nebuvo
Kai kurios mašinos apskritai kitokio kuro nebuvo matę, bet nei vienai nenutiko kažkokių reikalų. Darbinis transporter 2,4 paprastu kuru dūmindavo, bet su žibalu pats kelis kartus ėjau TA ir viskas čiki
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#51
Parašyta 2020 kovo 05 - 20:38
Jus tikriausiai apie skaidruji zibala, aviacini arba kitaip reaktyvini kura. Teko ir man naudoti, vaziavimui praktiskai jokio skirtumo. Pamaisydavau su dvitakte alyva.
Tai žibalas ir yra skaidrus. Ten raudonas būna krosnių kuras t.y. dažytas žibalas dėl akcizų. Tai važinėdavo ankčiau chebra ant to krosnių kuro. Daug mažiau dūmija, bet kadangi "sausas" kuras, tai kas tepalo nepildavo ilgai nevažinėdavo. O dabar jau turbūt nebelabai ir gamina to krosnių kuro.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#52
Parašyta 2020 kovo 05 - 22:10
Tai žibalas ir yra skaidrus. Ten raudonas būna krosnių kuras t.y. dažytas žibalas dėl akcizų. Tai važinėdavo ankčiau chebra ant to krosnių kuro. Daug mažiau dūmija, bet kadangi "sausas" kuras, tai kas tepalo nepildavo ilgai nevažinėdavo. O dabar jau turbūt nebelabai ir gamina to krosnių kuro.
Aš apie skirtumą tarp "lempų" gelsvo, "techninio" rudo ir "aviacinio", katras praktiškai bespalvis.
O raudono žibalo neteko matyti. Būtent krosnių kuru dabar dažniausiai vadinamas dyzelinis krosnių kuras, katras yra ne žibalas, o dyzelinas, dažytas raudonai. Tai tuo tikrai važiuoja ir vargo nemato. Na, neturiu pažįstamų, sukančių juo komonreilus, bet seni traktoriukai važiavo milžiniškas ridas ir be tepalo. Net ir kvapas būdavo aiškus dyzelių. Šildytis juo labai brangu, praktiškai niekas nebeturi legalių tų krosnių. O jei neturi legalios krosnies, tai ir to kuro negali įsigyti gera kaina dideliais kiekiais.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#53
Parašyta 2020 kovo 05 - 23:15
Aš apie skirtumą tarp "lempų" gelsvo, "techninio" rudo ir "aviacinio", katras praktiškai bespalvis.
O raudono žibalo neteko matyti. Būtent krosnių kuru dabar dažniausiai vadinamas dyzelinis krosnių kuras, katras yra ne žibalas, o dyzelinas, dažytas raudonai. Tai tuo tikrai važiuoja ir vargo nemato. Na, neturiu pažįstamų, sukančių juo komonreilus, bet seni traktoriukai važiavo milžiniškas ridas ir be tepalo. Net ir kvapas būdavo aiškus dyzelių. Šildytis juo labai brangu, praktiškai niekas nebeturi legalių tų krosnių. O jei neturi legalios krosnies, tai ir to kuro negali įsigyti gera kaina dideliais kiekiais.
Nu jo. Dabar gal dyzelis pagrinde. Pramonėj visokiom lydimo krosnims ir žibalas buvo/yra naudojamas dėl mažesnio dūmingumo. Realiai kuo aukštesnė kuro frakcija, tuo mažiau didelių anliavandenilių molekulių, švariau dega, didėja kaloringumas. Realiai žibalas dyzeliniam varikliui tiek pat tinka kiek dujos benziniam.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#54
Parašyta 2020 kovo 05 - 23:56
Jus tikriausiai apie skaidruji zibala, aviacini arba kitaip reaktyvini kura. Teko ir man naudoti, vaziavimui praktiskai jokio skirtumo. Pamaisydavau su dvitakte alyva.
Jei taisyklingai, tai JET A-1, bet mūsuose tiesiog žibalas

#55
Parašyta 2020 kovo 06 - 09:50
jei ne paslaptis pas ką atlikai programavimą?
Automodas
380 ko? Kilometrų ar milibarų?
Jei kilometrų, tai nesukit galvos, ypač jei mieste važinėjat daug. Jei milibarų, tada jau daug.
Milibaru. Sake kai vaziuojant gazas dugnas 380 o riba 400mbar. Tik idomu jei db pravaziavus autostrada ir pasidarytu regeneracija ar yra tikimybe kad kazkiek prasivalytu ir padidetu pralaidumas?
Šį pranešimą redagavo Stoorass: 2020 kovo 06 - 09:58
#56
Parašyta 2020 kovo 06 - 21:03
Priedas ir yra priedas,antigelis nuo uzsalimo,o zibalas lempom , avijacija,krosnims kurent ar i mtz pilti,nesamone pilti i CR zibala,tik dyzelina juk ji gamina is naftos pagal standarta ir nebuna pretenziju kad isdege purkstukai ar susidevejo nuo trintiesBet kaip suprantu tie visi priedai kur parduotuvese parsiduoda kur parasyta, kad valo purkstukus ir t.t., tai ten zibalas, tik labai mazas kiekis ar ne?
