Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EP6 klaidos kodas P0299


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 RCZ

RCZ
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot RCZ THP 200, 171 kW

Parašyta 2021 liepos 29 - 18:05

Sveiki, jau kurį laiką turiu problemą dėl klaidos kodo P0299 (low turbo boost pressure). Problema dažniausiai (nors ne visada) nutinka važiuojant didesniu greičiu (90km/h ir greičiau), stipriau paspaudus akseleratorių, važiuojant 5-ta ar 6-ta pavara (pvz lenkiant). Tada užsidega check engine lemputė ir atsijungia turbina.

 

Bandžiau nuvaryti mašiną į Autovici servisą, tai nelabai ką rado, pasiūlė restauruoti turbiną. Restauravau turbiną Turbosystems servise, tačiau problema vis tiek liko.

 

Pasiskaitinėjus forumus, žmonės sako, kad problema gali būti diverter valve (nežinau kaip lietuviškai šitas vadinasi, gal kas nors galite pasakyti?) https://www.peugeotf...e-p0299.191546/

 

Gal kas nors esate susidūrę su tokia problema arba turite patarimų ką toliau daryti?


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.733
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 liepos 29 - 20:35

Turbinos restauravimas 99proc. neišsprendžia per didelio/mažo slėgio klausimų. Turbiną reikia restauruoti, jei užlankstyti sparneliai ir per daug švilpia, jei per daug kliba ašelė ir yra pavojus, kad prakiurs tepalas į įsiurbimą arba išmetimą, arba jeigu jau prakiuro arba netgi lūžo ašelė ir jau patenka tepalas. Tada ne per didelis/mažas slėgis būna, o išvis nepučia. Bet kažkodėl dauguma netgi respektabilių automechanikų ar rimtų net ir dylerinių autoservisų vistiek siunčia restauruotis turbinos. Parodyčiau, kokia lavoninė mano kasdieninės mašinos turbina, tai dauguma išsigąstų, bet pučia kaip pašėlusi.

Taigi, pradėkit gal rimtai nuo to vožtuvėlio, kuris vadinamas DV (diverter arba dump valve). Jis išleidžia turbinos sukurtą slėgį atgal į įsiurbimo beslėginę pusę pakartotiniam suspaudimui, t.y. veikia kaip BOV vožtuvas, tiesiog skiriasi tuo, kad to oro neišleidžia į atmosferą, už tai nėra tų pseudo-sportinių automobilių nusišnypštimo garsų. Tam DV būna suplyšta membrana ir visada biškį leidžia. Išardyt ir patikrint nėra sunku, ir nusiima labai paprastai, prie turbinos prisuktas juodas balvonėlis trim varžtais, jungtelė maža dviejų laidų. Čipuojant keičia dažnai į VW analogišką vožtuvėlį, nes rimtesnė membrana ir spyruoklės, o gamintojas ir matmenys darbinės dalies identiški.. Arba pakeičia tik vidurius iš VW, tada nereikia didinti skylių ir keisti fiškutės. Bet jei viskas standartas, veikia gerai ir originalas, tik dėkit naują, o ne šrotinį. Jie nebrangūs, gal apie 50-60eur. Jei su juo viskas gerai, tai toliau žaidimas su vakuumais ir diagnostiniu prietaisu ant kelių, vairuojant.

 

Neseniai vienam Peugeot su tokiu varikliu išsprendžiau perpūtimo problemą, buvo neprasitraukiantis vakuumėlio nusišnypštimo filtriukas. O prieš tai kiek teko žaisti, kol radau. Ir tą DV tikrinau, ir vožtuvėlius kelis bandžiau keisti, ir pačią turbiną reguliavau, galiausiai tik su vakuumo pompele buvo viskas pilnai patikrinta ir pastebėta, kad filtriukas pučiant prasipučia ir tarsi viskas ir gerai, o traukiant - užgnyba vakuumą ir rodyklė nė krust. Todėl, kad ištižęs jo guminis apsauginis dangtelis veikė, kaip atbulinis vožtuvas.


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 RCZ

RCZ
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot RCZ THP 200, 171 kW

Parašyta 2021 liepos 30 - 07:42

Minėjo, kad turbinos ašelė klibėjo (tik nežinau kiek stipriai) ir su sklende buvo problemų, tai bent jau dėl šitų dalykų bus ramiau po restauracijos (juk reikia kažkaip pateisinti išleistus pinigus :dntknw: ).

 

Automobilis buvo čipuotas prieš 3 metus, važinėjau su originaliu DV. Kadangi čipuotas, gal vertėtų įsidėti tokį vožtuvą https://www.gofastbi...n-Mini::59.html vietoje naujo originalaus?


Šį pranešimą redagavo RCZ: 2021 liepos 30 - 07:42

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0