Peršokti prie turinio


Nuotrauka

dumija dyzelis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#1 egis

egis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Automobilis: 605 2.1 TD nebėra , 406 2.0 HDi nebėra, 307 SW 2.0 HDi 2003 m. nebėra; 307 1,6 HDi 2005 m.

Parašyta 2005 sausio 20 - 21:10

Sveiki noriu iš jusų patarimo kas gali būti. Mano 2,1 TD, kai pastovi per nakti šaltu oru, ryte pakaitinu žvakes ir pagriebia iš karto, bet prasisukes kelis kartus pradeda dirbti trukčiodamas, tachometras nerodo, bet jaučiasi per mažos apsukos, po to truktelėjimo lyg ir apsukos padidėja ir po to vėl supurpsi ir t.t ruksta melsvi dūmai kol padirba kelias minutes ir apsukos išsilygina, dūmai beveik išnyksta ir dirba gražiai. Kas čia per chernia. Šalčio buvo ir 15 ir 5 bet tas pats. :huh:
  • 0
307 1.6 HDI 2005

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2005 sausio 20 - 22:17

Melynas dumas - jau labai negerai... :wacko: Tepalu nevalgo?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 kipsasss

kipsasss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:evasion...

Parašyta 2005 sausio 21 - 00:19

o visos zvakes veikia? siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....
  • 0
evasion 2.0 C.T.

#4 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 sausio 21 - 01:40

Mėlynas dūmas dar nieko blogo nereiškia. Nu ne visada. Prieš dvi dienas suremontavau transitą. Buvo taip: važiavau ir pradėjo dust kaip degalų negaudamas, po kokių 5km visai užduso, po 10-15min užsivedė , bet po to vėl po 10km užduso. Taip vis mažėjo km, m\kol užvedus vos važiavo. Galvojau filtras kuro. Bet išvalė baką, pakeiėiau filtrus ir tas pats. Prieš pat uždusimą apsipyldavo mėlynais dūmais tirštai. Pasirodo paskirstymo dirželis laisvas, toliau aiškinu kiek prisimenu kaip man aiškino: labai ankstyvas .........., dideli tarpai tarp vožtuvų.............. Vienu žodžiu įtempė dirželį, sureguliavo vožtuvus ir vsio. Dirba kaip bitė, o galvojau varikliui jau chaną.:)
  • 0

#5 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 sausio 21 - 09:24

Sveiki noriu iš jusų patarimo kas gali būti. Mano 2,1 TD, kai pastovi per nakti šaltu oru, ryte pakaitinu žvakes ir pagriebia iš karto, bet prasisukes kelis kartus pradeda dirbti trukčiodamas, tachometras nerodo, bet jaučiasi per mažos apsukos,  po to truktelėjimo lyg ir apsukos padidėja ir po to vėl supurpsi ir t.t  ruksta melsvi dūmai kol padirba kelias minutes ir apsukos išsilygina, dūmai beveik išnyksta ir dirba gražiai.
Kas čia per chernia. Šalčio buvo ir  15 ir 5 bet tas pats. :huh:

Jei tokie simtomai nesikartoja esant siltam varikliui, tai vaziuoji i servisa ir:
keiti kuro filtra (jei dar nekeitei)
keiti VISAS kuro padavimo zarneles nuo kuro filtro iki siurblio, "obratkes"
tikrini purkstukus
tikrini ipurskimo kampa

Itariu, pas tamista labai daznai pasitaikantis reiskinys: nesandari maitinimo sistema - per nakti pritraukia oro, ir kol jis neiseina is sistemos, variklis purtosi, meta riebu melyna-pilka duma.

Primygtinai siulau nepraleisti nei vienos is siu stadiju: sukainuos daugiau, taciau tokie sposai per artimiausius 5 metus nebepasikartos. Vaziuoti siulyciau TIK pas gerus dyzelistu, kad po to nereiktu moketi du kartus.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#6 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2005 sausio 21 - 09:45

Man irgi bręsta ši procedūra :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#7 egis

egis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Automobilis: 605 2.1 TD nebėra , 406 2.0 HDi nebėra, 307 SW 2.0 HDi 2003 m. nebėra; 307 1,6 HDi 2005 m.

Parašyta 2005 sausio 21 - 10:04

Tepalu nevalgo,bet filtrai nekeisti, reiks pabandyti pradziai pakeisti filtrus jei nepades ieskosiu toliau
  • 0
307 1.6 HDI 2005

#8 Vilas

Vilas
  • Nariai
  • Pranešimai: 191
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen c-crosser

Parašyta 2005 sausio 21 - 10:52

Itariu, pas tamista labai daznai pasitaikantis reiskinys: nesandari maitinimo sistema - per nakti pritraukia oro, ir kol jis neiseina is sistemos, variklis purtosi, meta riebu melyna-pilka duma.

Pritariu, jei kuro padavimo sistema aprūpinta rankine pompa tai prieš užvedimą papompuok, man tai padėdavo.
  • 0

#9 Sifke

Sifke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Espalande

Parašyta 2005 sausio 21 - 11:00

Sveiki noriu iš jusų patarimo kas gali būti. Mano 2,1 TD, kai pastovi per nakti šaltu oru, ryte pakaitinu žvakes ir pagriebia iš karto, bet prasisukes kelis kartus pradeda dirbti trukčiodamas, tachometras nerodo, bet jaučiasi per mažos apsukos, po to truktelėjimo lyg ir apsukos padidėja ir po to vėl supurpsi ir t.t ruksta melsvi dūmai kol padirba kelias minutes ir apsukos išsilygina, dūmai beveik išnyksta ir dirba gražiai.
Kas čia per chernia. Šalčio buvo ir 15 ir 5 bet tas pats. :huh:

Pas mane lygiai taip pat dumija ir trukcioje,zvekes geros tikrinau,filtrai fisi pakeisti ir tikrai geri,esme tame kad puktukas uzakes kol saltas jis lasa kaip pasila pradeda purkst,yra kazkokio skystimelio tai problemai isnaikint,pilasi i kura ir po to su kuru isvalo sistema,bet jau girdejau tokius gandus,ipurskimo kampas negali but blogas,tada visad dumintu ir ne melynu, o juodu dūmu.Tikrai problema forsunkese. :ph34r:
  • 0
nuo šiol vadinkite mane ŠIFKE

#10 Svečias_Pijuz_*

Svečias_Pijuz_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 sausio 21 - 16:08

pas mane tas pac, tik kad kolkas vazineju ne su pugu o citrina 2.1TD.. saltas dumija melynaj, padirba ir viskas praeina.. galvojau filtrai - pekeiciau, nepadejo! tada galvojau forsunkes - sutvarkiau, nepadejo! lieka tiktais kampas arba slangeliai per kuriuos siurbia ora.. kadangi jej butu blogas kampas prastai dirbtu ir dumytu pastoviai - lieka tik uzsiorinus sistema :) reiskia abieju laukia tas pac malonumas.. :)
  • 0

#11 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 sausio 21 - 16:10

kadangi jej butu blogas kampas prastai dirbtu ir dumytu pastoviai

Isvada neteisinga.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#12 DaviD

DaviD
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 252
  • Automobilis:Silver 406 2.0 HDi, '01, 81kw; Electric 406 Coupe 2.2 HDi, '01, 98kw

Parašyta 2005 sausio 21 - 16:23

pas mane irgi ta pati problema-zhwakes geros-tik kuro filtro dar nepasikeichiau-tai ar -2 ar -10 taip pat-pagriebia gerai-o paskui ishsipurto netgi kartais uzhgesdamas, ir paskui wiskas gerai. taipogi meta dumo nemazhai-manau kad prisigaudo oro arba uzhake-tex ir man procedurini jusu minetaji darytis :unsure:
  • 0
Electric 406 Coupe HDI 2,2 '01
Kaunas-Lentvaris-Vilnius

#13 DaviD

DaviD
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 252
  • Automobilis:Silver 406 2.0 HDi, '01, 81kw; Electric 406 Coupe 2.2 HDi, '01, 98kw

Parašyta 2005 sausio 21 - 16:24

degimo kampa kol nepareguliavo man-tai dumyjo bilekiek nuspaudus tapke - juodais dumaiz... draugeliui irgi same shit-kol kampo nepareguliavo-tai dumyjo kaip reikalas... :wacko:
  • 0
Electric 406 Coupe HDI 2,2 '01
Kaunas-Lentvaris-Vilnius

