![:unsure:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/unsure.png)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:10
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:11
mano bolidai buvo beveik pilnamečiai ir neturėjo manualųKurši, neklausai manualo?
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:14
p.s. pac kazkaip neskaiciau, bet man kazkas itikinamai irode, kad 1,6 ŽTi reikia 98.
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:26
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:31
Mano manymu, šiuo klausimu Kuršis visiškai teisus. Manasis 1.6 (XU51C) irgi nemėgsta 95 - simptomai tokie patys. Be to, manuale parašyta, jog mažiausias oktaninis skaičius - 97.atlikau su 1,6 ŽTi bandymus ir buvo rezultatai anavakokie: 98 man valge apie 10 proc maziau, o jis buvo apie 10 proc brangesnis, be to, gerokai geresne trauka zemuose sukiuose ir nekaldavo pirstukai. tai ir nekilo klausimu. be 98, pildavau nebent Shell 99+ ir nieko kito.
p.s. pac kazkaip neskaiciau, bet man kazkas itikinamai irode, kad 1,6 ŽTi reikia 98.
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:53
a kur toki meistra gavai? siaip idomios pastabos. jis naftininkas?Mano 306 s16 vėl pradėjo mėtyti klaidas (kuras 98 visada, pakeistos žvakės, bet įpurškimo lemputė užsidegdavo esant normaliam greičiui apie 120km/h, klaidos liambda ir degimo kampo reguliavimas). Anąkart tas pats diagnostikos meistras Meharyje kalbėjo, kad geriau 98 pilt, šįkart pradėjo kalbėti kitaip, maždaug 98 pas mus gaminamas su švino priedais, kad pakelt oktaną, todėl geriausiai būtų pereiti prie 95. Visai susipliončinau, dar nei vienas meistras nebuvo rekomendavęs prastesnio benzo, kad variklis geriau dirbtų... Anyway, klaidas nuresetino, reikės pabandyti pribubinti e95 ir pralėkti. Beje, Meharyje tvarkiau galinį tiltą, palikau 700, vienos ašies keisti nereikėjo. Daugoka, bet alternatyvos nelabai kas pasiūlė.
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 16:58
Kazkodel manau, kad jei reiktu ir antra puse daryt, tai kaina pakiltu max 200 litu mehary.zibinte uz abi torsiono puses reik moket 1200, o mexary uz viena - 700?
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 17:55
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 18:33
Parašyta 2005 rugpjūčio 26 - 18:36
Palikau mašiną, mano darbas čia pat - per parką stiklinis ofisų pastatas, kur Pizza Jazz ir VB. Viskas truko nuo 8 ryto iki 12 panašiai. Neblogai už 4 valandas darbo 700 Lt. Na žinoma detalės included, bet manau, kad didmeninės jų kainas sužinoję supyktumezbigi, tu masina mehary palikinejai ir jie viska padare, ar tik tilta jiems nuemes atidavei? baisiai idomu...
Parašyta 2005 rugpjūčio 29 - 10:31
Tu čia rimtai?Lyja kaip su atidarytu stogu, vejas pucia ir salta belekaip, nepirk cabriaus, nedaryk klaidos
Parašyta 2005 rugpjūčio 29 - 13:59
pakiltų, kiek kainuoja ašis (o ta padla brangi ir yra) ir darbaiKazkodel manau, kad jei reiktu ir antra puse daryt, tai kaina pakiltu max 200 litu mehary.
Parašyta 2005 rugpjūčio 29 - 20:07
Parašyta 2005 rugpjūčio 29 - 21:09
man irgi pasakojo apie viena toki 405'a peza. Lietuvoj jis atsidure kai jam buvop 5 metai. Pravazinejo 5 metus ir buvo sekmingai parduotas nieko nedarius galiniam tiltui. Kai masinai buvo 9.5 metu, tilta tikrino beigi nieko blogo nerado Autovizija (ex oficialus atstovas). Tiesa, tas 405'as buvo su 1.4 TU3 varikliu...Pasakojo man vienas pezistas ( pas kury dimma pirkau) kaip padaro neuzmusamus galinius tyltus.
Parašyta 2005 rugpjūčio 29 - 22:00
jo. o zhiema keliuos anxciau, bo 10min reik kastuveliu sniega ish saliono kast ...
Parašyta 2005 rugpjūčio 30 - 13:47
joooo. kai man kokiais 1997 metais perrinkinėjo tiltą, žibintiečiai (matyt, pirmą kartą taip darė) pripylė į torsioną tepalo. nu nes zapuose į torsionus tai reikia pilti. stebėjausi kelias dienas, kas čia visą laiką varva, nuvažiavau, paklausiau, tai sako, labai atsiprašom, ar čia ne zapas?Pasakojo man vienas pezistas ( pas kury dimma pirkau) kaip padaro neuzmusamus galinius tyltus. Kai tiltas jau sutvarkytas! Ima grazta 8 mazdaug pragrezia skyle tilte, tada paima privirina verzle ir pripila mazdaug 2l tepalo arba "atrabotkes" ir isuka i ta verzle varzta. nes pagrindine problema kad per sonus tilto pribega laikui begant vadens su purvu ir visokio brudo trugdancio guoliams suktis . Kadangi pripila "atrabotkes" tai tepalas istumineja ta bruda. Tai tokia teorija jis man isdeste. Sake vilniuje yra jau trys pezai su tokias tiltais vienas is ju su tokiu tiuninguotu tiltu jau tris metus vazineja be problemu!
THE END
Parašyta 2005 rugpjūčio 30 - 18:11
"Isstuminet" tai ir turejau omeny kad sulaiko. ( skaityk tarp eiluciu)jnu paskui jie išsiaiškino kaip ten yr. bet tąkąrt aną tiltą teko išmest. tokią tad istoriją papasakoju vienas pežistas. ir atvirai - nesuprantu, kaip tepalas gali išstumt brudą iš guolio. juk jis gali tik sulaikyti. nėra jokios cirkuliacijos, be to, kaip nesunku suprasti, tas tiltas yra nehermetiškas. jeigu iš vidaus visą laiką po spaudimu būtų stumiama atrabotkė - nu tada - kitas reikalas. bet būtų geriau, kad būtų stumiamas kox nors solidolas.
Parašyta 2005 rugpjūčio 30 - 19:06
na gerai... sulaiko brudą..."Isstuminet" tai ir turejau omeny kad sulaiko. ( skaityk tarp eiluciu)
Parašyta 2005 rugpjūčio 31 - 08:55
Na jei tau i sanarius smelio pribertu, idomu ar ilgai negirgzdedamas vaiksciotum?na gerai... sulaiko brudą...
ir kas čia gero?
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0