Peugeot 308 SW GT BlueHDI 130 AT8
#41
Parašyta 2023 birželio 06 - 06:23
#42
Parašyta 2023 birželio 06 - 07:41
Kad vietoj 8 begio 7 įmestas nelabai sąnaudos didėja.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#43
Parašyta 2023 birželio 07 - 20:08
Pirmas bakas išdegintas, sąnaudos rodo gražias, realiai paskaičiavus 5.2L/100km.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#44
Parašyta 2023 birželio 08 - 06:31
neblogai man pilant 11-12 vis tiek nekyla ranka net pagalvot apie gryzima prie dyzelio
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2023 birželio 08 - 06:34
#45
Parašyta 2023 birželio 08 - 07:09
Tai jei Sport režimo nejungtum (kas normaliom sąlygom yra nelabai normalu), tai gal ir realios būtų 4,8 ltr./100km. Pritarčiau Viliui, kad dyzelis ir dar baisiai vibruojantis visiškai netraukia, net ir su 4,5 ltr. sąnaudom.
#46
Parašyta 2023 birželio 08 - 08:17
Oi gal neverta veltis, amžina dvikova 🙂
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2023 birželio 08 - 08:18
#47
Parašyta 2023 birželio 08 - 08:42
O kažkoks 1,6 ar net 2,0 ltr Pežo dyzelis atitinka jūsų minimo 5,7 Durango 500-600 Nm sukimo momentą? Nereikia eiti į kraštutinumus ir lyginti nepalyginamus dalykus
#48
Parašyta 2023 birželio 08 - 11:23
99.9% viso važiuoto laiko ECO režimu, kartais mieste, buvo žaidžiama SPORT režimu, taip kad sąnaudoms tas alei ne prie ko
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#49
Parašyta 2023 birželio 08 - 19:31
Na jei benzas tai nebent koks Dodge Durango 5,7 zilas 😁 kas iš tų mažalitražių? Kilovatų yra, o sukimo momento? Ta prasme traukos.
Oi gal neverta veltis, amžina dvikova 🙂
Teta ka jus kalbat..
Pas mane dabar (pabreziu ATMOSFERIKAS):
Varikliai : 2,5 l
Didžiausia galia : 143 kW (194 AG) esant 6000 aps./min
Didžiausias sukimo momentas : 258 Nm esant 4000 aps./min.
Tuo tarpu dyzelinis pezukas mano senasis 2.0hdi 79kw 250nm bet tai depazonas 1800-3400 aps. Ir tada krenta 90 laipsniu kampu visa dyzelio galia. Ir ne cia ko gincytis, man patinka kelt apsukas, yra kam nepatinka ir nors purtosi bet begi jungia ant 1.8k apsuku 😂
#50
Parašyta 2023 birželio 08 - 20:23
Pritariu Viliau reik gyvenimu džiaugtis, o ne litrus skaičiuoti, aš kai įsėdu i savo F23 M235, pedalą gerai nuspaudi tai litražas virš 10 šoka, bet viską atperką malonumas😎😎Teta ka jus kalbat..
Pas mane dabar (pabreziu ATMOSFERIKAS):
Varikliai : 2,5 l
Didžiausia galia : 143 kW (194 AG) esant 6000 aps./min
Didžiausias sukimo momentas : 258 Nm esant 4000 aps./min.
Tuo tarpu dyzelinis pezukas mano senasis 2.0hdi 79kw 250nm bet tai depazonas 1800-3400 aps. Ir tada krenta 90 laipsniu kampu visa dyzelio galia. Ir ne cia ko gincytis, man patinka kelt apsukas, yra kam nepatinka ir nors purtosi bet begi jungia ant 1.8k apsuku 😂
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#51
Parašyta 2023 birželio 08 - 21:57
Teta ka jus kalbat..
Pas mane dabar (pabreziu ATMOSFERIKAS):
Varikliai : 2,5 l
Didžiausia galia : 143 kW (194 AG) esant 6000 aps./min
Didžiausias sukimo momentas : 258 Nm esant 4000 aps./min.
