Nu tikrai, kad elementaru norint nuvalyt vieną kartą - patrauki vos vos į save, o kai per sausą jau net spiegia - paprasčiausiai palenki vos vos žemyn ir išjungi Šiaip pas mane, spiegiančiai per sausą niekada nevalo, bet būna, kad per greitai šluoja, tai tada atjungiu. O kaip tos 5 intensyvumo parinktys veikia, kur nusistato?
Peugeot 308 SW GT BlueHDI 130 AT8
#61
Posted 2023 June 16 - 14:25
#62
Posted 2023 June 16 - 19:38
Turėtų tas pats būti patraukus trumpai svirtelę į save, dar neplauna, o nuvalo vieną kartą.
Taip, bet pas 2008 ir 3008 mysčioja tokiu atveju,pas 308, ne
Nu tikrai, kad elementaru norint nuvalyt vieną kartą - patrauki vos vos į save, o kai per sausą jau net spiegia - paprasčiausiai palenki vos vos žemyn ir išjungi Šiaip pas mane, spiegiančiai per sausą niekada nevalo, bet būna, kad per greitai šluoja, tai tada atjungiu. O kaip tos 5 intensyvumo parinktys veikia, kur nusistato?
Būtent, kad reikia atjungti, nes veikia debikiškai. Pasisuka ant rankenėlės žiedas, turintis 5 padėtis.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#63
Posted 2023 June 16 - 21:59
Taip, bet pas 2008 ir 3008 mysčioja tokiu atveju,pas 308, ne
Būtent, kad reikia atjungti, nes veikia debikiškai. Pasisuka ant rankenėlės žiedas, turintis 5 padėtis.
Na bet čia jau nebetenka prasmės lietaus daviklis, visokius jautrumus reguliuot. Kažkaip nusivažiuota gamintojo šiuo klausimu. Pamenu kaip idealiai veikdavo 96 metų P406 daviklis, be priekaištų, jokio noro išjungt ar pagreitint. Kokios problemos tokią sistemą montuoti į šių dienų auto, na taip senoviška, bet patikrinta.
#64
Posted 2023 June 17 - 06:33
Jeigu pas 5008 nemyžčioja, tai pas 3008 irgi negali myžčiot, juk ten viskas 1:1.Taip, bet pas 2008 ir 3008 mysčioja tokiu atveju,pas 308, ne
Būtent, kad reikia atjungti, nes veikia debikiškai. Pasisuka ant rankenėlės žiedas, turintis 5 padėtis.
Žiedas su 5 padėtim labai panašu į paprastą rankinį intensyvumo reguliavimą. Anksčiau turėtame Chrysler T&C valytuvų intensyvumas dar reaguodavo į greitį, tai iš 5 rankenėlės padėčių gaudavosi 10 intensyvumo lygių.
#65
Posted 2023 June 17 - 20:05
Nėra prasmės ginčytis, taip, pas 2008 spusteli į save ir nuvalo, bet taip ir turi taikyt ta paspaudimo laika, kad nemysteltu.
Nėra ka lygint kai ramiai paspaudi žemyn kad ir ilgesnį laiką ir viskas ok. Bet kokiu atveju pas 308 pararyta idealiiai.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#66
Posted 2023 June 17 - 21:24
O, kad pas 308 idealiai, tai net neabejoju, nes juk jis dabar naujausias žaislas Įsigijus 2008 visi kiti pasidarė prasti, o gavus 308, net ir 2008 patapo neidealiu...
#67
Posted 2023 June 18 - 10:39
Tikrai, kad nėra prasmės ginčytis, nes užtenka tik vos vos truktelt į save ir nuvalo be jokių myžčiojimų, ką ten dar taikyt, ar rankos neklauso?
O, kad pas 308 idealiai, tai net neabejoju, nes juk jis dabar naujausias žaislas Įsigijus 2008 visi kiti pasidarė prasti, o gavus 308, net ir 2008 patapo neidealiu...
