nieks jos neatlieka nes neturi stendo spc.Nekuriant naujos temos, gal kas galite pasakyti kur atlikti Lucas siurblio diagnostika kaune? Dyzelvita, dizrida to nepadaro, tai sakau gal kas tureje panasia problema
- Peugeot klubas
- → Viewing Profile: Posts: Antoska
Community Stats
- Group Forumo naujokai
- Active Posts 36
- Profile Views 6,327
- Age 47 years old
- Birthday August 25, 1976
-
Lytis
Not Telling
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
PEUGEOT406-2.1 td turbo 80kw
User Tools
Friends
Antoska hasn't added any friends yet.
Latest Visitors
No latest visitors to show
Posts I've Made
In Topic: P406 2,1 kuro siurblys- nuo ko dar tinka?
2013 June 29 - 21:25
In Topic: P406 2,1 kuro siurblys- nuo ko dar tinka?
2013 June 29 - 21:13
In Topic: P406 variklio aušintuvas
2013 January 04 - 21:29
Tik nuemus rudo dav fiske turetu isijumk abu ventiliatoriai,ziurek vald blokeli is kaires puses po posparniu is vairuot puses.prie kuro filtro yra pas mane 2 fyskes, viena 2, o kita 1 laido, tai kaip as suprantu uztrumpinus ta fyske su dviem laidais turetu pradet suktis ventiliatorius?
In Topic: pakilo apsukos
2012 November 30 - 15:34
atsiprasau EGR voztuva"uzglusinti erg tipo "ir man tas pats .elekrikai rekomendavo uzglusinti erg tipo stringa kaskoks klapanasO man tai visai mistiški dalykai prasidėjo prieš keletą dienų Taip pat pakilo tuščios eigos apsukos... Paprastai būdavo 950 aps/min., o dabar 1000-1100, kartais 1200 aps/min. Įdomiausia tai, kad tokios apsukos laikosi mašinai riedant laisva pavara, o sustojus jos vėl normalizuojasi ir siekia iki 1000 aps/min. Nesuprantu kas gali būt... Gal koks daviklis nusprogo... Forume ieškojau info, tačiau nieko konkretaus neradau
Gal kam buvo pasitaikęs toks variantas?
P.S. P406 2.0 HDi 66 kw 2000.
erg? prasau jai gali placiau .
In Topic: pakilo apsukos
2012 November 27 - 18:07
ir man tas pats .elekrikai rekomendavo uzglusinti erg tipo stringa kaskoks klapanasO man tai visai mistiški dalykai prasidėjo prieš keletą dienų Taip pat pakilo tuščios eigos apsukos... Paprastai būdavo 950 aps/min., o dabar 1000-1100, kartais 1200 aps/min. Įdomiausia tai, kad tokios apsukos laikosi mašinai riedant laisva pavara, o sustojus jos vėl normalizuojasi ir siekia iki 1000 aps/min. Nesuprantu kas gali būt... Gal koks daviklis nusprogo... Forume ieškojau info, tačiau nieko konkretaus neradau
Gal kam buvo pasitaikęs toks variantas?
P.S. P406 2.0 HDi 66 kw 2000.
- Peugeot klubas
- → Viewing Profile: Posts: Antoska
- Privatumo politika