Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pusasis GSP


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Pakalikas

Pakalikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2021 spalio 18 - 17:41

sveiki.gal kas yra susidures su pusasiu firmos GSP?ar geras pasirinkimas?
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 spalio 20 - 03:32

sveiki.gal kas yra susidures su pusasiu firmos GSP?ar geras pasirinkimas?

Kiniečiai, pigūs.

Nepaisant to, geometrija būna gerai ir metalas visai padorus. Susimontuoja gerai, šlicai tinka, granatos (jei perki ne visą pusašį) užsikala dažnai sunkiau už gerų gamintojų, arba būna tenka modifikuoti arba išmesti naują žiedą ir naudoti seną, kad užsidėtų, ir veikia dažniausiai neblogai bent kelis metus. Tik gumos jų nelabai rimtos, tai gali ilgai nelaikyti ir tekt pasikeisti, reiktų apie tai galvojant vis pasižiūrėti, kad neužleist ir, nežinant apie suplyšimą, nepasivažinėti pusę metų. Ypač, jei nupirksi kokį prieš 5 metus pagamintą ir tiek laiko stovėjusį.

Galima bandyt pontavotis apie kokybę ir pan, bet labai dažnai, jei automobilio gamintojas neduoda granatų atskirai ir OE gali nupirkti tik pusašį, tai granatas ir gali gauti tik visokių kinietiškų arba pseudo-europietiškų/itališkų gamintojų pakuotojų, kaip GSP, Pascal, Cifam, LPR. Dar kartais būna po kurio laiko atsiranda ir Meyle, bet kažin ar ne iš to pačio fabriko. SKF praktiškai irgi tas pats, metalas geras, gumos iki metų arba pirmos tikrai šaltos žiemos.

Dar yra likęs senas geras gamintojas su prekės ženklais GKN/LOBRO/SPIDAN, kur tikrai laiko viskas gerai, bet praktiškai tik populiariausiems arba labiausiai pusašius gadinantiems modeliams. Nors su jų restauruotais irgi esu turėjęs bėdų, kur po 500km nuplyšo vidinė guma ir teko savo vargu keistis, nes garantija gumoms nelabai taikoma, nes kaip tu įrodysi, kad nepagavai kokio vielagalio ar pan. Pasiteikus į to pačio gamintojo naują gumą, šeši metai be bėdų. Galimai tiesiog ir tas pusašis buvo stovėjęs sandėly eilę metų, nes skirtas 1984-2005tais metais gamintiems modeliams


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Pakalikas

Pakalikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2021 spalio 22 - 05:40

O kaip ant masinos galima patikrinti pusasi?
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 spalio 22 - 12:57

Nelabai kaip. Patikrint, ar labai nekliba granatos, galima. Bet buna neklibanciu ir vibruojanciu arba klibanciu ir nevibruojanciu.
Pakelus isijungus pavara dirbanciu varikliu paziuret, ar tiesiai sukasi. Bet tas tiesiai irgi subjektyvu, nes pakelus masina pusasis kitaip atsistoja, nei darbineje vietoje.
Tai del drebejimo daznai spejimo vistiek bent kazkiek buna.
O jei traska isorine, tai vienas vaziuoja aikstelej pilnai susuktais ratais, kitas klauso.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Pakalikas

Pakalikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2021 spalio 22 - 16:43

Kai begejantis ant apkrovos jsuciasi vibracija ir kai virs 110 km/h vaziuoji jauciasi vibracija ir pradeda net baranka drebeti...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0