Nes noreciau pabandyt prasiplaut sistema su zibalu, tik baisu, kad nebutu blogai kas nors. Ir be to koki butent zibala reiktu pirkt?
Geguze TA, o Prancuzijoj nuo sausio 1 sugrieztino euro 4 rekalavimus del dumingumo, o as EGR isprogramaves, masina originaliai be FAP, tai kad po to nekiltu problemu, noriu uzbegti uz akiu.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2020 kovo 06 - 21:05
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#57
Parašyta 2020 kovo 06 - 22:37
Automodas
Milibaru. Sake kai vaziuojant gazas dugnas 380 o riba 400mbar. Tik idomu jei db pravaziavus autostrada ir pasidarytu regeneracija ar yra tikimybe kad kazkiek prasivalytu ir padidetu pralaidumas?
1,6HDI 400mbar? Tragedija. Kai kuriems 1,6HDi jau nuo 200mbar klaidą meta.
Būtų tiek su kokiu 2,7 ar 3,0HDi, sakyčiau dar dar
Galit pabandyt kažką dar praregeneruot, bet sakyčiau į normalų darbą neatstatysit jau. Tik nedarykit kelis kartus iš eilės be ataušinimo, yra taip sudegintų mašinų...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#58
Parašyta 2020 kovo 07 - 00:18
Na cia drisciau nesutikti..zibalas yra aukstesnes frakcijos degalas nei dyzelis..jis uzsidega greiciau ir sudega geriau bei svariau.taip pat turi stipriai geresnes plovimo savybes.todel i 20l dyzelio ipylus mazdaug 1.5 - 2.5l zibalo, stipriai pagereja dyzelinio kuro savybes, jis sudega greiciau ir svariau, maziau dumu, plius atsiranda pagereje plovimo savybes, kas padeda nuplauti nuodegas nuo purkstuku galu.taip pat prasivalo degimo kamera..dyzelino tepamosios savybes sumazeja itin menkai, todel nepakenksit nei siurbliam nei purkstukam.degimo temparatura padideja siektiek, bet ne tiek kad galetu kazka sudeginti..Priedas ir yra priedas,antigelis nuo uzsalimo,o zibalas lempom , avijacija,krosnims kurent ar i mtz pilti,nesamone pilti i CR zibala,tik dyzelina juk ji gamina is naftos pagal standarta ir nebuna pretenziju kad isdege purkstukai ar susidevejo nuo trinties
ir zinoma nereikia piktnaidziauti, uzpylei karta i metus arba pries TA ir viskas..nors realiai net ir pilant pastoviai, kazka sugadinti praktiskai be sansu..as nesiulau vazinet grynu, nors ir imanoma, siulau kaip prieda, esu isbandes nekarta ir rezultatai tik teigiami..jei kalbet apie pastovu vazinejima su grynu zibalu, tikrai nerekomenduoju.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#59
Parašyta 2020 kovo 07 - 07:34
Nu tai ir benzinu galima skiesti..aplamai egzistuoja toks en590 standartas,ten ir trinties koeficientas ir klampumas tam tiktoje temoeraturoje,sieros kiekis,cetano skaicius,biodegalu,..ir t.t.Na cia drisciau nesutikti..zibalas yra aukstesnes frakcijos degalas nei dyzelis..jis uzsidega greiciau ir sudega geriau bei svariau.taip pat turi stipriai geresnes plovimo savybes.todel i 20l dyzelio ipylus mazdaug 1.5 - 2.5l zibalo, stipriai pagereja dyzelinio kuro savybes, jis sudega greiciau ir svariau, maziau dumu, plius atsiranda pagereje plovimo savybes, kas padeda nuplauti nuodegas nuo purkstuku galu.taip pat prasivalo degimo kamera..dyzelino tepamosios savybes sumazeja itin menkai, todel nepakenksit nei siurbliam nei purkstukam.degimo temparatura padideja siektiek, bet ne tiek kad galetu kazka sudeginti..
ir zinoma nereikia piktnaidziauti, uzpylei karta i metus arba pries TA ir viskas..nors realiai net ir pilant pastoviai, kazka sugadinti praktiskai be sansu..as nesiulau vazinet grynu, nors ir imanoma, siulau kaip prieda, esu isbandes nekarta ir rezultatai tik teigiami..jei kalbet apie pastovu vazinejima su grynu zibalu, tikrai nerekomenduoju.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#60
Parašyta 2020 kovo 07 - 11:10
1,6HDI 400mbar? Tragedija. Kai kuriems 1,6HDi jau nuo 200mbar klaidą meta.
Būtų tiek su kokiu 2,7 ar 3,0HDi, sakyčiau dar dar
Galit pabandyt kažką dar praregeneruot, bet sakyčiau į normalų darbą neatstatysit jau. Tik nedarykit kelis kartus iš eilės be ataušinimo, yra taip sudegintų mašinų...
bet pas mane jokios klaidos ant paneles nemeta tik prisijungus su kompu P242F 00 particle filter. Ar laukti kol ant paneles prades mesti koki fault ar jau iskart tvarkyt? bet jei pamascius tai nejaugi gamintojas nepadare taip kad ismestu cheka ant paneles jei kazkas blogai?
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0