#14 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2005 sausio 21 - 16:29

kadangi jej butu blogas kampas prastai dirbtu ir dumytu pastoviai

Čia ne benzininis, kad nuo kampo priklausytų variklio darbo stabilumas. Dyzeliui blogas kampas variklio darbo tolygumui įtakos neturi, yra kiti niuansai. Jeigu kampas ankstyvas, variklis dirba garsiau, žiauriai trumpėja variklio resursas, bet traukia geriau. Jeigu kampas vėlyvas, dirba tyliau, bet traukia prasčiau ir šaltas mataras sunkiau vedasi. Paprastas pavyzdys, sureguliuokit idealiai degimą, o poto per vieną dantuką permeskit paskirstymo diržą ant alkūninio veleno, neužkursit visai. Jeigu mataras purtosi, vadinasi viena iš bėdų: oras sistemoj, forsunkės, pakaitinimo žvakės, maža kompresija arba pats siurblys grybauja. Sėkmės ieškant
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#15 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 sausio 21 - 17:09

Sėkmės ieškant

Dar vieno niuanso nepaminejai.
Senos kartos dyzeliai turi toki daikta kaip CSD (cold start device). Sio daikto paskirtis - palengvinti salto variklio uzvedima bei pirmuju minuciu darba. Buna ivairiu CSD: vieni ankstina ipurskimo kampa, kiti saliaros papildomai paduoda. Turint CSD, kuris ankstina ipurskimo kampa, ir neteisingai isstatyta ipurskimo kampa, galima susidurti su auksciau aprasytu efektu: saltas purtosi, o siltam kad nors kas. Lygiai taip pat, gali buti blogas ir pats CSD.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#16 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2005 sausio 21 - 19:41

Nu negi puse lietuvoas vazineja su blogais kampais? As tik pakaitinimo zvakes itarciau. Kiek pas mane budavo tokiu bajeriu, tai po zvakiu pakeitimo viskas normalizuodavosi. Beje kaip jus tikrinat zvakes? su testeriu?
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#17 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 sausio 22 - 03:04

Nu negi puse lietuvoas vazineja su blogais kampais? As tik pakaitinimo zvakes itarciau. Kiek pas mane budavo tokiu bajeriu, tai po zvakiu pakeitimo viskas normalizuodavosi.
Beje kaip jus tikrinat zvakes? su testeriu?

Juk minejo: uzsiveda s pol abarota. Vadinasi zvakes OK. O zvakes "byvalyje" siulo tikrinti su indukciniu ampermetru. Jei atmintis nepaveda, gera zvake turi vartoti 20-30A. Dar galima tikrinti jas vizualiai: issukam ir jungiam prie akumo. Tiesa, pajungus nepatartina laikyti ilgiau 3-5 sek. Jei raudona - veikia. jei ne - i siukslyna.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#18 egis

egis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Automobilis: 605 2.1 TD nebėra , 406 2.0 HDi nebėra, 307 SW 2.0 HDi 2003 m. nebėra; 307 1,6 HDi 2005 m.

Parašyta 2005 sausio 23 - 08:57

Senos kartos dyzeliai turi toki daikta kaip CSD (cold start device). Sio daikto paskirtis - palengvinti salto variklio uzvedima bei pirmuju minuciu darba. Buna ivairiu CSD: vieni ankstina ipurskimo kampa, kiti saliaros papildomai paduoda. Turint CSD, kuris ankstina ipurskimo kampa, ir neteisingai isstatyta ipurskimo kampa, galima susidurti su auksciau aprasytu efektu: saltas purtosi, o siltam kad nors kas. Lygiai taip pat, gali buti blogas ir pats CSD.

Tai va, filtru keitimas nepadejo, jei gali paaiskink daugiau apie ta CSD, kur jis randasi, itariu, kad jis ir gali knisti prota, nes jauciasi, kad bando birbti tolygiai ,bet lygtai kazko truksta , dirba lygtai su kokiais silpnais pagazavimais. (CSD tipo automatinis padsosas)

Šį pranešimą redagavo egis: 2005 sausio 23 - 08:59

  • 0
307 1.6 HDI 2005

#19 Svečias_Piktaz_jds_*

Svečias_Piktaz_jds_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 sausio 23 - 10:58

o visos zvakes veikia?
siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....

siaip tai nesudegusi saliarka meta JUODA duma...


tepaliukas meta melyna, o kondensatas ir kitoks vanduo (ar antyfrizas :D) balta :)
  • 0

#20 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 sausio 23 - 13:10

o visos zvakes veikia?
siaip tai nesudegusi salerka meta balta duma....

siaip tai nesudegusi saliarka meta JUODA duma...


tepaliukas meta melyna, o kondensatas ir kitoks vanduo (ar antyfrizas :D) balta :)

Tau reiktu pamatyti kaip dumija dyzelius prisirijes oro....Visom tavo isvardintom spalvom ^_^
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0