na turbut laikas rasyt ispudzius, kaip zinia - turiu sita dziaugsma. , aisku kolkas negaliu pasigirti km kiekiu, bet kadangi jau pora klubieciu klause kas ir kaip, rasau:
5008, 1,6 HDI, pusautomatis. Sita vieta turbut labiausiai pradzioje kele abejones ir nerima (bet jau buvau pavarges nuo ieskojimu...) - pripratau greitai, nors 2 + 3 pavaru jungimas nevisai dziuginantis - ty noreciau kad sios pavaros jungtusi kitokiu intervalu, aisku visada yra rankinis pasirinkimas. Pavaru perjungimas kaip pas F1 - prie vairo. juokinga truputi, kolkas neteko naudotis. Del deses patikimumo - meistras sevise ilgai dejavo ir sake kad isigijau beda. , na pagyvensim pamatysim - inete nera daug nepatenkintu, gedimu aprasymu aplamai neradau o pakalbejus su Toyota (avensis verso) savininku - zmogus keikesi del netikslaus veikimo - supratau kad mano automobilio deze veikia gerai ir skalndziai. Peugeot cenras dievagojosi kad su dezes problemom dar niekas nebuvo atvaziaves. Kas dziugina - vieta salone - jos daug, viskas patogu (labai patogi vairuotojo sedyne, su mano 188cm jokiu problemu, vietos iki valios, + auksta sedesena ir kelio apzvalga) . Kol nemaciau gyvo automobilio, tik is nuotrauku - gasdino centrines konsoles padetis (pries tai teko ilga laika vazineti su 806, ten vietos iki valios) - ilipus i automobili visos abejones dingo - patogu, funcionalu ir grazu. Dziugina kuro sanaudos, mieste ir trasoje, dziugina trauka trasoje - 1,6 nustebino… lenkimas bet kokiu diapazonu nesukelia jokio diskomforto; mieste stebuklu su tokio svorio masina nesitikiu, tad viskas normalu. Galines sedynes - funkcionalu, pradzioje aisku painu, bet pragalvota gerai - stumdosi i visas puses, susideda, labai patogu. Daug ivairiu daiktadeziu grindyse, gali susideti begale ivairiu daigtu, praktiskai visa lagamina. Kelia automobilis laiko gerai, stabdziai labai geri, panoraminio stogo nera, bet sita opcija man nereikalinga. Na kas dar… skaiciau apie nusiskundimus zemu prieki - nepasakyciau kad tragiskai zemas - tiesiog reikia ziureti kur ir kaip parkuotis. Laabai geras kelio apsvietimas, grazus kebulas, man asmeniskai labiau grazesnis nei tiesioginio Citrinos giminaicio. A, dar - reikia priprasti prie preikiniu stoikiu uzstojamos apzvalgos, na bet tai turbut daugelio minivenu beda.. klauskit, jei ka dar neparasiau, mielai atsakysiu.
Prisiminiau dar - nera atsarginio rato (ir jis nenumatytas arba komplektuojamas kaip papildoma opcija). zinau kad pas kai kuriuos siuolaikinius automobilius tai normalu ir turi buti kompresorius su kazkokiom putom - bet man kaip senosios mokyklos atstovui sitoks prendimas visiskai nelogiskas, kazkaip reikes sita isspresti… ir dar - elektrinis rankinis - idomu kaip jis funcionuos ziema.. - aplamai apie sita 5008 - kolkas patenkintas, labai..
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: fla
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 1.118
- Profilio peržiūros 12.497
- Amžius 58 metų
- Gimtadienis Rugpjūtis 11, 1966
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
vilnius
-
Pomėgiai
tingeti
Kita informacija
-
Automobilis
peugeot
-2
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
fla dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
#671458 Apie Peugeot 5008
Parašė fla 2014 kovo 18 - 17:20
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: fla
- Privatumo politika