Ne kartą vejapjovės traktoriuka esu užkures;))
Peugeot e2008 GT Pack
#261
Parašyta 2024 sausio 09 - 06:24
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#262
Parašyta 2024 balandžio 16 - 05:30
48000km. Su pavasario karščiais pastebėta, kad nevisada veikia lėtas krovimas. Ryte atsikeli, mašina nepasikrovusi. Su greitu krovimu bėdų nėra. Vieną dieną visai nebesikrovė, tuo pačiu ir kondiškė nustojo šaldyti. Diagnozuotas kondiškės kompresoriaus gedimas, kuris šaldo bateriją kraunant ir saloną aušina:)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#263
Parašyta 2024 balandžio 22 - 18:18
48000km. Su pavasario karščiais pastebėta, kad nevisada veikia lėtas krovimas. Ryte atsikeli, mašina nepasikrovusi. Su greitu krovimu bėdų nėra. Vieną dieną visai nebesikrovė, tuo pačiu ir kondiškė nustojo šaldyti. Diagnozuotas kondiškės kompresoriaus gedimas, kuris šaldo bateriją kraunant ir saloną aušina:)
Aš savo P208e jau pardaviau su 72kkm ridos - vienintelė problema buvo prasitrynęs galinio abs daviklio laidas.
Bet su tais šilumos siurbliais yra bėdų - vienam parduodamam P208e keitė kaip gamyklinį atšaukimą net jam nesugedus.
Kolegos Tesla Y 2022 metų su 40kkm ridos, varant iš Vokietijos, sugedo kompresorius 40km už Varšuvos. Atstovybė turėjo viską vietoje ir pakeitė tą pačia dieną.
Susidaro įspūdis, jog naujesniam elektromobiliam, su šilumos siurbliu, kompresoriai yra probleminė vieta.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#264
Parašyta 2024 balandžio 27 - 11:52
Na panašu tikrai yra problemų, supratau, kad jau gedimas buvo aiškus prieš atvažiuojant į servisą.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#265
Parašyta 2024 gegužės 02 - 08:04
Kaip pas tave su garantiniai aptarnavimais, pas mane antras turėtu buti 25000km nors kvietimas apsilankyt užsidegė prie 20000km, tai daba tuos 5000km važinėt su raktu degančiu?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#266
Parašyta 2024 gegužės 02 - 09:46
Identiška situacija man, turėjo buti prie 25000km, o užsidegė prie20000km, nieko keisto,tie 5000km stabiliai nuimami iki tech. Aptarnavimo stabiliai.
Net nežinau,geriau klausti Stalauto,kay daryt, kad neprisikabintų, kad 5000km nuvažiavai daugiau, nuo tech aptarnavimo pranešimo. Tarkim man 308 numetė raktą ir sakė dar važiuok 5000km.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#267
Parašyta 2024 gegužės 02 - 17:02
#268
Parašyta 2024 gegužės 03 - 05:15
"Per metus priimtų prašymų skaičius negali viršyti praėjusiais kalendoriniais metais sunaikintų pagal Eksploatuoti netinkamų transporto priemonių" ???
#269
Parašyta 2024 gegužės 03 - 05:51
Kai važiuoju,o važiuoju retai į tą pusę, kraunuosi visad super chargeriuose,i prieki Circle c už Kryžkalnio, atgal prie siestos restorano. Senai nevažiavau, net yra padaugėję greito krovimo stotelių.
Dėl kompensacijų nieko negaliu atsakyti, 2022 5000€ išmokėjo greitai.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#270
Parašyta 2024 gegužės 03 - 08:34
Identiška situacija man, turėjo buti prie 25000km, o užsidegė prie20000km, nieko keisto,tie 5000km stabiliai nuimami iki tech. Aptarnavimo stabiliai.
Net nežinau,geriau klausti Stalauto,kay daryt, kad neprisikabintų, kad 5000km nuvažiavai daugiau, nuo tech aptarnavimo pranešimo. Tarkim man 308 numetė raktą ir sakė dar važiuok 5000km.
Skambinau sakė važiuok su degančiu raktu iki 25000. kažkaip durnai atrodo.
