Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 307 2HDI 79kw 2002m oro srauto rodmenys ir egr


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Saulius991

Saulius991
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2020 spalio 12 - 20:30

Sveiki.

 

Žinau, jog yra daug senų temų apie egr ir oro srauto matuokles, bet sukursiu dar viena (tikiuosi niekas nesupyks), nes taip ir nesupratau ar gerai tą egr užglušint, ar ne ,ar kenkia tai varikliui, purkštukam ,ar ne? :D Ir ar labai blogai, ir ar padidėja kuro sanaudos jei oro srauto matuoklė rodo 505 (egr užglušintas, dpf filtras ar kaip ten jis.. iškastruotas ir išprogramuotas). Skydelyje klaidos jokios nedega, tiesiog šiandien prisijungiau bosch diagnostika ir yra klaida su "Air flow or air mass meter" (srautas rodo 505 be apkrovos ir gazuojant kyla iki 640+, o egr visada ant 5%) Mašina traukia bet lygtais ankščiau geriau budavo nebežinau.. :D

 

Peugeot 307 2HDI 79kw 2002m

 

Ačiū iš anksto!


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.530
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 spalio 12 - 23:59

640 oro srautas gazuojant vietoje, ar važiuojant? Važiuojant, pilnai numynus gazą, turba turi pripūsti iki 1bar, o oro srautas būti apie 1000, na bent jau 900. Kitaip normalios traukos nebus.

 

Tvarkinai atjungus ir išprogramavus EGR ir suodžių filtrą arba tik EGR - jokių neigiamų pasėkmių kitiems variklio komponentams nesukelsite. Bet, kadangi jūsų automobilis jau tikriausiai nemažai gyvenimo matęs, tai gali dėl kokio sutapimo ir pasirodyti, kad sukėlė arba gali taip ir neatsirasti norimas efektas, pvz dingusi trauka, ko priežasčių gali būti melejonas, o ne tik EGR.

Oro srauto matuoklės klaidų elementariai atsiranda ir tada, kai keičiant oro filtrą su atjungta matuokle užsimiršus būna įjungiamas degimas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Saulius991

Saulius991
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2020 spalio 13 - 07:22

640 gazuojant vietoje, pilnai gazo numynes nebuvau reiks pažiūrėt ką tada rodys. Man įdomiausia kodėl srautas rodo 505 o boschas rodo kad norma varikliui dirbant be apkrovos yra 280 - 320 (ar 360 nebeatsimenu). Čia forume skaičiau kad srautas gali nesąmones rodyt kai egr uzglusini. kiek tiesos? Ir ką tada daryt?
Klaida oro srauto tryniau bet tik uzkurus vėl atsiranda..
  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.917
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 spalio 13 - 08:16

Stovint vietoje 2,0 motoro rodmenys +- 500mg/s, 1,6HDi +-400mg/s, 2,2HDi +-560mg/s. - CIA SU SALYGA KAD EGR glusinas/isprogramuotas.

 

Pas taves rodo jog kompas nori ~250-300mg/s NES NERA isprogramuotas EGR, o tik uzglusintas (nors buna isimciu, bet nerealiai retai). Yra tam tikri kompiuteriai (SID serijos) kurie ir isprogramavus rodo "measured" ne toki koks numatytas, bet ten tiesiog programinis gliukas, tiesiog zinant elementaria info kuria as parasiau pirmoje eiluteje, zinome ar motoras tinkamai ora gauna ar ne.


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 spalio 13 - 08:17

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 Saulius991

Saulius991
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2020 spalio 13 - 10:28

Ačiū už info. Reiks dabar aiškintis ar tikrai pas mane tas egr isprogramuotas ir ar suodžių filtras isprogramuotas nes viską dariau pas tapati meistriuka :D
O jei pas mane pvz egr uzglusintas bet ne isprogramuotas pjaunas td kasnors? Kuro sąnaudos didesnės? Trauka mažesnė? :D
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.530
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 spalio 13 - 14:35

Ačiū už info. Reiks dabar aiškintis ar tikrai pas mane tas egr isprogramuotas ir ar suodžių filtras isprogramuotas nes viską dariau pas tapati meistriuka :D
O jei pas mane pvz egr uzglusintas bet ne isprogramuotas pjaunas td kasnors? Kuro sąnaudos didesnės? Trauka mažesnė? :D

Senam Bosch EDC15 nėra labai didelės problemos. Iki kažkurių metų netgi klaida neatsirasdavo dėl to, jei vožtuvėlio neatjungi, o tik srautas skiriasi. Taip, ten gali procentine dalimi pasikeisti kažkiek sąnaudos, kiti sako temperatūrinis rėžimas pasikeičia, bet jei būtų blogai, tai nevažinėtų žmonės po 10 metų nepastebėdami jokių pašalinių veiksmų.

Siemens šitų variklių visada uždega Check Engine dėl atjungto ar sugedusio EGR, o Bosch tik naujesni. Nežinau, nuo kada tiksliai, bet 2003-04 metais jau tikrai rodo klaidą ir dega skydely lemputę, o 99-01 metais dar neatsirasdavo klaida. Kažkiek esu tokių matęs, kur kompo atminty klaida yra, bet lemputės nedega. Važiuoja visada gerai, avarinio rėžimo nejungia, kaip EDC16 1,6HDI.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.883
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 spalio 13 - 14:45

Jei variklis tvarkingas. Turbina neapsimyžus, tai viskas gerai su tuo EGR. Turi savo pliusu. O jei mašina kibirėja, tai reik šalint kaip ir protinius dantis.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#8 Saulius991

Saulius991
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2020 spalio 13 - 16:40

Senam Bosch EDC15 nėra labai didelės problemos. Iki kažkurių metų netgi klaida neatsirasdavo dėl to, jei vožtuvėlio neatjungi, o tik srautas skiriasi. Taip, ten gali procentine dalimi pasikeisti kažkiek sąnaudos, kiti sako temperatūrinis rėžimas pasikeičia, bet jei būtų blogai, tai nevažinėtų žmonės po 10 metų nepastebėdami jokių pašalinių veiksmų.

Siemens šitų variklių visada uždega Check Engine dėl atjungto ar sugedusio EGR, o Bosch tik naujesni. Nežinau, nuo kada tiksliai, bet 2003-04 metais jau tikrai rodo klaidą ir dega skydely lemputę, o 99-01 metais dar neatsirasdavo klaida. Kažkiek esu tokių matęs, kur kompo atminty klaida yra, bet lemputės nedega. Važiuoja visada gerai, avarinio rėžimo nejungia, kaip EDC16 1,6HDI.

Koks konkrečiai pas mane Bosch nepasakysiu, bet jokios check engine ar kitos klaidos skydelyje nedega. Yra tik viena klaida kompa prijungus kazkas su airflow ir airmass dabar nebeatsimenu.. ir oro srautas rodo 505


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0