Neverta, turbavykui būtų iš to naudos Atmosferikui tik teorinė ir praktiškai neapčiuopiama.
Atmosferikui nauda - mazesne temperatura variklio skyriuje
Cheinikas dar nepriskyrė jokių draugų
Parašė Cheinikas 2016 rugsėjo 29 - 21:03
Neverta, turbavykui būtų iš to naudos Atmosferikui tik teorinė ir praktiškai neapčiuopiama.
Atmosferikui nauda - mazesne temperatura variklio skyriuje
Parašė Cheinikas 2016 sausio 15 - 19:45
jo, gaila, kad ne passatu
Parašė Cheinikas 2015 balandžio 11 - 19:12
birzelio antroj pusej noreciau pasiskolinti ar nebrangiai isinuomoti stogo bagazine porai savaiciu. gal kas is kolegu turit?
Parašė Cheinikas 2015 vasario 11 - 22:25
Labai su Evx sutinku. Pas mus 140 ir jau atrodo sviesos greitis.
As eiciau labiau uz sukibima ir posukio iejima.
Paziurejus video uzsinorejau ir pats kazkur pasiziureti kiek proba ima max.
as tai uz inzinerinius sprendimus pamatuotus su rulete ir paskaiciuotus su skaitliukais. metras ne paklaida
Parašė Cheinikas 2015 vasario 03 - 13:44
nafik jo is viso reikia. bus oru ausinamas ir gerai
Parašė Cheinikas 2015 sausio 18 - 00:08
va cia stipru. tik niekaip nesuprantu kokia is to nauda? manai kad mazdos pakaba tinkamesne 205 kebului, nei gti? mx6 galingiausias variklis 2.5 121kw??? bet kazkaip speju kad pas tave 85kw.
tai net eilinis gti variklis yra tokio pat galingumo tik speju gerokai lengvesnis. jau ka kalbet apie mi16 ar gti6... no offense but nematau tokio projekto esmes (kaip ir kitu buvusiu pries tai). Jei cia yra issukis sau tai didesnis issukis butu tiesiog paimt ir pabaigt ka nors, kas pradeta pries tai
Varikliukas: IP.Board,
išverstas: IPBoard.lt
Licencijuota: Peugeot klubas