Ir kaip su 5000€ kompensacijomis fiziniams asmenims. Per kuek laiko grįžta pinigai? Ir iš viso ar jų yra, jei
"Per metus priimtų prašymų skaičius negali viršyti praėjusiais kalendoriniais metais sunaikintų pagal Eksploatuoti netinkamų transporto priemonių" ???
Man tai per mėnesį pervedė. prieš metus 2023.06
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#271
Parašyta 2024 gegužės 03 - 09:41
Ir kaip su 5000€ kompensacijomis fiziniams asmenims. Per kuek laiko grįžta pinigai? Ir iš viso ar jų yra, jei
"Per metus priimtų prašymų skaičius negali viršyti praėjusiais kalendoriniais metais sunaikintų pagal Eksploatuoti netinkamų transporto priemonių" ???
Į šitą klausimą Jums atsakys tik APVA agentūra.
#272
Parašyta 2024 gegužės 03 - 17:56
Šį mėnesį šeimos autoparko atnaujinimas ir vienas iš variantų - o gal pabandom elektrinę, ar dar palaukiam 5 metus?
Šį pranešimą redagavo frostas: 2024 gegužės 03 - 17:56
#273
Parašyta 2024 gegužės 03 - 20:41
#274
Parašyta 2024 gegužės 03 - 21:07
Atmetus pasivažinėjimus po miestą, ar labai nepatogu krauti užmiestyje, kelionės metu? Ar jums užtenka pirmyn- atgal be papildomo krovimo? Ar elektrinis auto gali būti vieninteliu (pagrindiniu) šeimos automobiliu?
Šį mėnesį šeimos autoparko atnaujinimas ir vienas iš variantų - o gal pabandom elektrinę, ar dar palaukiam 5 metus?
Peugeot E208/2008 sakyčiau kaip pagrindinis šeimos automobilis tai nelabai tinkamas. Per du metus praktikos mėginau naudoti ilgesnėm kelionėm ir daugiau įtampos, nei naudos.
Šiuo metu jau 10kkm eksploatuoju Tesla Model Y - principe pakeitė šeimos automobilį. Net ir ilgesnėse kelionėse tikrai galima komfortiškai naudotis infrastruktūra. Teko varyti 3 tokias Teslas iš Vokietijos į Lietuvą - 1600km per 20val gal ir ne stebuklas, bet pakankamai komfortiškai įveikiama. Vakaruose daugiau stotelių, buvo galima komfortiškai važiuoti 160km/h, krautis po 20-30min ir važiuot toliau. Arčiau Lietuvos teko mažinti greitį ir atidžiau planuoti krovimo vietas. Labai jaučiasi krovimo greičio skirtumas lyginant su Peugeot. Tesla superchargeriai krauna 250kw, kai su Peugeot reikėjo tenkintis 50kw krovimu.
Iš tų 3 parvarytų Teslų vieną eksploatuoja šeima, kuri principe važinėja tik didesniais atstumais po Lietuvą ir kol kas nelabai mato poreikio naudoti likusią vidaus degimo mašiną.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#275
Parašyta 2024 gegužės 04 - 04:14
kol kas nelabai mato poreikio naudoti likusią vidaus degimo mašiną.
Ačiū už informaciją 👍
#276
Parašyta 2024 gegužės 04 - 20:57
Na 208 250kW nurautų stogą)50kw jau yra mažas krovimo greitis netgi 208, bet 80kw super. Kad nebūtų nusivylimu, būtų idomu Tesla kasko kaina ir kaip su servisais;)
Aš po truputį imu pasvajoti apie e3008 long range...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#277
Parašyta 2024 gegužės 04 - 21:21
Na 208 250kW nurautų stogą )50kw jau yra mažas krovimo greitis netgi 208, bet 80kw super. Kad nebūtų nusivylimu, būtų idomu Tesla kasko kaina ir kaip su servisais;)
Aš po truputį imu pasvajoti apie e3008 long range...
Maniškis P208e teoriškai turėjo krautis iki 100kw, bet tik kelis kartus mačiau gal apie 80kw trumpam ir po to greitai nukrenta iki 50kw.
