Peršokti prie turinio


Vyciuz

Užsiregistravo 2009 Lie 20
Neprisijungęs Lankėsi 2021 Bir 17 19:47
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2021 birželio 17 - 19:31

Siek tiek nupuciu dulkes nuo temos kad negalvotumet jog liuto nebera ir 2.7 jau uzlinkes,deje,visdar kantriai tarnauja tik siek tiek maziau pravaziuoju nes turiu ne viena masina siuo metu :dntknw:  Bedu kaip ir neturejau,tik smulkmenos,tokios kaip pirma karta remontuota pakaba nes keiciant granatos guma buvo rasta pradejus klibet stabilizo trauke kurios dar net nejauciau vaziuojant ir zapaskes vietoj baseinas po didziuju liuciu :doh:  nieko keisto aisku nes ir anksciau ten budavo dregmes, taciau nedaug....masina tiesiog buvus musta ir nevisai kokybiskai sutvarkyta....bet paskutini karta apseme iki parku bloko netgi ir posukiuose ar duodant gerai gaziuko ismesdavo parku klaidas,pagalviu,dirzo sagciu ir autopiloto.....galvojau kad papuoliau sikart jau rimtai su elektra,bet deje,tai tik pasekmes blogo remonto kurias jau issprendziau....tuo paciu isardziau parku bloka, isvaliau su kontaktu valikliu,taip pat ir fyskes isvaliau,bedos baigesi aisku...Siuo metu turiu siek tiek didesne beda su slenksciu,ta vieta irgi buvo kazkada tvarkyta ir jau stipriai papuvo todel gal kas galetu rekomenduot specialista kuris KAUNE galetu sutvarkyt nuo A iki Z ? :hmm:

 

Primenu jog dezeje esu supyles visu peikiama ir kazkodel gasdinanti mannol tepala, sudejes visus priekinius parkus is kinijos ir pacipaves variklis kuris turi "keistoline alkune",o bet taciau nei vienas mazgas nekelia net menkiausiu bedu, gruodzio menesi bus lygiai 5metai kai kupas man tarnauja :pug:  :good:

 

Siuo metu atrodom taip!

5i0cA.jpg

 

Del slenkscio remonto laukiu rekomendaciju KAUNIECIAI :ax:


Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2021 kovo 13 - 21:26

Siek tiek tema atnujinam....Deje 406 duzo ir gan stipriai,masina nurasyta ir jau iskeliavus i siukslyna,gavosi sumustinis,kaltininkas aisku bmw kuris iskrido i sikna....Savaite pries avarija buvo priekinis bamperis naujai visas sutvarkytas ir perdazytas nes aikstelej volv xc90 pasventino....istorija kupo baigesi gan liudnai deje :)

kj8nC.jpg

rBNWp.jpg

 

Tesiant 407 kupo istorija tai rieda beveik be gedimu....laikas nuo laiko papypsi del atbuliniu sviesu jog perdege,nors realiai ten beda jau pacioje faros pravodkeje,kontaktai trupantys,laidu izoliacija irgi vargana,po truputi trupa,reiks kada uzsiimt.... 

 

Fajaboko platybese uzmaciau toki lenko projekta is V6 variklio....atsukta neblogai, kreivese matosi viskas ir kiek teko paskaitinet tai planas apie 650ag, tik nezinau kam to reikia....kogero tik del sportinio intereso ka galima ir ka pavyks isspaust :)

cXOWT.jpg

PU2wQ.jpg

 

Ir truputi apie bulka....su paskutiniu sniegu buvo apiplauta,dugnas visas irgi ir apsilankyta Audi centre voztuvu kanalu valymui su riesutais....procedura pavyko,pakeista daug nauju tarpiniu tuo paciu,variklis kiek gyvesnis pasidare ir salta uzkuriant baigesi misfire lakstymas po visus cilindrus.....tokia procedura visiem DI varikliam rekomenduotina,tik retas ta dalyka daro....Po audi centro meistru aisku teko grizt ta pacia diena atgal nes paliko nepriveztus chamutus ir kaip taisykle sekancia diena jau sviete skydelyje check engine....pasijunges kompa pamaciau kad nedirba isiurbimo koliko sklendes,ziu kad traukutes issoke is varikliuko,pasiknises dar giliau pamaciau kad ten suluzes reikalas jau...aisku atstovas nepripazino(viskas ant isiurbimo koliko) tai ieskojau naudoto,bet deje,tinka tik nuo S6,S8 ir pirmuju R8, praskambinau visa lt kiek ju buvo ardomu,uztrukau pusvalandi :D ir aisku negavau tad teko paciam sukonstruot....neatrodo jog originalu,bet niekur nesimato,viskas ten pasislepia,o ir konstrukcija amzina....audi centras pasiule nauja su visom nuolaidom uz 250e + darbas + tarpines vel naujos ir kaina apie 500e butu isejus...man pasirode neadekvatu uz toki dalyka,todel pats sutvarkiau,uztrukau geras pora valandu, chekas dingo,sklendes dirba ir sutaupyta kruva pinigu.....tai vat tokios istorijos su bulkom ir ju atstovais.....visur dirba zmones ir tiketis mokant nemazus pinigus dideles kokybes vistiek neverta :)

Pridedu fotke kurioje vietoje visas gedimas buvo mazdaug.....pagal dokumentacija reikia nuimt visa kolika vel,reikalu tikrai daug,bet gerai pasistengus pavyko padaryt jo nenuemus :)

AVoRw.jpg

Fu0EP.jpg

 

