vėjo kryptis ir greitis realiai patys svarbiausi.
Ir dar dadesiu temperatura... vien skydelyje -9...
Parašyta 2018 kovo 16 - 13:31
vėjo kryptis ir greitis realiai patys svarbiausi.
Ir dar dadesiu temperatura... vien skydelyje -9...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 kovo 16 - 19:08
Uz furos per 2 metrus ir i 3 litrus tilptu turbut
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Parašyta 2018 kovo 17 - 20:50
Parašyta 2018 kovo 18 - 04:23
Dabar blin tik ir uzsiimu eko vairavimu nes su pilnu baku su busu turiu padaryt 2 reisus iskaitant Vilniu ir 2 reiso gale jei tikrai eko vairuoji grizti su degancia lempike degalu kokius 60km:)) Jei lektum normaliai be sansu...naudoji viska,inercijas,prognozavimus,prie sviesoforo pririedi tik kai zalias uzsidega,jokiu laisvu pavaru kaip cia kazkas sake,greitis nedaugiau 95 magistralej,viabaltikoj kartu su furom be jokiu lenkimu
Zodziu yra kas veikt
Čia kas tokią baudą uždėjo? Valdžia kažkokia liepė, ar pats sau susigalvojot?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 kovo 18 - 07:53
Parašyta 2018 kovo 18 - 13:34
Matyt patsNes realiai azartas net pakyla kai zinai kad GALI istempt nedasipyles,jokia cia bauda Tadai..Nevisad Eko rezimas "ijungtas" nes 2 dienas per savaite daugiau km reik prasukt tai niekaip nepritaupysi,suprantu ir ta kad siuolaikiniam turbodyzeliui reikia karts nuo karto "duot angliu"
Ir siaip,skubet nera kur,10min cia ar 10 min ten man jokio skirtumo
Tai jei pats sau, tai smagu.
Esu visą Vokietiją autobanais pravažiavęs 70kmh ir penktu bėgiu. Buvo piktų, nes lenkė visi, net fūros naktį, kai negalima joms lenkti daugumoje, bet žinojau, kad minimalus 60kmh, todėl galiu sau leisti. O leidau dėl kitų priežasčių - to, kad buvo studijų laikai ir tikrai abejojau, ar užteks pinigų kurui, kad grįžti iki Kauno
O anglių duot pravartu ir seniems turbodyzeliams. Esu kartą paėmęs vieną 1,9TD remontuot, tai buvo tiek užšiktas duslintuvas, kad pradžioj išvis nevažiavo, nes net turbinai nepavykdavo užsipūsti. Kelioliką kartų paskandinus Savanorių prospektą dūmų uždangoj, mašina pradėjo važiuoti normaliai, bet prakiuro dvidešimtmetis kuro siurblys
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 balandžio 27 - 08:28
Parašyta 2018 balandžio 27 - 10:17
Pas mus vienas Citrokolega buvo susireguliavęs taip XM 2,1TD kuro siurblį ir važiuoklės aukštį, kad įsuko berods 2,88l/100km.
Tada nusipirko AX 1,4D ir norėjo važiuoti į eko ralį, bet uždėjo kažkokį apribojimą amžiui ar Euro standartams nuo sekančių metų. Esmė, kad drąsiai galima laimėti.
Man su 89tų metų BX 1,8TD visiškai nesistengiant ir netgi darant pavojingus lenkimus su staigiais mynimais per tapkę buvo gavęsi Kaunas-Praha-Kaunas 4,8L/100. Įsivaizduokit, kiek būtų galima padaryti važiuojant eko stiliumi.
Kitas reikalas, apie ką ne visi pasako - šiais laikais kuro sąnaudos šiek tiek didinamos ekologijos naudai. Seni varikliai dažnai dirbdavo liesiau, arba šiuolaikiniai, nors ir efektyvesni dirba gerokai riebiau, negu galėtų, ir taip didina minimalias kuro sąnaudas (dar ir dėl įrangos kiekio padidėjimo 5x, aišku), nes kai kurie junginiai labiau susiformuoti linkę, kai mišinys ne per riebus, bet per liesas. Už tai dabar dyzeliams jau ir uždėti Lambda zondai, kad tą riebumą pliusminus galima būtų vertinti. Žodžiu, ekonomija aukojama dėl ekologijos. O ką gamintojai, jiem gi reikai atitikti normas. Tai daugumai ir pavyksta
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 27 - 10:55
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 balandžio 27 - 10:27
Tai užmiesty net ir mano gelda neviršijant labai greičio netoli 5l/100. O jei kruizini tai ir po 5 palenda. Tai čia faktas, kad labai sąnaudos dar nuo važiavimo stiliaus priklauso. Taikant visus eko važiavimo "fokusus" tai ir su Karabaso eskalade būtų galima pakunkuruot su ką tik teises gavusio Priuso draiveriu
Bet šiaip 2000km už 70eurų, tai OSOM
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2018 gegužės 01 - 12:55
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2018 gegužės 01 - 13:14
Daug ryja,netinka.Nuo kalno smingant turėtų gamintis saliarka
Parašyta 2018 rugpjūčio 31 - 22:09
Parašyta 2018 rugsėjo 01 - 06:23
tokia ir bus jau pas tave 🍻
kada man apkatke baigsis 😁 mieste iki 9 telpam 8,8 kazkur
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0