Tesla 250kw laiko gal iki 30-40 procentų, o ant Lietuviškų Igničio 150kw krauna ilgai, gal iki 70-80 procentų. Praeitą savaitgalį važiavau Vilnius - Rokiškis ir atgal. Labai fainai Anykščiuose radau 4 vietas su 150kw galios stotelėm. 15 min krovimo - 45proc pakrovė, užėjau į WC ir suvalgiau ledų porciją. Galima važiuot pagal senus įpročius +30km/h nuo liestino
Tesla kasko sudėtingas reikalas. Planuoti reikėtų minimum 2k. Draugai kažkaip magiškai apsidraudė už 1.6k.
Su servisu turėjom patirtį Varšuvoj, kai sugedo kondicionieriaus kompresorius - sutvarkė tą pačia dieną, davė 90eur Uber kreditų už kiekvieną dieną, kol automobilis remontuojamas. Diagnostika darė internetu, remontas ir aprašymai apps'e. Pasiūlė pasikeisti salono filtrus (3 vnt eina) - kainavo 120e. Salono filtrai labai veiksmingi - pirmas automobilis, kuriame važiuojant paskui dūminantį autobusiuką, salone nėra jokio kvapo. Autobilio bendra garantija 4 metai arba 100kkm, akumuliatoriam ir varikliam - 10 metų arba 200kkm. Aptarnavimų daryti nenumatyta - serviso knygelės net nėra. Rekomenduoja kas 2 metus keisti salono filrus ir stabdžių skystį, bet tai galima daryti ir ne Tesla servise.
E3008 labai gražus, tik baisiai brangus. Šiai dienai iš EV pasirinkimų, Tesla turi labai neblogą kainos/variklių/akumuliatorių/privalumų santykį. Yra labai daug malonių smulkmenų, kuriose jaučiasi, jog automobilis nuo pagrindų gamintas kaip EV ir projektuotas gamintojo, kuris nėra supančiotas senų gamintojų įprastų praktikų.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#278
Parašyta 2024 gegužės 05 - 19:51
Ką pasakei dėl teslos visiškai sutinku, bet tik dėl techninių dalykų. Pati mašina nu nelimpa nors tu ką. Aplamai realiai kiek yra stotelių kurios krautu 250kw Lietuvoje. Mūsų atstumai 150kw yra per akis,manyčiau.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#279
Parašyta 2024 gegužės 05 - 21:15
Ką pasakei dėl teslos visiškai sutinku, bet tik dėl techninių dalykų. Pati mašina nu nelimpa nors tu ką. Aplamai realiai kiek yra stotelių kurios krautu 250kw Lietuvoje. Mūsų atstumai 150kw yra per akis,manyčiau.
250kw vienintelė Kaune
150kw tikrai jau užtenka, ypač turint omenyje, jog tuos 250kw krauna tik pirmus 30proc akumuliatoriaus. Teslos privalumas tame, jog beveik visom sąlygom gali naudotis tuo 150kw krovimo galingumu. Įdomu kaip bus su P3008e.
O dėl Teslos lipimo/nelipimo tai bent jau mano bendras įspūdis daug geresnis, nei apie jas kalbama/rašoma. Estetiškai toli iki Peugeot, bet neerzina. Užtad kasdien naudotis tikrai turi nemažai patogių sprendimų. Tarkim rakto ir užvedimo atsisakymas leidžia suprasti, jog su kitu automobiliu kasdien nešiojiesi vieną nereikalingą daiktą ir turi vieną nereikalingą mygtuko spaudinėjimą. Normalaus dydžio priekinė bagažinė maloniai sprendžia krovimo laido, langų skysčio, avarinio ženklo laikymo klausimus, o kelionių metų kartais prasiverčia kaip papildoma vieta bagažui. Apps'o veikimo lyginti su Peugeot išvis negalima - veikia visada ir greitai, funkcijų turi 10 kart daugiau už Peugeot.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#280
Parašyta 2024 gegužės 06 - 13:54
150kW pas 3008 bus turbūt kraus tik pirmus 30%, reliai tikėtina 100kW.
Taip, bet techniškai, apso veikimas kaip į vienus vartus.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0