Peršokti prie turinio


aantanas

Užsiregistravo 2006 Lie 19
Neprisijungęs Lankėsi 2013 Geg 12 09:26
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Kietųjų dalelių filtras (FAP)

2010 rugpjūčio 11 - 18:47

Grynai taip kaip pas mane.

Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam :)

Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks :)

Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)

Ok sekmes

Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.

toliau meta antippoliution fault.pajungėm lexia 3.visi parametrai normos ribose.puršktukų korekcija 1.-0.9 2.0.35 3. 0.59 4.-0.2 . Slėgis rail 322 bar.enine speed 803 rpm.intake air 26c. Boost pressure turbina 1035mbar . Atmosferinis slėgis 988mbar. Blogi parametrai:oro matuoklė 558 mg/stroke . Kuro temperatūra makaluojasi nuo +75 iki -35c.daviklį užsakiau jau.dar meta turbo pressure to high, per aukštas turbo slėgis.sukeičiau elektromagnetinius vožtuvėlius turbinos su egr.davus gerai akrovos vėl išmeta antipolliutiun.

Temoje:HDI ir kuras is "backos", baltarusiškas...

2010 rugpjūčio 11 - 14:41

Sveikas Hdi turiu 4 metai. Iš pradžių pyliausi visokį dyzeliną ir manau kad tai buvo klaida. :fool: Apie visokiu baku ir pylimus iš šalies gali pamiršti. 1. HDI ir kiti common rail labai jautrūs kuro kokybei. Dėl mažų tolerancijų, ir precizinės kuro aparatūros. 2. Dyzelinis kuras be specialių priedų ir su dideliu sieros kiekiu (iš šono) , užkemša purštukų išpurškiklius kurie yra apie 100 mikronų skylutės (5 vnt) 3.Tas pats vyksta ir aušto slėgio reguliatoriumi ir siubliu. Beeksloatuodamas jau keičiau puršktukų išpurškiklius visus keturis 200+70x4=1080lt Aukšto slėgio kuro siurblį 400lt (nenaujas) , žemo slėgio siurblį naujas ( 400lt). Susidaro apvali suma. Be to su pigesniu kuru (rusišku) sanaudos būdavo 1,5-2L didesnės. Per daug nereklamuojant lieka kelios degalinės St***il (dyzel for**s mažasieris su priedais) , Ne**e mažasieris su priedais, ir Or**an mažasieris su priedais. Jei norit taupyt ir pilt dyzeliną iš šono nepirkit common rail. :P

Temoje:P406 2.2HDi traukos mistika

2010 rugpjūčio 11 - 14:10

sveikas jai nori , tikrai originalios matuoklės ji yra čia: oro matuoklė

Hella, VDO ar kita. Kaina tokia pati kaip ir OSM lietuviškoje + 7-10EU siuntimas per DHL. Iš šitos parduotuvės atsiunčia per savaitę.(Pats bandžiau tik kitas dalis pirkau).

Temoje:Kietųjų dalelių filtras (FAP)

2010 balandžio 17 - 21:09

Grynai taip kaip pas mane.

Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam :)

Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks :)

Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)

Ok sekmes

Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.

Problema dėl antipolliution fault išspresta.Pas mane labai tarškėjo vožtuvų pakėlėjai (karomyslai) , labiausiai sudaužyti pakeisti naujais 5vnt. Dingo visi mikrotrūkčiojimai akseleruojant, taip pat bėda dėl didesnio negu 100km/h greičio.
Trumpiau tariant išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai visai arba dalinai neatsidarydavo ( 5vnt. ) dėl sudaužytų pakėlėjų . :clap:

Klausimas butu,o ties kuria vieta jie suskile ar ismalti karomyslai?gal fotke galima?(idomu pasidare) :hmm:

Karomyslai įspausti kur remiasi vožtuvas kai kurie iki 2mm.Kažkiek laiko pavažinėjus antipolliution fault vėl išmetė ir dabar staigiai akseleruojant vėl atsiranda. :blink: Problema liko.Važiuosim lexia jungt.

Temoje:Kietųjų dalelių filtras (FAP)

2010 kovo 29 - 14:57

Grynai taip kaip pas mane.

Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam :)

Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks :)

Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)

Ok sekmes

Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.

Problema dėl antipolliution fault išspresta.Pas mane labai tarškėjo vožtuvų pakėlėjai (karomyslai) , labiausiai sudaužyti pakeisti naujais 5vnt. Dingo visi mikrotrūkčiojimai akseleruojant, taip pat bėda dėl didesnio negu 100km/h greičio.
Trumpiau tariant išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai visai arba dalinai neatsidarydavo ( 5vnt. ) dėl sudaužytų pakėlėjų . :clap: