- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: mrx
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 18
- Profilio peržiūros 4.661
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
P607 2,2 HDI ir P607 3,0 V6
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
mrx dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:P607 3.0 katalizatoriai
2013 balandžio 18 - 19:45
Kažkas čia ne taip!
Pažiūrim dar kartą į 90laipsn. grafiką.
Pirmas katalizatorius
Bank1 sensor1 sinusoidė - gerai dirbanti liambda.
Bank1 sensor2 sinusoidė atkartojanti pirmąją - katalizatorius visiškai miręs, visiškai nepasikeičia O2 kiekis reiškia katalizatoriuje nevyksta cheminės reakcijos.
Antras katalizatorius
Bank2 sensor1 tiesė šiek tiek pasvyruojanti - "vangi" blogai dirbanti liambda, taip ?
Bank2 sensor2 beveik tiesė einanti virš 0,6V - geras katalizatorius, jeigu tai galima teigti kol neteisingai veikia Bank2sensor1 ?
Šiandien pakeičiau Bank2sensor1 liambda ir visiškai nieko nepasikeitė. Garfikai tokia patys, žiūrėjom šiltam varikliui ant laisvų apsukų ir laikydami apie 2000. Viskas kaip iki keitimo.
Kas čia galėtų būti?
Temoje:Apie Peugeot 607
2013 balandžio 14 - 21:03
3.0 ir su 16-kiniais ratais? Galvojau kad 16-kiniai netinka dėl didesnių stabdžių ar klystu?Pardavejas kaip teigia su tikra rida ledine masina ir nebrangiai http://auto.plius.lt...as-2844446.html
Temoje:Apie Peugeot 607
2013 balandžio 11 - 20:38
Būna arba mažasis arba didysis, nepriklauso nuo metųo kaip tie ekranai nuo ko priklauso? kai kur žiūriu 2002 metų dar siauras ir nespalvotas ekranas, o 2000 metų platus ir spalvotas ekranas:)
Temoje:P607 3.0 katalizatoriai
2013 balandžio 07 - 11:56
Ok panagrinėkime ką mes čia nustatėme.
Visų pirma liambdos. Iš grafikų matosi, kad visos liambdos driba tesinga amplitude, ty siunčia signalą nuo maždaug 0,1 iki 0,9 V. Taip pat matosi, kad visos liambdos siunčia signalus vienodu dažniu. Tai blogai veikiančių liambdų problemą kaip ir galime atmesti?
Dabar katalizatoriai.
Ir šitam paveiksle taip pat keista, kad pirmųjų liambdų parodymai kažkokiu tai duotu momentu yra ant tiek skirtingi 0,12 ir 0,55. Viename cilindrų bloke riebus mišinys (0,12) kitame vidutiniškas link liesumo (0,55).
Paieškojęs info internete, radau, kad antrosios liambos paskirtis yra katalizatoriaus darbo stebėjimas. Idealiai veikiant katalizatoriui, antrosios liambdos parodymai turėtų buti virš 0,45V (katalizatorius dirbo ir naudojo deguonį) dažniausiai 0,6-0,7V ir minimaliai svyruoti. Kai katalizatorius pasenęs, nebedirba, antrosios liambdos parodymai atkartoja pirmosios grafiką. Kompas apdoroja antros liambdos parodymus ir kai svyravimų vidurkis laike viršija kažkokią jam užduota normą - meta katalizatoriaus senėjimo klaidą.
Beje, jeigu mano pamastymuose nėra klaidos, tai tokio katalizatoriaus pašalinimas ir "išprogramavimas" yra gana paprastas, tiesiog reikia pasiųsti pastovų signalą iš antrosios liambdos apie 0,6-0,7V į kompą ir viskas ok.
Visų pirma liambdos. Iš grafikų matosi, kad visos liambdos driba tesinga amplitude, ty siunčia signalą nuo maždaug 0,1 iki 0,9 V. Taip pat matosi, kad visos liambdos siunčia signalus vienodu dažniu. Tai blogai veikiančių liambdų problemą kaip ir galime atmesti?
Dabar katalizatoriai.
Aš pats nedalyvavau diagnostikoj, bet jeigu pažiūrėsim "Liambdu voltazas" paveikslėlį, tai matuota prie laisvų apsukų. Kodėl manai, kad bus neteisingi matavimai?P.S. tikrino katalizatoriu darba prie 1800-2200 apsuku? Jei ne, tada matavimai gali buti visiskai ne i tema.
Ir šitam paveiksle taip pat keista, kad pirmųjų liambdų parodymai kažkokiu tai duotu momentu yra ant tiek skirtingi 0,12 ir 0,55. Viename cilindrų bloke riebus mišinys (0,12) kitame vidutiniškas link liesumo (0,55).
