Peršokti prie turinio


Benas

Užsiregistravo 2003 Vas 24
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Rgs 25 10:07
-----

Mano sukurtos temos

P806 2,0HDI (Evasion, Ulyse) pavarų perjungimo troso- 5 bėg. mechaninė

2015 rugpjūčio 28 - 11:16

Jeigu labai tiksliai reikia- VIN: VF7N2A90015A98270 

 

 


P806 rankinio reguliavimas

2015 rugpjūčio 27 - 12:12

Iškilo problema sureguliuoti rankinį:

 Kiek turėjau auto- nuo rankinio svirties eina iškart du trosai, kurie reguliuojasi atskirai, arba vienas išsišakoja į du, kurie irgi reguliuojasi.

 Pas maniškį 806, su galiniais būgniniais stabdžiais konstrukcija tokia:

 Nuo svirties eina vienas trosas iki kėbulo vidurio, ten daro posūkį link dešinio rato, ir toje pat vietoje prie jo per lankstų laikiklį prijungtas varžtu reguliuojamas troselis, nueinantis į kairį ratą.

 Taigi reguliuojasi tik kairio rato troselio ilgis.

 Dabar veikimo principas gaunasi toks:

 Trauki rankinį- pradeda stabdyti dešinys ratas- ir kai jau įsiremia jo kaladėlės- pradeda traukti kairio rato trosą. :) 

 Gaunasi, kad dešinys jau čiuožia, o kairys tik pradeda stabdyt...

 Veržiant kairio trosą- konstrukcija tokia, kad kol dešinys neįsiremia- tarpinis trosų laikiklis nepradeda traukti kito rato troso. 

 Gal kas žinote būdą kaip kažkiek simetrizuoti reikalą, nes artėja technikinė, o prieš pora sav. TAC tikrinant važiuoklę prieš kelionę- sakė su tokia asimetrija nepraleis :)