dumija dyzelis
#1
Parašyta 2005 sausio 20 - 21:10
#2
Parašyta 2005 sausio 20 - 22:17
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2005 sausio 21 - 00:19
#4 Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2005 sausio 21 - 01:40
#5
Parašyta 2005 sausio 21 - 09:24
Jei tokie simtomai nesikartoja esant siltam varikliui, tai vaziuoji i servisa ir:Sveiki noriu iš jusų patarimo kas gali būti. Mano 2,1 TD, kai pastovi per nakti šaltu oru, ryte pakaitinu žvakes ir pagriebia iš karto, bet prasisukes kelis kartus pradeda dirbti trukčiodamas, tachometras nerodo, bet jaučiasi per mažos apsukos, po to truktelėjimo lyg ir apsukos padidėja ir po to vėl supurpsi ir t.t ruksta melsvi dūmai kol padirba kelias minutes ir apsukos išsilygina, dūmai beveik išnyksta ir dirba gražiai.
Kas čia per chernia. Šalčio buvo ir 15 ir 5 bet tas pats.
keiti kuro filtra (jei dar nekeitei)
keiti VISAS kuro padavimo zarneles nuo kuro filtro iki siurblio, "obratkes"
tikrini purkstukus
tikrini ipurskimo kampa
Itariu, pas tamista labai daznai pasitaikantis reiskinys: nesandari maitinimo sistema - per nakti pritraukia oro, ir kol jis neiseina is sistemos, variklis purtosi, meta riebu melyna-pilka duma.
Primygtinai siulau nepraleisti nei vienos is siu stadiju: sukainuos daugiau, taciau tokie sposai per artimiausius 5 metus nebepasikartos. Vaziuoti siulyciau TIK pas gerus dyzelistu, kad po to nereiktu moketi du kartus.
#6
Parašyta 2005 sausio 21 - 09:45
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7
Parašyta 2005 sausio 21 - 10:04
#8
Parašyta 2005 sausio 21 - 10:52
Pritariu, jei kuro padavimo sistema aprūpinta rankine pompa tai prieš užvedimą papompuok, man tai padėdavo.Itariu, pas tamista labai daznai pasitaikantis reiskinys: nesandari maitinimo sistema - per nakti pritraukia oro, ir kol jis neiseina is sistemos, variklis purtosi, meta riebu melyna-pilka duma.
#9
Parašyta 2005 sausio 21 - 11:00
Pas mane lygiai taip pat dumija ir trukcioje,zvekes geros tikrinau,filtrai fisi pakeisti ir tikrai geri,esme tame kad puktukas uzakes kol saltas jis lasa kaip pasila pradeda purkst,yra kazkokio skystimelio tai problemai isnaikint,pilasi i kura ir po to su kuru isvalo sistema,bet jau girdejau tokius gandus,ipurskimo kampas negali but blogas,tada visad dumintu ir ne melynu, o juodu dūmu.Tikrai problema forsunkese.Sveiki noriu iš jusų patarimo kas gali būti. Mano 2,1 TD, kai pastovi per nakti šaltu oru, ryte pakaitinu žvakes ir pagriebia iš karto, bet prasisukes kelis kartus pradeda dirbti trukčiodamas, tachometras nerodo, bet jaučiasi per mažos apsukos, po to truktelėjimo lyg ir apsukos padidėja ir po to vėl supurpsi ir t.t ruksta melsvi dūmai kol padirba kelias minutes ir apsukos išsilygina, dūmai beveik išnyksta ir dirba gražiai.
Kas čia per chernia. Šalčio buvo ir 15 ir 5 bet tas pats.
