Peršokti prie turinio


egariukas1

Užsiregistravo 2009 Grd 25
Neprisijungęs Lankėsi 2018 Grd 05 14:44
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Peugeot 605 2.1

2014 rugpjūčio 08 - 07:38

Jei is oro filtro oro zarna iesiai i varikli eina-60 kw,be turbinos kitokio ir nebuvo

Temoje:alkuninio veleno skyvas

2014 balandžio 27 - 08:13


1. Ar škyvui atgyvenus savo dienas atsiranda kalenimas?
2. Ar galima uždėtą škyvą aplink savo ašį pasukinėt? Nes man kažkaip keista kad rankomis įmanoma tai padaryt ir nenaudojant daug jėgos.
3. Kokio velnio tas diržas trinasi į škyvą? Ar tai nėra sugedusio ir balanso netekusio škyvo darbeliai? :wacko:  :angry:

1. buna ir kalenimas
2. pasukinėt negalima,ant veleno stovi ivorė.greiiausiai sutruko skyvo guma ir tu ji judini padalinta(nebesujungta) i dvi dalis
3. o kur jam trintis jei subirėjo

Trinasi pagrindinis paskirstymo diržas į škyvą ten kur yra metalinė dalis nes ten tiesiog blizga ir yra dirželio dantukai tiesiog išpjovę savo formas ir diržas paskustas... :wacko:

Bent jau pas 2,1 varikli visada dirzas trinasi i skiva.Uzvedus be skivo meta dirza

Temoje:1.9td variklis

2014 vasario 26 - 15:37

Na taip,jei zmogus nori uz 250 lt,be abejo kad nereikia nei tikrint,nei ardyt.Galima net neslifuot,smulkiu svitriniu nutrynei ir ir gerai,is garazo isvaziuos

Temoje:1.9td variklis

2014 vasario 26 - 12:57

Na tai paskaiciuok:
Dirzo komplektas su vand pompa - grubiai 300.
Tarpine ~ 50-70.
Slifavimas - 50
Voztuvu gumeles - ~50
Skysciai/Filtrai - 200
Darbas, jei ne pats darai - ~400
Tai gaunas: 1050 grubiai, dameskim 150 nenumatytom islaidom - 1200..Cia jei ne pats darai ir pats niekuo nesirupini..Cia aisku jei kalbi apie galvos, ne apie dangtelio tarpine..
Jei dangtelio - 20Lt tarpine, ir pasikeisi pats, tiek tos bedos tada.:)
Siulau pirma apsiplaut motora tada pralekt ir pazet per kur is tikro leidzia.:)

Su šito variklio dangtelio tarpine gali ir nepavykt taip sklandžiai, kažkoks ydingas reikalas :) Pigesnės išvis nelaiko, Elringas kartais laiko, kartais laiko kelis mėnesius, o kartais plyšta besukant. Sako, Victor Reinz arba iš bėdos Glaser yra dar pakankamai neblogas reikalas. Kad ilgiau laikytų, šiek tiek patrumpinam ir atramines kojeles.

O dėl galvos darbų, tai geriau, kai viską daro ir už visą darbą atsakingi tie patys asmenys, nes pats katik nusvilau, kai keičiau žmogui galvutės tarpinę, o galvą vežė kažkam kitam daryti (aš būčiau prašęs tik patikrint ir pašlifuot (nes leido kompresiją į aušalą, gal kiaura, gal kreiva...), bet ten tie galvistai savininką pakalbino dar išardyti, pakeisti gumeles ir vieną vožtuvą), po ko parvežtą agregatą radau nepilnai surinktą ir nepriveržtus velenėlio laikiklius, dvi veržles atsukau pirštais. Priveržęs iki tinkamo momento, surinkau ir variklis buvo paleistas, prasidirbo, bet kitą dieną įsivarinėjant į garažą dar pakeisti ir tepalus su filtrais, bedirbant šaltai užvestam, lūžo velenėlis. Mano teorija, kad jei jau nebuvo priveržti varžteliai, tai matomai galėjo būt ir laikikliai sumaišyti priekinis su galiniu, o gal ir vidurinis apsuktas, po ko bedirbant velenėlis kažkaip neteisingai pakrypęs neteisingam guolyje strigtelėjo, permetė diržą ir POKŠT. Esmė - ant ko krenta gruzas?

Bet galva tikrinant ir slifuojant visada reikia isardyt,nezinau,gal jus kitaip darot?Visad trinu voztuvus, keiciu gumas ir panasiai