O cia maniskis kupas siai dienai kaip atrodo.....dar beje gavo nauja antra rakta,parsisiunciau is kinu,be problemu prisiriso,kuriasi,centrinis veikia, gelezte nauja,kainavo apie 30e beroc :)

PWRW1.jpg


Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2021 vasario 06 - 15:33

Visko gali but,negaliu nesutikt🙂

Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2021 vasario 06 - 08:56

As pas atstova pries metus klausiau del tepalo siurblio tai jie pasiule uz truputi daugiau nei 200€🙂 sakyciau visai adekvati kaina nes galetume turbut eliminuot ta dalyka kad galim gaut ne su tuo kodu arba noname paslepta po kazkokiu zenklu....nu bent jau kolkas taip galvoju,nora susidures esu ir su kitokiais dalykais,kaip pvz...gautas naujas oem termostatas bmw nu aiskiai nuslifuotais kodais ir kaip pavyko issiaskint tai buvo tikrai oem dalis bet su kazkokiu broku jau is paties gamintojo...tik lietuvaiciai kazkokiu budu sugeba gaut tokias dalis ir jas dar parduot pas mus....kaip dabar atsimenu kaina buvo 320lt,bet pavyko per vargus nusipirkt uz 140lt...tik tada pastebejau kad ten tie kodai nuslifuoti🙂

Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2021 vasario 05 - 22:55

UPDATE:

 

Siek tiek teorijos ir faktu apie V6 2.7 ir 3.0 dyzelius...

 

Paanalizavus servicebox'o duodamus duomenis ir palyginus tepalo siurblius matosi jog 2.7 turejo sena koda 1001E6 su kuriuo vaziavo P407, C5 X7 ir C6 modeliai. Kazkuriuo laiku buvo isleistas detales atnaujinimas kodu 1001G2, pasidomejus Peugeot atstovybeje gyvai,jie jokios info neturejo kas tiksliai buvo atnaujinta, BET BUVO ! Toliau narsant oem duomenis matosi jog iseje 3.0HDi varikliai jau iskarto ejo su atnaujintu tepalo siurblio kodu, t.y 1001G2 ir ieskant internete info kaip daugelis pastebejo, 3.0HDi turejo gerokai retesnius indeklu uzvelimus/alkuninio luzimo atvejus...Daug kas sieja tuos dalykus su tuo kad ju buvo maziau pagaminta ir gerokai retesni,logiska,sutinku, bet is oficialiu duomenu matosi jog ta itakoja ir dar vienas dalykas, tai atnaujinto tepalo siurblio slegis.... Kaip pvz, pateikiu koks turetu but MIN slegis 2.7 varikliui:

 

2.7HDi slegis ka pateikia oficialiai servicebox:                           

 

2500rpm        1bar minimum                                                  

2500rpm        2bar maximum

 

Mano 2.7HDi pamatuotas slegis:

 

750rpm           0.7bar (originaliai jiem zemutine riba 0,5)

1000rpm         0.9bar

1500rpm         1.1bar

2000rpm         1.3bar

2500rpm         1.5bar

3000rpm         1.8bar

4000rpm         1.9bar

 

3.0HDi su atnaujintu siurbliu:

 

750rpm(laisvos apsukos)      1.2bar MIN

1500rpm                                 1.8bar MIN

2000rpm                                 2.2bar MIN

3000rpm                                 2.6bar MIN

 

Pagal pateiktus duomenis galima gan nesunkiai +- viska issiskaiciuot ir pamatyt slegiu skirtumus seno ir atnaujinto tepalo siurblio kas mano galva logiskai paaiskina kodel 3.0HDi turejo maziau problemu su uzveltais indeklais....Ypac tepalo badas 2.7 varikliui pasijaucia prie dideliu sukiu..Su atnaujintu tepalo siurbliu nebutinai issisprendzia visos bedos pilnai....palyginus panasius 6cil variklius su kitu gamintoju arba netgi su tais paciais PSA gaminiais 4cil HDi varikliais aiskiai matosi jog tepalo slegiu skirtumai pasidaro milziniski...Kaip pvz pateikiu visiem gerai zinomo ir patikimo 2.0hdi variklio su 100kw tepalo MINIMALU slegi:

 

1000rpm                                 +-2bar  MIN

2000rpm                                  +-4bar MIN

 

 

PVZ 2.2HDi 125kw slegis:

 

1750rpm                                   +-1.6bar MIN

4000rpm                                   +- 3.1bar MIN

 

Ir visiem gerai pazystamas iki skausmo 2.2HDi 98 kw

 

1000rpm                                   2bar MIN

2000rpm                                   4bar MIN

 

 

Manau kad is tokiu duomenu pasidaro gan aisku kurioj vietoj V6 dyzeliai turi silpna vieta ir ka privaloma pasikeist nusipirkus toki varikli kol dar jis dirba :) Net ir su atnaujintu tepalu siurbliu varikliui gresia tepalo badas, bet jau gerokai mazesnis nei su senuoju siurbliu :)

Gaila neteko normaliai ciupinet paties siurblio,bet is nuotrauku kiek matau tai ten net nieko nepavyktu "paburt" su redukciniu voztuvu kaip kitokios konstrukcijos siurbliam....Labai gaila kad del neaskiu priezasciu buvo "praskaiciuotas" tepalo siurblys...... 

 

Gal kam bus aktualu siek tiek susistemintos info ir maziau triedimo kur vistik pakastas suo :) Gal kas turi irgi idomiu izvalgu su skaiciais,kanalu matavimais ir lyginimais su kitais varikliais ir pan? :good: