Sveiki.
Atsiprašau, jei tema pasikartojusi, neradau paieškoj
Taigi nupirkau draugei auto, kaip be patirties, pirmas auto, 2005 gamybos Peugeot 206, 1,4 Benzinas, automatas. 50 kw,
Viskas lyg ir butų tvarkoj ,tvarkinga labai auto, tačiau ironiška, bet tas mažas varikliukas kreičia šposus :
Įsėdus į šaltą, vedasi puikiai, viskas ok. tačiau sustojus pvz parduotuvėj 15-30 min , ir panašiai , užkūrūs kyla apsukos iki 4000-4500 rpm!! ir nenukrenta kol neišjungi variklio! ir važiuojant laiko tuos 4000 rpm, gazo žodžiu nereik spaust nes eina dugnais ) išjungus variklį, palaukus kažkiek laiko - susitvarko. bet būna kartais po to ir atvirkštinis atvejis įvyksta, pradedant važiuot užgėsta. bet čia maža bėda palyginus su tom apsukom, kad net stabdis vos mašiną laiko vietoj
ir visada tik pašilusiam varikliui šita bėda, šaltas niekuomet nesiožiuoja,
Buvau pas meistrą, vieną kart pakeitė laisvos eigos daviklį, kitą kartą variklio temperatūros daviklį. Žodžiu, problema kartojasi. bet ne visada reguliariai, kartais šiltam kyla apsukos, kartais ne.
Taigi tas pas meistras sako, kad beliko keisti variklio valdymo kompa.
Tai idomu, gal kas susiduręs su panašia bėda, ar tikrai jau verta keisti tą kompą?
jis yra Sagem gamybos. šitai mašinai su tokiu kodu mūsų šrotuose neradau, apart ebay. Gal kas ką patarti galit, ar visgi siųstis iš ebay ar pirkt naują ( nors kaina neadekvati šios dienos mašinos rinkos kainai) ar kažką kitą bandyt, keist , pvz pas kitus meistrus bandyti laimę ?
beja, kažkokių klaidų diagnostika nerodo. apart lyg tai buvo išmetę lamda zondą