Ale koks tu kopleksuotas žiūriu:)) Kaip visad prašovei, 2008 yra idealesnis
Galiu nuraminti, 308 toli toli iki idealumo, kaip ir 2008. Savi pliusai savi minusai.
Edited by Francis, 2023 June 18 - 10:42.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#68
Posted 2023 June 19 - 13:58
Ale koks tu kopleksuotas žiūriu:))
Kažkaip maniau, kad labiau kompleksuoti tie, kurie nesugeba "nemyžčiodami" valytuvų įjungt
#69
Posted 2023 June 19 - 15:20
Nėra prasmės ginčytis, taip, pas 2008 spusteli į save ir nuvalo, bet taip ir turi taikyt ta paspaudimo laika, kad nemysteltu.
Nėra ka lygint kai ramiai paspaudi žemyn kad ir ilgesnį laiką ir viskas ok. Bet kokiu atveju pas 308 pararyta idealiiai.
Aš važinėju su mašina, kur yra reguliuojamas kritulių daviklio intensyvmas ir nuvalymas į apačią, ir labai dažnai pasigendu 508 funkcionalumo, kur patraukus nuvalai, į apačią įsijungia automatiniai valytuvai...
#70
Posted 2023 June 19 - 18:14
O bmw f48 visai netinkamas naudojimui, tad 508 dar nėra taip blogai...Aš važinėju su mašina, kur yra reguliuojamas kritulių daviklio intensyvmas ir nuvalymas į apačią, ir labai dažnai pasigendu 508 funkcionalumo, kur patraukus nuvalai, į apačią įsijungia automatiniai valytuvai...
#71
Posted 2023 June 20 - 04:43
Tai 308 turėtų tikti visiems, į apačią paspaudus vienas nuvalymas, pakėlimas į viršų automatinis valymas ijungiamas. Bet kurioje padėtyje galima truktelti į save rankenėlę ir nuvaloma vieną kartą, ilgiau į save ir langas apipurškuamas.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#72
Posted 2023 June 20 - 10:04
Tai 308 turėtų tikti visiems, į apačią paspaudus vienas nuvalymas, pakėlimas į viršų automatinis valymas ijungiamas. Bet kurioje padėtyje galima truktelti į save rankenėlę ir nuvaloma vieną kartą, ilgiau į save ir langas apipurškuamas.
Technologijos.. 😄
#73
Posted 2023 June 20 - 16:08
#74
Posted 2023 June 20 - 21:57
#75
Posted 2023 June 21 - 15:02
Pasidengiat langus kuom priklauso ir pamirstat valytuvus 🤭
Tikrai pamirštat kai nebereaguoja lietaus daviklis, kai to reikia 😁 vieną kartą pabandžiau, supratau, kad klaida 🙂
Edited by Nelegals, 2023 June 21 - 15:04.
#76
Posted 2023 August 05 - 07:59
Tai va jau ir pirmas 100000km! Non problem, viskas kaip ir ok, tačiau noriu grįžti prie valytuvų Didelis minusas, mano nuomone Peugeot, dėl vieno sprendimo susijusio su valytuvais. Jau nuo 306 laikų jei valytuvų rankenėlė palikta ant lietaus daviklio, ryte ta funkcija NEveiksminga kol iš naujo neišjungi-įjungi. Būdavo ramu, jei vakare pamiršti išjungti iš auto, tai ryte prišąlus šluotelėms neturėsi bėdos. Pas 308 kaip ir pas Meganą palikus ant auto valymas savaime pasileidžia ir aišku galinis valytuvas, funkcija įjungta, kad su atbuliniu bėgiu veikiant priekiniams valytuvams įsijungia ir galinis. Ragas bus pašąlus jeigu užmiršiu. Jei neklystu pas 3008 ir pas 2008 netgi palikus aplamai įjungtus valytuvus jie iš naujo po nakties užvedus neįsijungia, reikia iš naujo perjungti...
