neburkgti keturduriu visai nebuvo gaminama. ;)

Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 liepos 26 - 11:50
Parašyta 2006 liepos 26 - 11:49
neburkgti keturduriu visai nebuvo gaminama. ;)
Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 liepos 26 - 11:50
Parašyta 2006 liepos 26 - 11:50
Mat kaipgti keturduriu visai nebuvo gaminama. ;)
Parašyta 2006 liepos 26 - 11:57
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:01
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:08
nu o as maciau ne viena 205-ta su mi16 varikliu ir dar netgi kabrika.neburk
, kazkada, pries 205 pirkima, vos pats nenusipirkau 309 gti - keturduri. nypatiko, kad priekine sedyne, del galiniu duru, maziau atsitrauke - netilpau ;)
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2006 liepos 26 - 12:13
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:10
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:12
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:16
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:17
Skaitau cia butu pelninga racionalizacijatuoj as jum dar GTi dyzeli parodysiu
Parašyta 2006 liepos 26 - 12:24
nepatikesiu, kol savom akim nepamatysiu...nugi ne apie "sam szdielal" ir sneku.
rimtai toki apziurinejau gudziais 97 Kavne ...
ir Siauliu sporto klubas toki kankino ...
ir internete rades buvau apie toki gamyklini modeli ...
ps. speju, kad tai buvo fransofilu konkurencinis atsakas i WV Jetta - gti ...
Parašyta 2006 liepos 26 - 13:07
iskasei prisiminimus - nu tiapdar radau, kad vokietijos rinkoje penkiaduris sx su 1.9 kilokubiku 109 kumeliu sirdele vadinosi "gt injection".
bet "gt injection" nera "gti"...
Parašyta 2006 liepos 26 - 13:36
Parašyta 2006 liepos 26 - 13:44
patys pranciai nysusgauda begalybej modifikaciju, o tu nori kad tulas lytovcas aiskumus suvestu ...1.9 gti 122/130 ag buvo.
Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 liepos 26 - 13:45
Parašyta 2006 liepos 27 - 16:36
Pabrowsink neteSkaitau cia butu pelninga racionalizacija
prisipirktum is uuukininku salerkos uz pusantro lito
ir skraidytum po gatvias
Volvo 940 turboplyta MY1997
Parašyta 2006 liepos 27 - 16:58
Varijantas gal ir idomus, ale 78 ag , kazkotais neitin intriguojanciai skamba, plius su gti turbut neimanoma lyginti visgi salerkaPabrowsink nete
vadinosi 205 STDT turejo gti abvieske, pakaba, kilima, viska kaip gti, tik variklis turbodyzelinis...
1.8 TD, 78 ag...
Parašyta 2006 liepos 27 - 17:11
Volvo 940 turboplyta MY1997
Parašyta 2006 liepos 27 - 17:24
Na skaiciai idomus, bet dyzelisi vistiek nekelia man pasitikejimo, o tuolab del akseleracijos ;) ( tikriausiai kalti trandalietai su katrais teko vaziuot ir pas katruos akseleracijos nulis :mad: ). Nors kaiptik daba pasiskaiciau apie juos tai visa info sako, kad jie yra tikrai smagus ir garseja tuo, kad kaip ir daugumos peziuku dyzeliai yra neuizmusami, bei smagiai vaziuoja160 niutonmetru prie 2100 apsuku
kai 1.9gti 88kw turi 150 niutonmetru prie 3500
is vietos vaziuoja geriau, tik su max speedu problematiska... tik ar daznai su gti arti 200km/h vaziuojam? man jau kacergoj prie 140 adrenalino per akis![]()
ST - komplektacijos lygis, pats pilniausias
DT - tas pats kas TD
Parašyta 2006 liepos 27 - 19:28
kazkuriam is linku uzmaciau 309 SRDT dar net su kondiske...Pabrowsink nete
vadinosi 205 STDT turejo gti abvieske, pakaba, kilima, viska kaip gti, tik variklis turbodyzelinis...
1.8 TD, 78 ag...
Parašyta 2006 liepos 28 - 10:46
Mhh.. nezinojau kad buna 309 chaladilnikaikazkuriam is linku uzmaciau 309 SRDT dar net su kondiske...Pabrowsink nete
vadinosi 205 STDT turejo gti abvieske, pakaba, kilima, viska kaip gti, tik variklis turbodyzelinis...
1.8 TD, 78 ag...
o vienas nusivyles GM drageris kitimet speju startuos dyzeliu klasej su 205 1.9TD![]()
Parašyta 2006 rugpjūčio 09 - 08:43
Kaip grazukazkuriam is linku uzmaciau 309 SRDT dar net su kondiske...Pabrowsink nete
vadinosi 205 STDT turejo gti abvieske, pakaba, kilima, viska kaip gti, tik variklis turbodyzelinis...
1.8 TD, 78 ag...
o vienas nusivyles GM drageris kitimet speju startuos dyzeliu klasej su 205 1.9TD
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0