Peršokti prie turinio


Nuotrauka

A/C neisijungia


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#21 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 424
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2023 balandžio 20 - 18:15

Mes apie ratus, jūs apie batus :D Pagal jus gaunasi, kad visi save gerbiantys kondiškių servisai pusę metų atostogauja.
  • 0

#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2023 balandžio 20 - 21:26

Nei vienas save gerbiantis kodiškių servisas nesiims pildyti Jūsų kondiškės nesant + 16-17 laipsnių . Kam reikia kondidiškės , jei min. temperatūra 16 ar 17 laipsnių. Nustatykite klimoje temperatūtą min. abiejose pusėse. ir tada stebėkite. Dėl dregmės surinkimo , tai bent jau pas mane maždaug taip,- kuomet ryte langas apršrekšnijęs iš vidaus, pajungiu oro cirkuliaciją viduje ir ilgai netrukus pasijungia kondiškė. Parvažiavus garažan , ryte randu balą. Tai tiek. Gal tik pas mane , o gal reikia ką aktyvuoti. Nors pakeičiau klimos kontrolerį, - niekas nepasikeitė.

Visi mano pazistami ar zinomi save gerbiantys kondicionieriu meistrai dirba ir ziema. Sildomose patalpose viskas puikiai veikia, o brangiu automobiliu pirkejau tikrina viska, tame tarpe ir kondicionieriu ziema, todel pardavejai remontuoja tada, kada reikia, nelaukia pavasario.

Apie tuos dregmes surinkimo procesus, gal cia nauju masinu magija ir yra, bet temoje minimo automobilio AC turi pasileisti nuo +6C, maksimum, o gal ir maziau.
Taip budavo senesniu Citroen automobiliu su lauko davikliais. Naujesni gal veikia kitaip, nes turi garintuvo temperaturos davikli ir gali sau leisti tiksliai reguliuoti jo temperatura arti nulio. Ir jokiu budu neuzsaldyti, nes tada nustoja veikti. Bet tai tik reiskia, kad turi pasileisti dar saltesniame ore. Ka per groteles leidzia, cia jau kitas klausimas, bet pati sistema turi pilnai veikti, nes kompresorius sukabina sankaba ir sukasi visada, o slegi sistema reguliuojasi voztuvu ir ventiliatoriaus greiciu. Seniau nebudavo voztuvo ir protingo ventiliatoriaus, tai reguliuodavosi relemis keisdami veikianciu ventiliatoriu kieki. Arba greiti, sujungdami du ventiliatorius nuosekliai, arba ijungdami nuosekliai varza. Avariniu atveju, jei slegis virsydavo nustatyta maksimalu saugu, atjungdavo kompresoriu. Esu senam Renault Master mates ir mechanine sistema su bimetaliniu jungikliu prie evaporatoriaus, kuris nuolatos junginejo kompresoriaus sankaba, o ventiliatorius sukosi letai. Skydelyje ijungus AC rezima MAX, bimetalinis jungiklis apeinamas, bet pasileidzia pilnu greiciu ventiliatorius. Kompresoriaus sankabai tai nera labai gerai, nes labai dyla diskeliai Normal rezimu.

Siuo metu sedziu 2006tu metu C4. Lauke +12C, salone nustaciau 24C pageidaujama temperatura. Paspaudus AC knopke, sukabina iskart sankaba ir pasileidzia kompresorius, po keliu sekundziu ir ventiliatorius. Evaporatoriaus temperatura apie +3+4C, per groteles pucia apie +50C, nes salonas dar vesus. Sistemos slegis tokiu oru didelis nereikalingas, tai palaiko apie 7bar. Bet kompresoriaus neatjungineja, keicia voztuvo valdymo procentus.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 Pakalikas

Pakalikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2023 balandžio 24 - 05:26

Problema isspresta😁😁😁!pasirodo kistuke viena adata ar tai nudege ar nuluzo nzn nes nebuvo...pakeiciau nauja kistuka ir viskas vekia kaip turi veikti!😂😂😂
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0