Geriausias pasiektas rezultatas vienu baku:
Sąnaudos per 10000km
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#77
Posted 2023 August 06 - 02:22
Jei valytuvai prisale visiskai, tai dauguma moderniu modeliu per prievarta nelupa ir nieko nesulauzo, kol neissivalai. Cia tam, kad neluztu sluoteles, arba kad nesudegtu variklis bandant nubraukt 20cm slapio sniego.Tai va jau ir pirmas 100000km! Non problem, viskas kaip ir ok, tačiau noriu grįžti prie valytuvų Didelis minusas, mano nuomone Peugeot, dėl vieno sprendimo susijusio su valytuvais. Jau nuo 306 laikų jei valytuvų rankenėlė palikta ant lietaus daviklio, ryte ta funkcija NEveiksminga kol iš naujo neišjungi-įjungi. Būdavo ramu, jei vakare pamiršti išjungti iš auto, tai ryte prišąlus šluotelėms neturėsi bėdos. Pas 308 kaip ir pas Meganą palikus ant auto valymas savaime pasileidžia ir aišku galinis valytuvas, funkcija įjungta, kad su atbuliniu bėgiu veikiant priekiniams valytuvams įsijungia ir galinis. Ragas bus pašąlus jeigu užmiršiu. Jei neklystu pas 3008 ir pas 2008 netgi palikus aplamai įjungtus valytuvus jie iš naujo po nakties užvedus neįsijungia, reikia iš naujo perjungti...
Geriausias pasiektas rezultatas vienu baku:
Sąnaudos per 10000km
O del to, kad sluotele brukstels per leda, tai cia devyniasdesimtuju ir sovietmecio baimes, kai nebuvo valytuvu arba jie buvo labai prasti ir tikrai ledas juos sugadindavo.
Del automatinio rezimo neveikimo perkurus masina sutinku. Bet ne tik automatinio. Senesni, kas turejo lietaus davikli, bet dar neturejo BSI, tai veike tik su auto rezimu, rankiniai rezimai veikia iskart ijungus degima.
Modeliams su BSI bloku valytuvai pradeda veikti tik kazka padarius su rankenele, nesvarbu kur buvo palikta.
Beje, birzeli maciau buvo kalbeta del apsuku nukritimo atleidus gaza.
Tai pavaros greiciausiai i N neperjungia, bet paleidzia pusle (hidrokonverteri) nuo pirminio veleno ir palieka sukti tik dezes tepalo siurbli. Senesniuose automatuose budavo mygtukai sport arba snaigute ziemai. Abiem rezimais tada neatjungineja pusles ir skirtingai valdo apsukas pagal ijungta rezima. Yra buve kitose markese variantu, kur galimas rezimas kalnams, kad nesudegint stabdziu, bet pas Peugeot neteko girdet. O ijungus M rezima irgi atjungineja?
Edited by tadas1991, 2023 August 06 - 02:24.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#78
Posted 2023 August 06 - 06:03
Pas 5008 taip pat.Jei neklystu pas 3008 ir pas 2008 netgi palikus aplamai įjungtus valytuvus jie iš naujo po nakties užvedus neįsijungia, reikia iš naujo perjungti...
Dėl įjungimo su prišalusiais. Yra kartą tekę netyčia įjungt su prišalusiais, tai nieko baisaus, niekas nesudegė, niekas nesulūžo, tik porą minučių neįsijungė visai, matyt kažkokia apsauga suveikė.
#79
Posted 2023 August 06 - 08:45
Apie ka ir kalbejau. Pabande ijungt, srove pakilo, o judesio nematyt, tai atjungia, nes fiksuotas strigimas. Jei valytuvai priekiniai ir varikliai protingi, tai buna dar ir klaida "wiper motor stuck" atsiranda.Pas 5008 taip pat.
Dėl įjungimo su prišalusiais. Yra kartą tekę netyčia įjungt su prišalusiais, tai nieko baisaus, niekas nesudegė, niekas nesulūžo, tik porą minučių neįsijungė visai, matyt kažkokia apsauga suveikė.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#80
Posted 2023 August 06 - 09:06
Lengvo prišąlumo atveju trūkt vieną antrą kart ir šluotelėms chana.
Šluotelės taip nebevalo gerai.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users