Paieškojęs info internete, radau, kad antrosios liambos paskirtis yra katalizatoriaus darbo stebėjimas. Idealiai veikiant katalizatoriui, antrosios liambdos parodymai turėtų buti virš 0,45V (katalizatorius dirbo ir naudojo deguonį) dažniausiai 0,6-0,7V ir minimaliai svyruoti. Kai katalizatorius pasenęs, nebedirba, antrosios liambdos parodymai atkartoja pirmosios grafiką. Kompas apdoroja antros liambdos parodymus ir kai svyravimų vidurkis laike viršija kažkokią jam užduota normą - meta katalizatoriaus senėjimo klaidą.
Sutinku, žiurint į 90 laipsnių grafiką, antrasis katalizatorius dirba vos ne idealiai, bet jeigu žiūrėti į 80 laipsnių, tai abu jie atrodo nekaip. Šiaip norėtūsi pamatyti ilgesnį grafiką ir prie skirtingų apsukų. Galbūt taip ir padarysiu.Pagal mane(pateiktas isvadas) tau reikia ziureti tik pirmaji katalizatoriu, antrasis dar gyvuos.
Beje, jeigu mano pamastymuose nėra klaidos, tai tokio katalizatoriaus pašalinimas ir "išprogramavimas" yra gana paprastas, tiesiog reikia pasiųsti pastovų signalą iš antrosios liambdos apie 0,6-0,7V į kompą ir viskas ok.
Temoje:P607 3.0 katalizatoriai
2013 balandžio 04 - 21:15
Įdėsiu V6 katalizatorių schemą:
http://imageshack.us...alizatoriai.jpg
Per šventinį savaitgalį pravažiavau trasoj virš 600 km. Chekas užgeso. Panašu, kad ne liambdose visgi esmė, o katalizatoriai "prasivalė" kažkiek.
Dar vieni elektrikai-diagnostikai nustatė:
http://imageshack.us.../liambdos80.jpg
http://imageshack.us.../liambdos90.jpg
http://imageshack.us...bduvoltazas.jpg
http://imageshack.us...rezultataim.jpg
Liambdos veikia, katalizai į pabaigą.
Aiškino taip: idealiai veikiantis katalizatorius, prieš katalizatorių esančios liambdos kreivė - sinusoidė (aukštyn-žemyn, panaši kaip pas mane) o už katalizaroriaus - tiesė (su minimaliais svyravimais). Mano atveju antrųjų liambdų kreivės jau per daug svyruoja kas reiškia katalizatorių senėjimą.
Bandysiu pjauti lauk ir išprogramuoti. Auto registruotas iki kovo 1-os tai katalizatorių nebuvimas per TA man negalioja, teisingai?
Ir panašu, kad antrosios liambdos paskirtinis, grynai ekologija, grynai stebėti katalizatoriaus darbą ir jos parodymai neįtakoja variklio darbui (oro-kuro mišinio reguliavimui). Nes jeigu viskas gerai dirba - deguonies kiekis už katalizatoriaus teisingas, klaidos nemetu, o jeigu deguonies kiekis vis nukrypsta - aliarmuoju apie katalyzo senėjimą. Jeigu viskas taip paprasta - turėtų nesunkiai ir išssiprogramuoti. Bet galiu ir klysti, nespecialistas.
http://imageshack.us...alizatoriai.jpg
Per šventinį savaitgalį pravažiavau trasoj virš 600 km. Chekas užgeso. Panašu, kad ne liambdose visgi esmė, o katalizatoriai "prasivalė" kažkiek.
Dar vieni elektrikai-diagnostikai nustatė:
http://imageshack.us.../liambdos80.jpg
http://imageshack.us.../liambdos90.jpg
http://imageshack.us...bduvoltazas.jpg
http://imageshack.us...rezultataim.jpg
Liambdos veikia, katalizai į pabaigą.
Aiškino taip: idealiai veikiantis katalizatorius, prieš katalizatorių esančios liambdos kreivė - sinusoidė (aukštyn-žemyn, panaši kaip pas mane) o už katalizaroriaus - tiesė (su minimaliais svyravimais). Mano atveju antrųjų liambdų kreivės jau per daug svyruoja kas reiškia katalizatorių senėjimą.
Bandysiu pjauti lauk ir išprogramuoti. Auto registruotas iki kovo 1-os tai katalizatorių nebuvimas per TA man negalioja, teisingai?
Ir panašu, kad antrosios liambdos paskirtinis, grynai ekologija, grynai stebėti katalizatoriaus darbą ir jos parodymai neįtakoja variklio darbui (oro-kuro mišinio reguliavimui). Nes jeigu viskas gerai dirba - deguonies kiekis už katalizatoriaus teisingas, klaidos nemetu, o jeigu deguonies kiekis vis nukrypsta - aliarmuoju apie katalyzo senėjimą. Jeigu viskas taip paprasta - turėtų nesunkiai ir išssiprogramuoti. Bet galiu ir klysti, nespecialistas.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: mrx
- Privatumo politika