Peršokti prie turinio


Simas306

Užsiregistravo 2011 Rgp 28
Neprisijungęs Lankėsi 2018 Lap 16 21:42
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:BMW E36 330Ti

2018 spalio 17 - 12:45

Rudeninės bakterijos pagavo ir mane, tad galiu rasti laiko ir šitai temai atnaujinti. 

 

Turėjau toliau bėdų su aušinimu. Nuvažiavau į slalomo akademijos greituminį ir vėl išpūtė šlangą.

 

GAd3YO0l.jpg

 

Varžybų tęst negalėjau, tai teko važiuot namo. Vienintelis dalykas be tarpinės likęs buvo vandens pompą (nors ją buvau keitęs naują prieš ~12k km).

 

viVsq4Pl.jpg

 

Apsidžiaugiau, kad radau priežastį visų aušinimo problemų ir tuo pačiu neaiškaus kalenimo, kuris galvojau ėjo iš VANOS sistemos. Nušoko skardelė ir trankėsi. Surinkau viską naujai ir išlėkiau į test ride rimtesnį, kadangi tos bėdos atsirasdavo tik ant itin didelio krūvio kai lauke karšta.

 

https://www.instagra...m/p/BjhUzoenO1n

 

Vėl tas pats, pučia šlanga ir nuorinus vėl atsiranda. Teks lupt galvą. 

 

 

Rrwplrzl.jpg

edwnboBl.jpg

xDWqSJfl.jpg

ycDQzR1l.jpg

dzzLcaHl.jpg

tmiL6Mtl.jpg

 

Kaip pirmąjį tarpinės ketimą tai nebuvo taip ir paprasta . Kadangi išmetimoj pusėj įdėtas įsiurbimo velenėlis, nebuvo galima jo užstaporint , teko žymėtis viską markeriu su viltim, kad sudedant viskas pavyks, tas pats su alkūniniu, dėl kitokio smagračio jo taip pat nebuvo galima užstaporint :D + VANOS sistema su savo bairiais. Išlupus galvą pasimatė kaltininkas, mikroįtrūkimas: 

 

9F0RlL7l.jpg

 

Galvą nuvežiau patikrint ir nušlifuot, nauji varžtai, nauja tarpinė ir garažo sąlygom pats gan pigiai viską susirinkau , tik visa tai užtruko dėl laiko trūkumo apie 1,5mėn  :dntknw:

 

Išlekiu į pirmą test drive, viskas atrodo gerai, šlangų nepučia. Išokau į autobaną , 200kmh+ atleidžiu gazą ir pasigirsta keisti garsai - kažkas su dėžė. Galvoju gal ko nepriveržiau ar pan, grižinėjant į garažą dar užmyniau per gazą ant durniaus ir KABUM , dėžė pasakė ate :D

 

https://www.instagra...m/p/BlbYnOXFGHa

 

FUU97rVl.jpg

 

Per ateinantį mėnesį susiradau kitą stipresnę ZF dėžę, kardaną ir kitas smulkmenas, kurių reikia, susidėjau. Viskas veikia, smagu, galima vėžintis.

 

xAaXzCEl.jpg

 

 

Įsidėjau rimtą reguliuojamą shortshifterį, pradėjau naudot mašiną kaip daily, kokias 2-3 sav viskas super duper buvo. Kol nenuvažiavau į kačergą (rugpjūčio galas kažkur jau čia) 

 

Pirma sesiją viskas fainai, paramaterai visi geri per VEMS apps'ą, tik pamečiau dugno apsauga, bet kam nepasitaiko :D Važiuoju antrą sesiją , kylu už daubos į kalną ir kažkaip atrodo nevalyt, atleidžiu gazą ir žiūriu dūmų kalnas, ZJB B**T 

 

TIQ6O43l.jpg

C0XriT2l.jpg

 

Partempėm mašiną į Kauną:

 

bql6IUo.jpg

 

Pasimatavau kompresiją , visi cil normaliai išskyrus 1 ir 6. Pirmam 7bar, o šeštam - 0. YEY . Įkišau kamerą į cilindrus ir 6 aiškiai matosi, kad trūksta dalies cilindro :D Ką vėl lendam į motorą 

 

KaTQ3lgl.jpg

 

j3IKHG7l.jpg

8oABV8dl.jpg

 

23EQNJOl.jpg

 

 

Situacija tokia. Užliesėjo 1 ir 6 cil ir pradegė stumai, vienas smarkiai, kitas minimaliai. Priežastis purkštukai. Vežiau juos tikrint, būtent 1 ir 6 turėjo 7proc mažesnį pralaidumą. Tai nebūtų problema, jei purkštukai būtų mažesnio pralaidumo. Gavosi taip, kad ant pilnos variklio apkrovos jų dūty cycle buvo gan mažas ir dėl netolygumo vemsas neteisingai suprato ir užriebino 4 cil, o 2 (1 ir 6 )užliesino. Būtų nieko blogo nenutikę jei turėčiau 450cc puršktukus arba tiesiog turėjęs daug arklių t.y kad būtų didelis duty cycle ant max load (60-90%). Shit happens. Patarimas,  nedėkit didesnių purkštukų nei reikia net jei ir ateityje juos žadat išnaudot :D

 

Bet čia dar ne viskas:

 

XX6hK1rl.jpg

 

