Peršokti prie turinio


Nuotrauka

206 automatas 1,4 stipriai kyla apsukos

206 automatas 14 apsukos

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Peugeot206.1.4

Peugeot206.1.4
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugot 206

Parašyta 2020 gegužės 11 - 10:34

Sveiki. 

Atsiprašau, jei tema pasikartojusi, neradau paieškoj :)

Taigi nupirkau draugei auto, kaip be patirties, pirmas auto,  2005 gamybos Peugeot 206, 1,4 Benzinas, automatas. 50 kw, 

Viskas lyg ir butų tvarkoj ,tvarkinga labai auto, tačiau ironiška, bet tas mažas varikliukas kreičia šposus :

Įsėdus į šaltą, vedasi puikiai, viskas ok. tačiau sustojus pvz parduotuvėj 15-30 min , ir panašiai , užkūrūs kyla apsukos iki 4000-4500 rpm!! ir nenukrenta kol neišjungi variklio! ir važiuojant laiko tuos 4000 rpm, gazo žodžiu nereik spaust nes eina dugnais :))  išjungus variklį, palaukus kažkiek laiko - susitvarko. bet būna kartais po to ir atvirkštinis atvejis įvyksta,  pradedant važiuot užgėsta. bet čia maža bėda palyginus su tom apsukom, kad net stabdis vos mašiną laiko vietoj :) 

ir visada tik pašilusiam varikliui šita bėda, šaltas niekuomet nesiožiuoja,

Buvau pas meistrą, vieną kart pakeitė laisvos eigos daviklį, kitą kartą variklio temperatūros daviklį. Žodžiu, problema kartojasi. bet ne visada reguliariai, kartais šiltam kyla apsukos, kartais ne.  

Taigi tas pas meistras sako, kad beliko keisti variklio valdymo kompa.

Tai idomu, gal kas susiduręs su panašia bėda, ar tikrai jau verta keisti tą kompą?

jis yra  Sagem gamybos.  šitai mašinai su tokiu kodu mūsų  šrotuose neradau, apart ebay. Gal kas ką patarti galit, ar visgi siųstis iš ebay ar pirkt naują  ( nors kaina neadekvati šios dienos mašinos rinkos kainai) ar kažką kitą bandyt, keist , pvz pas kitus meistrus bandyti laimę ? :) 


beja, kažkokių klaidų diagnostika nerodo. apart lyg tai buvo išmetę lamda zondą


  • 0

#2 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2020 gegužės 11 - 12:15

Pirmiausia reikėtų diagnostiką pasidaryti. >>>Normalią diagnostiką<<<<
Pakalbink Tadas1991, gal pagelbės.


  • 0

#3 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2020 gegužės 24 - 11:05

Nupirko ir jau parduoda, matyt bedos neissprende r issprende laikinai ir atsikratyt nori :D :D
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 gegužės 24 - 14:43

Na, sita masina siuo metu pas mane. Tai vis tik panasu i ecu (sagem s2000) gedima, nes idejus savo nulauztu immo kompuka, dirba be problemu ir laisvas apsukas valdo visai neblogai. O su originaliu tikrai nesiurbia oro pro sona, nes kai uzsigazuoja, uzkimsus laisvos eigos varikliuko oro paemima - krenta apsukos ir netgi uzgesta, ir kompe stepper motor rodo 130+steps, kai siaip ant laisvu apie 60-70. Ir dar temperatura su mano normaliai rodo. Skambinsiu rytoj savininkui ir bandysim ieskoti kompuko bei tarsimes, ar nuimti immo, ar klonuoti sena i nauja.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 liepos 30 - 23:07

Pamiršau parašyti. Problema buvo išspręsta variklio kompiuko pakeitimu. Tokio pačio neradom už padorią kainą ir kad nereiktų dvi savaites laukti siuntimo, tai paėmiau kažką panašaus, kur sutampa HW kodas ir truputį nesutampa SW kodas, ir svarbiausia kad būtų tokia pati versija, nes buvo gal 3 ar 4 plokštės versijos. Kadangi visa plokštė pas juos užlieta snargliais, ir atkrapštant juos ten labai didelė rizika sugadinti, tai susiradau internetuose nuvalytos plokštės foto, dasikasiau iki EEPROMo, perlitavau iš seno į naują, kad nereikėtų pririšinėti. Su juo persikėlė PIN kodas ir keli nustatymai, bet ne visi, matomai ne viskas saugoma jame, arba truputį skyrėsi architektūra ir programa ne viską teisingai suprato. Tai buvo dar sukoduotas iki galo, t.y. nustatytas ventiliatoriaus teisingas tipas, pavarų dėžės tipas, AC slėgio daviklio tipas ir t.t. Ir viskas puikiai veikė, kas susiję su variklio darbu ir apsukomis. Ir tada jau išlindo AL4 dėžės bėda. Nebepamenu, kuriam perjungime tiksliai, bet berods 2>3 labai šlykščiai. Kol šalta dėžė, viskas gerai. Pašilus nenori jungti trečios be 3-3,5K apsukų, kas mieste yra tragedija, važiuojant ramiai. Rankiniu būdu su ričiagu persijungia be problemų, bet kam tada tas automatas.

 

Šiaip jei perkate kokį senolį su galimai variklio kompo defektu, tai SAGEM S2000 nesiūlau. Sunku gauti, brangūs ir dažnai neaiškios būklės, papuvę ir pan.

Tiesa, šie 1,4 benziukai su mechanine trosine gazo sklende ir tuo S2000 važiuoja nepalyginamai geriau ir linksmiau už naujesnius su elektrine sklende. Puikus variklis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: 206 automatas 14, apsukos

Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0