O ten irgi restauruotos kaip melgoj? Melgoj jos kainuoja 118Lt.
taip, restauruotos.
Tiesiog pavazinejau, paziurejau i kainas kitose parduotuvese ir nusprendziau kad tiks ir tokios.
Parašyta 2005 spalio 23 - 23:03
O ten irgi restauruotos kaip melgoj? Melgoj jos kainuoja 118Lt.
Parašyta 2005 spalio 23 - 23:38
Bet Melgoj pries savaite Technic "Snowgrip-2"kainavo po 92 Lt. Kaip cia yra tada, kad sendien jau 118 LT?O ten irgi restauruotos kaip melgoj? Melgoj jos kainuoja 118Lt.
Parašyta 2005 spalio 24 - 09:05
gal kic matmuoBet Melgoj pries savaite Technic "Snowgrip-2"kainavo po 92 Lt. Kaip cia yra tada, kad sendien jau 118 LT?
Parašyta 2005 spalio 24 - 15:08
greiciausiai taip ir bus. as ziuriu i labai retus 155/70/R13gal kic matmuo
Parašyta 2005 spalio 24 - 17:27
Parašyta 2005 spalio 24 - 22:56
Parašyta 2005 spalio 25 - 11:27
Parašyta 2005 spalio 25 - 11:33
Nejaugi toks deficitasDel to ir nusprendziau pirkti naujas, kad sitai masinai uztektu ju, bo po metu kitu net ir devetu turbut R13 ismieru ratu nerasim... Parduotuvej gali jau dabar rinktis is 2-4 variantu. Labai patogu apisispresti ir galva nuo gausos nesisuka
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Parašyta 2005 spalio 25 - 11:43
tai va kas visas išpirko...Nejaugi toks deficitas
Per abi masinas sudejus, iskaitant ir zapaskes, viso turiu net 14 vienetu tokiu padangikiu beigi ratlankiu 155/70 R13
Parašyta 2005 spalio 25 - 12:14
Neteisingai sudelioti prioritetai. Bandyk skaiciuoti, kur vazineji: jei isskirtinai tik Vilniuje, manding tiks bile kokios gerai stovincios ant slapio/sauso asfalto. Jei isvaziuoji kur i provincija, reik ieskot papildomai, kurios atsparios akvaplanavimui bei gerai rieda per plikledi. Geros vaziavimo savybes sniegu, man rods, visiskai nesvarbios - pas mus buna arba sausas/slapias asfaltas, arba pliurza, arba plikledisbet iš kitos pusės kiemuose kai priverčia sniego, tai visai nesinori 3 metus kas vakarą streso apturėti bandant į kokį tarpą įšokti su medinėmis padangomis
Parašyta 2005 spalio 25 - 12:31
Logikos yra, bet visgi: dygliuotų griežtai nenoriu, su universaliomis teko dvi žiemas važinėti. Neįsivaizduoju, kaip sankaba atlaikė, nes kai kieme/nenuvalytoje aikštelėje ar pan. sustodavau, tai iš vietos negalėdavau pajudėti. Ką rinktis?Neteisingai sudelioti prioritetai. Bandyk skaiciuoti, kur vazineji: jei isskirtinai tik Vilniuje, manding tiks bile kokios gerai stovincios ant slapio/sauso asfalto. Jei isvaziuoji kur i provincija, reik ieskot papildomai, kurios atsparios akvaplanavimui bei gerai rieda per plikledi. Geros vaziavimo savybes sniegu, man rods, visiskai nesvarbios - pas mus buna arba sausas/slapias asfaltas, arba pliurza, arba plikledis
Kiek teko vazineti ivairiom padangom, savo vaziavimo savybem labiausiai patiko spygliuoti Kislavedai NF bei GY UG. Deja, garsinis konfortas - veeee. Nespygliuotos, man rods, (ne)kompromisu kratinys: arba gerai vaziuoja ant ledo/sniego arba ant slapio/sauso asfalto.
Parašyta 2005 spalio 25 - 12:37
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:00
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:14
vienas tokias turejau: nokian hakka Q.Normalias zhiemines nedygliuotas padangas
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:18
Jo, shitos super, geresniu neturejesvienas tokias turejau: nokian hakka Q.
Ant ledo - super
Ant sniego - super
Ant sauso asfalto - daugiau maziau normaliai
Ant slapio asfalto - kaip toj nuotraukelej is padangu reklamos, su dziustanciais beigi nelabai svariais apatiniais....Kai ratai uzsiblokuoja - ciuozia kaip rogutes paleistos nuo kalno
Nors ta ir zinai, taciau buna situaciju, kuomet juju is anksto numatyti neina ir tuomet tenka ieskoti kur pasukti vaira
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:27
Tame ir bėda, kad negaliu sau iš anksto išsiprognozuoti, kuri situacija bandys prigauti šią, kitą ar dar kitą žiemą: šlapias asfaltas Q padangas ar ledukas medines padangas. Ir tokių ekstra neparuoštų situacija būna tik kokius 1 - 3 kartus per žiemą, jei protingai važinėji.Kai ratai uzsiblokuoja - ciuozia kaip rogutes paleistos nuo kalno
Nors ta ir zinai, taciau buna situaciju, kuomet juju is anksto numatyti neina ir tuomet tenka ieskoti kur pasukti vaira
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:36
Vazinejau restauruotais NoName ir naujais G SoftFrost2, tai galiu pasakyti, kad restauruoti islaike 3 ziemas ir 1,5 vasaros, ikisiol pora yraKą rinktis?
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:39
Pvz ?pirkciau kokius nors European MiddleEnd'us iki 200lt. IMHO
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:54
man, sugaistas laikas forminant ivyki, remontuojant masina bei padidejusios draudimo imokos atsieina gerokai brangiau nei brangesnes padangos ar sumazejes komfortas. Va ir pats sakai, per ziema buna ne viena ir ne dvi situacijos, kuriu neimanoma prognozuoti ar nuspeti, kad ir kaip "protingai" vazinetum. Be abejo, ziguliuku laikais, zieminiu padangu nebudavo, o ir niekas juju nepasigesdavoTame ir bėda, kad negaliu sau iš anksto išsiprognozuoti, kuri situacija bandys prigauti šią, kitą ar dar kitą žiemą: šlapias asfaltas Q padangas ar ledukas medines padangas. Ir tokių ekstra neparuoštų situacija būna tik kokius 1 - 3 kartus per žiemą, jei protingai važinėji.
Parašyta 2005 spalio 25 - 13:55
Jo. As tai labai paprastuoju budu vel siulyciau Uniroyal MS 55 ar Vredestein snowtrac2, nors apziurejau bendradarbes isigytus Gislaved Eurofrost 3 silica - patiko. Tik dar nezinau kaip veikia. Bet neturi buti blogai. Tipo, naujos kartos silicis, baisus jo kiekis, gera padugne, etc. biski brangesne uz MS 55, bet turbut to verta. Cia "kieta" ziemine padugne. Q kategorijos, remiantis praejusiu ziemu pastebejimais, tikrai nesiulau. Pac tokias vartoju ir nematau tame gerio. Nu gerai, retai pamatau. Asmeniskai as tokius kandidatus turiu zmonos bolidui.Pvz ?
Uniroyal MS 55 tipo?
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0