Siek tiek nupuciu dulkes nuo temos kad negalvotumet jog liuto nebera ir 2.7 jau uzlinkes,deje,visdar kantriai tarnauja tik siek tiek maziau pravaziuoju nes turiu ne viena masina siuo metu Bedu kaip ir neturejau,tik smulkmenos,tokios kaip pirma karta remontuota pakaba nes keiciant granatos guma buvo rasta pradejus klibet stabilizo trauke kurios dar net nejauciau vaziuojant ir zapaskes vietoj baseinas po didziuju liuciu nieko keisto aisku nes ir anksciau ten budavo dregmes, taciau nedaug....masina tiesiog buvus musta ir nevisai kokybiskai sutvarkyta....bet paskutini karta apseme iki parku bloko netgi ir posukiuose ar duodant gerai gaziuko ismesdavo parku klaidas,pagalviu,dirzo sagciu ir autopiloto.....galvojau kad papuoliau sikart jau rimtai su elektra,bet deje,tai tik pasekmes blogo remonto kurias jau issprendziau....tuo paciu isardziau parku bloka, isvaliau su kontaktu valikliu,taip pat ir fyskes isvaliau,bedos baigesi aisku...Siuo metu turiu siek tiek didesne beda su slenksciu,ta vieta irgi buvo kazkada tvarkyta ir jau stipriai papuvo todel gal kas galetu rekomenduot specialista kuris KAUNE galetu sutvarkyt nuo A iki Z ?
Primenu jog dezeje esu supyles visu peikiama ir kazkodel gasdinanti mannol tepala, sudejes visus priekinius parkus is kinijos ir pacipaves variklis kuris turi "keistoline alkune",o bet taciau nei vienas mazgas nekelia net menkiausiu bedu, gruodzio menesi bus lygiai 5metai kai kupas man tarnauja
Siuo metu atrodom taip!
Del slenkscio remonto laukiu rekomendaciju KAUNIECIAI