kazkada passata turejau tai jam uzeidavo kartais benza leist pro kazkur: is po masinos mazdaug po keleivio sedyne. ir niekaip neradau kas ir kaip, nes kai nuvarau meistram parodyt benzas nebega, siaip karts nuo karto uzplaukia isbega kokia stiklinaite ir nustoja (tik uzkurus salta). o priezasties taip ir neradau. tik benzu smirdet pradedavo labai tais momentaiso kaip paaiškinti užmiestį tada ar šilto motoro degalų sanaudas?
tai gal cia su kuro padavimu kas negerai? su siurbliu ar pan.? kiek supratau kaip uzkurimas, taip litras.
Peugeot 605 3,0 SF2X4 paslaptis
#21
Posted 2005 April 06 - 00:54
#22
Posted 2005 April 06 - 02:07
lamda zondas meluoja
Manau aroone siūlymas čia ieškot bėdos laaaabai atsižvelgtinas
#23 Svečias_Mazulis Ronny_*
Posted 2005 April 06 - 10:02
#24
Posted 2005 April 06 - 10:31
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#25
Posted 2005 April 06 - 10:34
#26
Posted 2005 April 06 - 10:36
Kiek supratau, tamista siulai Jonabr atvaziuoti 4'dieni i Agotos grycia ir tolkom papasakoti kas ir kaip?Paskaičius visus komentarus, net sunku kažką patart, labai jau daug prieštaravimų. Atvirai kalbant taip tiksliai ir nesupratau vistik kiek ji ryja benzo ir prie kokių režimų tai vyksta.
#27
Posted 2005 April 06 - 10:42
Obdzekshyn....Nuo vienos benzo kolonkės iki kitos 49,6 km 80 C
<.....>
čekutyje matai 4,6 litro. Tokiu testus ir atlikineji, kai jau nebezinai ka daryt.
Skaiciavimas absoliuciai nekorektiskas ir neteisingas....Taip skaiciuojant paklaida gali siekti iki 200-300%
Pradekim nuo to, kad tamistai pilti pilna baka ir skaiciuoti sanaudas reiketu ne nuvaziavus 46km o bent jau 460km, t.y. pili pilna baka, vazineji kol kuro lieka labai nedaug. Vaziuoji i ta pacia degaline ir pili is to pacio pistoleto. Butina salyga, kad tiek pirmo, tiek antro uzpylimo metu pistoleto apsauga suveiktu tiek pat kartu. Va tuomet jau galesi pasakyti +/-1litro tikslumu kiek pas tave valgo.
Pasirodys, kad ieskai slieku ten, kur ju niekada ir nebuvo.
#28 Svečias_Minde 605_*
Posted 2005 April 06 - 10:50
Edited by Minde 605, 2005 April 06 - 10:51.
#29 Svečias_Jonabr_*
Posted 2005 April 11 - 18:54
#30 Svečias_augutis_*
Posted 2005 April 11 - 19:33
#31 Svečias_ORG_*
Posted 2005 April 11 - 19:52
#32
Posted 2005 April 11 - 20:26
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#33
Posted 2005 April 11 - 20:28
kaip bebutu gaila, taciau l.zondui duodant itampas leidziamose ribose, ECU klaidos nemetaSveiki,
lamda zondas ir visa kita čia ne prieko pasakė apie motorą www.peugeot.lt diagnostika, klaidų nerasta.
bandysim nuvaryti šaltu varikliu.
Kai pakeisi visas imanomas detales, paaiskes, jog kazkur nekontaktuoja vienas laidelis
Beje, jei visdelto pavyks atrasti gedimo priezasti, mestelk cia zinute.
#34 Svečias_Jonabr_*
Posted 2005 April 12 - 18:53
Vat , kad nemetadar yra tokia figniuska kaip potenciometras prie oro sklendes, gal ji prie ko. Testuojant turetu mest klaida
#35 Svečias_Jonabr_*
Posted 2005 April 12 - 18:54
Tai, kad nežinau, gal ant vatos man ją pastatyt, bet po mašina tai nieko, nei balutės?Del to kad reikia nuvaziuot 400 km ir matuoti uzpilant vel iki pilno - labai teisingai pastebeta. Manau kad trumpais atstumais mieste gali uztekt keleta sykiu prie sviesoforo tapke gerai numint kad gautum diiiidele ytaka suvartojimui...
Kitas dalykas - po miesta vazinejant per salyginai ilga laika nuvaziuojamas salyginai mazas kilometru kiekis. Trasoje - atvirksciai. Noriu pasakyti kad jei yra koks nors kurioziskas mechaninis gedimas (itrukusi slangele ar pan.) ir benzinas valgomas ne tiek atstume kiek laike, tas mieste zymiai geriau jauciasi... Gal sia kryptimi slieku ieskot (juolab kad tokiu atveju jokia el. diagnostika nepades)
#36 Svečias_Jonabr_*
Posted 2005 April 12 - 18:56
Joo, nebloga perspektyva,kaip bebutu gaila, taciau l.zondui duodant itampas leidziamose ribose, ECU klaidos nemetaSveiki,
lamda zondas ir visa kita čia ne prieko pasakė apie motorą www.peugeot.lt diagnostika, klaidų nerasta.
bandysim nuvaryti šaltu varikliu.
Kai pakeisi visas imanomas detales, paaiskes, jog kazkur nekontaktuoja vienas laidelis
Beje, jei visdelto pavyks atrasti gedimo priezasti, mestelk cia zinute.
Kaip manai, ką be Lamda keist dar reiktų?
#37
Posted 2005 April 12 - 22:22
Be abejo, kaip jau kolegos minejo, problemos priezastimi gali buti ir elementariausiai nusokusi/trukusi/skyleta zarnele, ko paskoje pasiurbiamas nereikalingas oras. Nors sis scenarijus mazai tiketinas, nes trasoje kuro sanaudos duagiau-maziau normalios. Mumi, tokioj situacijoj bandytu ieskoti elektriko, kuris pazysta bei moka naudotis tiek oscilografu, tiek testeriu.Joo, nebloga perspektyva,
Kaip manai, ką be Lamda keist dar reiktų?
Gal kartais kolega x|Ray galetu padeti?
#38 Svečias_Jonabr_*
Posted 2005 December 09 - 16:19
#39
Posted 2005 December 09 - 16:22
Su Safrane automatu ziema vazinejant 3,5 km i darba ir 3,5 km atgal - menesio vidurkis 17 l /100 km..... Cia is savo patirties....Vis tik po daugelio paiesku isvada yra, - pezo gali ryti 24 litrus mieste, kai vazineji po 1.5 km i darba ir is.
Edited by Algirdas, 2005 December 09 - 16:22.
#40
Posted 2005 December 09 - 16:35
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users