1 ir 3 švaistiklių indėklai taip atrodo (kiti sveiki). Net jei ir nebūtų pradegę stumai, man tas motoras būtų neužilgo pradėjęs kalti. Būta ir geresnių sezonų nei šis  :D Dabar blokas atiduotas pažiūrėt ar rinkes išeis išhoninguot ir tą patį bloką panaudot. Jei taip, tuomet rinksiu su stipresniais švaistikliais ir galvos smeigėms, kad turėt saugią galią su kompresoriumi. Jei nepavyks seno bloko sutvarkyt, tuomet neaišku koks laukia BMW likimas 

 

Iš geresnių reikalų tik iš daily mašinų gyvenimo. Pardaviau savo 93m MB W124 200E ir radau tinkamą pakaitalą, kurį turėsiu turbūt ilgiau nei metus 

 

VwGKIaOh.jpg

 

2003 MB W211 E500 (V8 5l 306ag/460nm) Avantgarde. Po w124 , kuriam net elektrinių langų nebuvo, tai gan didelis šuolis :D

 

dFRRIsZh.jpg

KnBqFF1h.jpg

 

 

Iekšojau tinkamo varianto gal 3 mėnesius, kol radau tinkamą Klaipėdoje (skelbimuose jo nebuvo). Atkeliavo iš Švedijos su 177k rida (patikrinau per STAR įranga, tikra rida 208k, kažkoks durnius 30k ridą suko   :D )
 
Avantgarde su pilna gamykline AMG apdaila. Airmatic pakaba (orinės pagalvės su elektromagnetiniais amortizatoriais) , šildomos/šaldomos/posūkiuose prisipučiančios/masažuojamos sėdynės, 4zonų klima, webasto, telefonas, soliarinis/panoraminis stogas, dvigubi langai, harman kardon, pdc, bixenonai, užuolaidos, automatinė bagažinė ir dar krūva visokių nesamonių. Trūksta tik distroniko ir keyless go iki pilnos komplektacijos. 
 

 

 


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 gegužės 14 - 07:53

Man rodos buvau rašęs. Šalinau termomovą, dėjau 80c temostatą, 80-88c daviklį ir pajungiau kondyškęs feną papildomai nuo vemso (82c+ įjungimas), daugiau stock viskas. Laiko gatvėje stabiliai 82c, trasoje per karsčius koviniu režimu 82-86cc ruože. Visos nesamonės su ta sistema dėl senų šlangų/ nuorinimo nesamonių ar dar kokių nors bairių, našumo kaip ir užtenka.


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 gegužės 11 - 11:40

vairo kolonele gal is e46 desi?

 

Tikriausiai, tik kolkas nesiseka jos rasti, nes šrotuose pasakai, kad reikia būtent su rožine lentelę ir jiems smegenys susisuka, nesupranta ko nori :D dar nuo z3 vieno tinkama yra, bet super retos Lietuvoje. 


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 gegužės 11 - 08:37

Apie driftą man rodos jau nekart esu atsakęs šitoj temoj, bet pasikartosiu- jeigu driftą galima vadint senu padangų sunaikinimu, tai jo, žadu dar su ja padriftint :D daugiau negu tiek man jokio smagumo neteikia. 

 

Man tas sportas kaip vairuotuojui absoliučiai neįdomus. Vien dėl fakto, kad tavo rezultatus balais vertina teisėjai, kaip kokius šokius, tačiau kaip žiūrovui man įdomu pažiūrėt ir gan aktyviai seku kas su driftu vyksta LT ir pasaulyje.

 

Apie konkurencingumą. Teoriškai važiuot street drifto klasei man pilnai užtektų hidraulinio rankinio ir išsūkimo, kas nėra sudėtinga ar brangu, bet tai teorija ir liks :D 

 

Va mano ekonomiškas, komfortiškas ir neužmušamas daily/drift bolidas: 

 

e5vDwbth.jpg

 

Su šitu aparatu driftint vienas malonumas, be problemų žiemą laikosi su driftui paruoštais BMW :D vėliau kažkada įmesiu video iš porinių/traukinių važiavimų miškais.

 

Dėl BMW ateities tai galutinis tikslas per daug ir nepasikeitė nuo pat pradžių - clubsport'as arba kitaip gatvėje legali mašina, kuri orientuota į trackday. Viską darau taip, kad būtų galima atverst atgal į stock arba prireikus persikelt į kitą kėbulą (tikiuos vėl to nereiks daryt :D nebent koks BMW z3 coupe pigiai išlys). Jeigu nebus kompresoriaus, tai sąlyginai nedaug liko neskaitant visokių smulkmenų:

 

  • Kokybiškai coilai (tikriausiai BC Racing)
  • Rollbar'as
  • Homo lopšiai su diržais
  • greitesnė vairo kolonėlė

Temoje:BMW E36 330Ti

2018 gegužės 10 - 14:18

Trosinis lev'as būtų dar geriau :D 

 

Dėl NA. Didelio tikslo dėt kompresorių dabar nėra, su dabartine važiuokle, sukibimu gan gerai subalansuota ir sporte klasės man palankios likti NA. Su kompresorium gatvėje super smagu būtų, bet sporte reiktų gerokai daugiau sukibimo/prispaudimo, kad tą galią naudingai išnaudot laiko persvarai.