Tuo tarpu dyzelinis pezukas mano senasis 2.0hdi 79kw 250nm bet tai depazonas 1800-3400 aps. Ir tada krenta 90 laipsniu kampu visa dyzelio galia. Ir ne cia ko gincytis, man patinka kelt apsukas, yra kam nepatinka ir nors purtosi bet begi jungia ant 1.8k apsuku 😂
Teta, 1,6 HDI 300nm, 2,2 HDI 370nm😁 jūs kaip norit taip gazuokit, o aš baigiu peštynes, nežinau kam ir pradėjau 🙈
#52
Parašyta 2023 birželio 09 - 07:26
Teta, 1,6 HDI 300nm, 2,2 HDI 370nm jūs kaip norit taip gazuokit, o aš baigiu peštynes, nežinau kam ir pradėjau
jokios cia pestynes, tiesiog vis dar gyvenam iliuzijose, kad kas "ant popieriaus" tas geriau, traktorius turi kiek 600Nm? Ir kas is to Vaziuojam 1/4 mile ir pasiziuresim kaip dyzelio Nm padeda ilgesneje distancijoje
#53
Parašyta 2023 birželio 09 - 07:55
#54
Parašyta 2023 birželio 09 - 16:07
Paemus tos pačios galios dyzeli ir benza atsmosferini, atmosferinis gauna į vienus vartus ir 1/4 mylios ir elastingumo. Bet ne vieta čia vėl lygintis kas pas ką didesnis, išvada vidaus degimo variklis koks bebūtų yra praeitis, iki vaziavimo komforto elektrinės auto kaip nuo žemės iki Mėnulio.
Nauja mašina, naujos bėdos. Stovint kamštyje priešinga kryptimi važiuojanti fūra apmėtė akmenimis. Priekinis stiklas skilo.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#55
Parašyta 2023 birželio 09 - 19:20
Oi teko iš prasilenkiančios fūros pasigauti net neaišku ką, kumščio dydžio, gerai, kad kiaurai neįskrido, toj vietoj liko tik triplexo vidurinė elastinga dalis, iš lauko išmušta duobė, viduj tas pats, smulkių stiklo atplaišų buvo pilna mašina.Paemus tos pačios galios dyzeli ir benza atsmosferini, atmosferinis gauna į vienus vartus ir 1/4 mylios ir elastingumo. Bet ne vieta čia vėl lygintis kas pas ką didesnis, išvada vidaus degimo variklis koks bebūtų yra praeitis, iki vaziavimo komforto elektrinės auto kaip nuo žemės iki Mėnulio.
Nauja mašina, naujos bėdos. Stovint kamštyje priešinga kryptimi važiuojanti fūra apmėtė akmenimis. Priekinis stiklas skilo.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2023 birželio 09 - 19:24
#56
Parašyta 2023 birželio 12 - 15:24
Antras bakas, truputį ilgesnės kelionės, sąnaudos realiai 4.45l/100km.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2023 birželio 12 - 15:25
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#57
Parašyta 2023 birželio 12 - 17:11
Antras bakas, truputį ilgesnės kelionės, sąnaudos realiai 4.45l/100km.
tiesiog saunu , musiskis 3008 kazkur 4,7, 4,8 l.
#58
Parašyta 2023 birželio 12 - 17:19
Na čia me 2.0hdi 180 arklių kai buvo vidurkis 7.2L:)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#59
Parašyta 2023 birželio 16 - 10:12
Su pirmu lietučiu pastebėjau, kad PAGALIAU Peugeot 308 turi lietaus daviklio intensyvumo 5 parinktis!!! Koks košmaras lietaus davikkio veikimas buvo 3008 ir dabar 2008, net spiegia nuo sausumo lango šluotelės,o dar vis braukia ir daryk ką nori, niekad nepadeda. Pas 508 dar kažkaip neblogai buvo, prisitaikydavo neblogai intensyvumas.
Kitas dalykas, nu kaip patogu kad nubraukti lašus vandens galima rankenėlę spustelėjus žemyn, anxiau buvo iš kart įsijungdavo automatiniai valytuvai. Dabar automatinis valymas isijungia svirtelę pakėlus padėtimi aukštyn. Super.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#60
Parašyta 2023 birželio 16 - 11:41
Su pirmu lietučiu pastebėjau, kad PAGALIAU Peugeot 308 turi lietaus daviklio intensyvumo 5 parinktis!!! Koks košmaras lietaus davikkio veikimas buvo 3008 ir dabar 2008, net spiegia nuo sausumo lango šluotelės,o dar vis braukia ir daryk ką nori, niekad nepadeda. Pas 508 dar kažkaip neblogai buvo, prisitaikydavo neblogai intensyvumas.
Kitas dalykas, nu kaip patogu kad nubraukti lašus vandens galima rankenėlę spustelėjus žemyn, anxiau buvo iš kart įsijungdavo automatiniai valytuvai. Dabar automatinis valymas isijungia svirtelę pakėlus padėtimi aukštyn. Super.
Turėtų tas pats būti patraukus trumpai svirtelę į save, dar neplauna, o nuvalo vieną kartą.
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0