
Problemos su Adblue
#81
Parašyta 2020 gegužės 14 - 09:04
#82
Parašyta 2020 gegužės 15 - 16:52
Su Pezo lyg panasiai kazkas yra su tuo AdBlue ir "1000km iki stop",tai sakau uzklausiu😀
#83
Parašyta 2020 gegužės 15 - 17:09
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#84
Parašyta 2020 gegužės 15 - 18:42
Cia ne tas,adblue pilnas bakas,pries kelias dienas pripiltaTai dapilk adblue ir toliau vaziuok.
#85
Parašyta 2020 gegužės 15 - 18:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#86
Parašyta 2020 gegužės 16 - 06:35
Tvarkoj,tiek ir tereikia zinot kad negesint po to 1000km,iki serviso vartų reik papildomu 50-100km ir pagrinde trasoj bus tie km.DekuiJei neuzgesinsi - pats neuzges. Gali kad ir +1000km vaziuoti. Bet koki risika jei ant sankryzos uzgesi, nes kuo labiau isivalvosi, tuo daugiau sansu kad sudrebes koja, o ant sankryzos kai uzgesi su busu manau nepasiaiskinsi niekam kad adblue adblue...
#87
Parašyta 2020 gegužės 17 - 16:55
Peugeot 308SW, 2015M. dyzelis.
Išmetė klaidas:
"Particular filter. Filter detected worn". Klaidos kodas P242F.
"Additive adding. Calculated additive level below the minimum threshold."
Pripyliau pilną baką Adblue. Bet vistiek neužgesta įspėjimo lemputė. Ar kažkam taip yra buvę? Jei taip, ką darėte?
#88
Parašyta 2020 gegužės 17 - 18:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#89
Parašyta 2020 gegužės 17 - 18:43
Lempute CHECK ENGINE ar UREA?
Check engine
#90
Parašyta 2020 gegužės 18 - 09:55
Tai tada cia ne adblue beda, jei adblue, tada pranesimas apie UREA turi islyst arba jei nera info displejaus, tada turi mirkseti UREA uzrasas ir mesti km skaiciu iki "neuzsikurimo". Beda su EOLYS arba jo kiekiu arba pacia sistema. Paziurkit kiek jo yra ir jei yra daug, nuresetinkit papilde jei reikia.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 gegužės 18 - 09:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#91
Parašyta 2020 gegužės 18 - 11:21
Tai tada cia ne adblue beda, jei adblue, tada pranesimas apie UREA turi islyst arba jei nera info displejaus, tada turi mirkseti UREA uzrasas ir mesti km skaiciu iki "neuzsikurimo". Beda su EOLYS arba jo kiekiu arba pacia sistema. Paziurkit kiek jo yra ir jei yra daug, nuresetinkit papilde jei reikia.
Laimonai,
O kaip jį patikrinti? Aš ne meistras, tai nesupyk už kvailoką klausimą 😉
#92
Parašyta 2020 gegužės 18 - 12:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#93
Parašyta 2020 gegužės 18 - 14:50
Geriausias patikrinimo būdas Vilniuje.
Taurius tik gal nepatikrins realaus skysčio kiekio bakelyje ir neužpildys, bet pasiūlys arba suras vietą, kur tai padarys už jus.
Šita klaida dažniausiai reiškia tai, kad teorinis filtro kilometrų kiekis jau pasibaigė ir jį reiktų pakeisti nauju. Realybėje Lietuvoje darome taip. Žiūrime, kokia jo būklė (užsikimšimo procentas tarp regeneracijų esamu metu, diferencialinis slėgis tarp filtro ir atmosferos ir vidutinis kilometražas tarp regeneracijų). Jei ji dar pakankama, tuomet nunuliname filtro kilometražo skaitliuką, kitaip sakant, sistemą informuojame, kad pakeitėme nauju arba išplovėme, patikriname skysčio kiekį, ir, jei mažiau pusės bakelio, pilame pilną ir nunuliname skysčio skaitliuką (informuojame sistemą, kad bakelis pilnas).
Bet jei su pačiu filtru niekas nebuvo daroma, po to būtų naudinga patikrinti jo būklę kompiuteriu su kiekvienu tepalo keitimu arba bent jau kas metus.
Kitas kelias išimti ir išprogramuoti filtrą, bet dabar jau kai kuriems tikrai naujesniems (nuo 2012tų +-) tai nėra praktiška, nes kyla realių problemų su technine apžiūra, nes naujesniems, ypač Euro6, labai aukšti reikalavimai dūmingumui.
Geriausias patikrinimo būdas Vilniuje.
Taurius tik gal nepatikrins realaus skysčio kiekio bakelyje ir neužpildys, bet pasiūlys arba suras vietą, kur tai padarys už jus.
Šita klaida dažniausiai reiškia tai, kad teorinis filtro kilometrų kiekis jau pasibaigė ir jį reiktų pakeisti nauju. Realybėje Lietuvoje darome taip. Žiūrime, kokia jo būklė (užsikimšimo procentas tarp regeneracijų esamu metu, diferencialinis slėgis tarp filtro ir atmosferos ir vidutinis kilometražas tarp regeneracijų). Jei ji dar pakankama, tuomet nunuliname filtro kilometražo skaitliuką, kitaip sakant, sistemą informuojame, kad pakeitėme nauju arba išplovėme, patikriname skysčio kiekį, ir, jei mažiau pusės bakelio, pilame pilną ir nunuliname skysčio skaitliuką (informuojame sistemą, kad bakelis pilnas).
Bet jei su pačiu filtru niekas nebuvo daroma, po to būtų naudinga patikrinti jo būklę kompiuteriu su kiekvienu tepalo keitimu arba bent jau kas metus.
Kitas kelias išimti ir išprogramuoti filtrą, bet dabar jau kai kuriems tikrai naujesniems (nuo 2012tų +-) tai nėra praktiška, nes kyla realių problemų su technine apžiūra, nes naujesniems, ypač Euro6, labai aukšti reikalavimai dūmingumui.
Ai, pražiūrėjau antrą eilutę kažkaip. Skysčio trūkumo klaida. Bet prieš pildami skystį, vistiek filtro būklę patikrinkit.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#94
Parašyta 2020 gegužės 22 - 17:58
#95
Parašyta 2020 gegužės 22 - 23:18
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#96
Parašyta 2020 gegužės 23 - 02:36
Geriausia butu arba Panevezys arba Vilnius.Renault Master 2.3dci 96kw 2017mMiestas? Ir konkreciai apie koki modeli/varikli kalbam.
#97
Parašyta 2020 gegužės 23 - 13:53
Taurius atjungs manau, jis turi ir originalu FLEX (skaito sita ecu) ir manau yra ziniu kaip dirbt su Continental SID310 kompu. +370 676 22922.
Renault Master (III) 2300 dCi M9T 704 Diesel 110 2016 CONTINENTAL TC1791 SID310 OBD, Boot
Renault Master (III) 2300 dCi M9T 706 Diesel 145 2015 CONTINENTAL TC1791 SID310 OBD, Boot
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 gegužės 23 - 14:02
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#98
Parašyta 2020 gegužės 25 - 14:47
Aciu,Laimonai uz info:)
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2020 gegužės 25 - 14:54
#99
Parašyta 2020 gegužės 25 - 17:08
Ner uz ka
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0