#10 Svečias_Pijuz_*
Parašyta 2005 sausio 21 - 16:08
#11
Parašyta 2005 sausio 21 - 16:10
Isvada neteisinga.kadangi jej butu blogas kampas prastai dirbtu ir dumytu pastoviai
#12
Parašyta 2005 sausio 21 - 16:23
Kaunas-Lentvaris-Vilnius
#13
Parašyta 2005 sausio 21 - 16:24
Kaunas-Lentvaris-Vilnius
#14
Parašyta 2005 sausio 21 - 16:29
Čia ne benzininis, kad nuo kampo priklausytų variklio darbo stabilumas. Dyzeliui blogas kampas variklio darbo tolygumui įtakos neturi, yra kiti niuansai. Jeigu kampas ankstyvas, variklis dirba garsiau, žiauriai trumpėja variklio resursas, bet traukia geriau. Jeigu kampas vėlyvas, dirba tyliau, bet traukia prasčiau ir šaltas mataras sunkiau vedasi. Paprastas pavyzdys, sureguliuokit idealiai degimą, o poto per vieną dantuką permeskit paskirstymo diržą ant alkūninio veleno, neužkursit visai. Jeigu mataras purtosi, vadinasi viena iš bėdų: oras sistemoj, forsunkės, pakaitinimo žvakės, maža kompresija arba pats siurblys grybauja. Sėkmės ieškantkadangi jej butu blogas kampas prastai dirbtu ir dumytu pastoviai
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2005 sausio 21 - 17:09
Dar vieno niuanso nepaminejai.Sėkmės ieškant
Senos kartos dyzeliai turi toki daikta kaip CSD (cold start device). Sio daikto paskirtis - palengvinti salto variklio uzvedima bei pirmuju minuciu darba. Buna ivairiu CSD: vieni ankstina ipurskimo kampa, kiti saliaros papildomai paduoda. Turint CSD, kuris ankstina ipurskimo kampa, ir neteisingai isstatyta ipurskimo kampa, galima susidurti su auksciau aprasytu efektu: saltas purtosi, o siltam kad nors kas. Lygiai taip pat, gali buti blogas ir pats CSD.
#16
Parašyta 2005 sausio 21 - 19:41
#17
Parašyta 2005 sausio 22 - 03:04
Juk minejo: uzsiveda s pol abarota. Vadinasi zvakes OK. O zvakes "byvalyje" siulo tikrinti su indukciniu ampermetru. Jei atmintis nepaveda, gera zvake turi vartoti 20-30A. Dar galima tikrinti jas vizualiai: issukam ir jungiam prie akumo. Tiesa, pajungus nepatartina laikyti ilgiau 3-5 sek. Jei raudona - veikia. jei ne - i siukslyna.Nu negi puse lietuvoas vazineja su blogais kampais? As tik pakaitinimo zvakes itarciau. Kiek pas mane budavo tokiu bajeriu, tai po zvakiu pakeitimo viskas normalizuodavosi.
Beje kaip jus tikrinat zvakes? su testeriu?
#18
Parašyta 2005 sausio 23 - 08:57
Tai va, filtru keitimas nepadejo, jei gali paaiskink daugiau apie ta CSD, kur jis randasi, itariu, kad jis ir gali knisti prota, nes jauciasi, kad bando birbti tolygiai ,bet lygtai kazko truksta , dirba lygtai su kokiais silpnais pagazavimais. (CSD tipo automatinis padsosas)Senos kartos dyzeliai turi toki daikta kaip CSD (cold start device). Sio daikto paskirtis - palengvinti salto variklio uzvedima bei pirmuju minuciu darba. Buna ivairiu CSD: vieni ankstina ipurskimo kampa, kiti saliaros papildomai paduoda. Turint CSD, kuris ankstina ipurskimo kampa, ir neteisingai isstatyta ipurskimo kampa, galima susidurti su auksciau aprasytu efektu: saltas purtosi, o siltam kad nors kas. Lygiai taip pat, gali buti blogas ir pats CSD.
Šį pranešimą redagavo egis: 2005 sausio 23 - 08:59
#19 Svečias_Piktaz_jds_*
Parašyta 2005 sausio 23 - 10:58
siaip tai nesudegusi saliarka meta JUODA duma...o visos zvakes veikia?
siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....
tepaliukas meta melyna, o kondensatas ir kitoks vanduo (ar antyfrizas ) balta
#20
Parašyta 2005 sausio 23 - 13:10
Tau reiktu pamatyti kaip dumija dyzelius prisirijes oro....Visom tavo isvardintom spalvomsiaip tai nesudegusi saliarka meta JUODA duma...o visos zvakes veikia?
siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....
tepaliukas meta melyna, o kondensatas ir kitoks vanduo (ar antyfrizas ) balta
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0