Peršokti prie turinio


Simas306

Užsiregistravo 2011 Rgp 28
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 08:02
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Susitikimai Kaune!

2018 balandžio 16 - 08:51

Jo, anksčiau lipaluotų pežų vos ne kožną dieną pamatydavai. Net Velvet ant renuškės Velsačio lipalą prisobačinęs buvo... 

O veikla Kaune baigėsi, kai ant bačkos užlipo aga. O juk perspėjau, kad gausis šūdas su bruknėm. Ne, blin, jaunimas užbalsavo, o kur dabar tas aga? A-uuu... 

Jaunimas gali bil kada aikštelėn susibėgt, ar be tikslo gatvėm "prasinešt". Seniai norėjo konkrečios dienos su konkrečia veikla (kašius, boulingas ar šiaip alaus pagėrimas). 

Senieji lipalai nubluko, o naujų neatsirado. Sakote Kaune Peugeot fanų yra ? Kur jie? Prisiminimuose prieš 10 metų... 

 

Kaip tik nuo 2011m pradėjau į meetus lėkt ir forumus skaityt, tavęs ten nesu matęs. Tačiau ką jau ką, bet forume paburbėt progos niekad nepraleisi visus metus iš eilės. Tokie kaip tu komentatoriai-burbliatoriai su savo bezdančiu negatyvu irgi yra viena iš priežasčių, kodėl tie meetai nevyksta. 

 

Aš siūlyčiau kam nors iš FB Kaunas grupės aktyvių narių suteikt lyderio poziciją ir daryt su ja ką tik nori. Nežinau formalumų, bet iš principo bus geriau nei yra dabar.


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 balandžio 09 - 21:25

Man tik atrodo ar is tikruju yra kiek per daug body roll'o?

 

Sočiai :D 


Temoje:BMW E36 330Ti

2018 balandžio 09 - 14:45

BMW žiemos net nevažiuojant smarkiai nemėgsta. Sugedo radija, sugedo stoglangis (atšilus orams abu susitvarkė patys :D ). Prakiuro sutvarkytas radiatorius, visiškai numirė akumuliatorius, pradėjo sunktis tepalai, mirė standartinis laisvos eigos vožtuvas, mirė holo daviklis, išmetimas per kolektorių sujungimą pradėjo leisti ir dar koks 100 smulmenų. 

 

 

XCRAXN0h.jpg

 

Kai pakeiti kokius 6 naudotus radikus , supranti, kad geriau tiesiog nusipirkt naują 

 

 

apsO1q8h.jpg

 

Akumuliatorių apskritai pirkau pirmą kart gyvenime, nežinojau kokį imt, tai pasiemiau galingiausią kokį radau, nes tarp akumų kainų skirtumai gal 10e  :D

 

 

Vzh5GKdh.jpg

 

Išmetimo bėda buvo tiesiog standartinis tvirtinimas, kadangi ten jungiasi vamzdis su vamdziu. Dėl tos priežasties jis leis pro šoną, kad ir kiek verži. Teko vežti ta jungimą užvirinti , o šiek tiek aukščiau įdėti V-bandus. Kaip už tokį dalyką finansiškai tikrai pasijaučiau nuskausmintas, 105e su darbu  :(((( rudys foto yra nuo apatinės X formos rasporkės, kurią reikės sezono metu patvarkyt, nes jau pirkau tokią "struktūriškai pavargusią".

 

aY3oCyph.jpg

 

VEMSAS su BMW laisvos eigos vožtuvais nedraugauja. Teko dėti nuo audi stumoklinio tipo (bmw vartelių tipo) lev'ą. Kadangi jis L formos, o ne T kaip bmw, tai reikėjo gimdyti jo pajungimą (su audi aušinimo šlangom :D ). Čia jau 3 audi detalė mano mašinoje. MAP sensorius, tepalo slėgio daviklis ir LEV.

 

zlaOlVzh.jpg

 

cz5Gmthh.jpg

 

Konfiguravimo buvo sočiai, kol jis pradėjo veikti daug maž taip, kaip turi veikt laisva eiga.

 

qYsNCgah.jpg

 

Aplink variklį viską nurinkinėt ir surinkinėt teko turbūt daugiau nei 30 kartų...

 

ceYEFJph.jpg

 

Custom programuotojo ECU dangtelis.

 

e16OXW0h.jpg

 

Galiausiai vėl viskas susėdo atgal į savo vietas. Vėl paprastas 2,5 variklis :D

 

umxeN8fh.jpg

 

Po visų neplanuotų pirkinių ir didžiulių konfiguravimo vargų mašina pagaliau atkeliavo ant stendo

 

fvEG9z1h.jpg

 

244whp/180wkw (~289HP/215kw) ir 325NM(kartais 330NM, dėl neaiškios duobutės vienam ruože svyravo NM skaičius) t.y +20ag +40nm

 

Kreivė nuotraukoje yra su 10proc korekcija nuo ratų pasipriešinimo praradimo, transmisijos praradimas čia neįtrauktas. (papildomi ~8%)

 

Palyginimui 

 

ttI2HRHh.jpg

 

Lyginant su paskutinę benzino kreivę , aš turėjau 268ag prie 6,9k, kas buvo galios pikas, tuo tarpu prie 6k turėjau 250ag. Dabar nuo nuo pat 6k pas mane yra vienoda galia ir nuo 5k lipa gerokai smarkiau nei seniau. Kas man duoda daug geresnę galią koviniame apsukų ruože. Vanos veikimas taip pat buvo nukeltas iki 5k rpm, kadangi su standartiniu 4,5k išjungimu buvo didelė duobė tarp 4,5k ir 5k.

 

GVONUuVh.jpg

 

Paeksperimentavom su lietuvių taip mėgstamais sportiniais filtrais. Nuotraukoje org K&N filtras (ne turginis už 5e), dyno runas buvo su masyviu ventiliatoriumi kuris smarkiai pūtė orą į variklio skyriu. Rezultatas lyginant su visiškai stock ordėže ir stock oro filtru viduje - +0,3kw ant aukštų apsukų ir -0,5kw ant žemų apsukų. Normaliom sąlygom su uždarytu kapotu tas filtras tiesiog gaudytų karštą orą ir kw nuostuolis būtų tikrai didesnis. 

 

QoC6meth.jpg

 

Tikslas, išgauti E36 M3 3l variklio rezultatus (t.y variklio 210kw su kaltiniais viduriais, individualiom gazo sklendėm, dviguba VANOS sistema, visiškai skirtingu bloku ir galva) pasiektas. Už pigiau ir turint patikimą, pigiai aptarnaujamą variklį. 

 

qSLfT2Gh.jpg

 

Sekančią dieną iškart į slalomo akademijos sprinto treniruotę :D Išlindo keli gremlinai, kurių ir tikėjausi. Apatinis alkūninio holas, nors ir naujas, bet perkaisdavo kai variklio temp pakildavo iki 84c. Dėl to ant žemų apsūkų vemsas jo nematydavo ir mašina laisvoje eigoje gesdavo bei be galo sunkiai kurdavosi, kadangi mesdavo trigger error. Tad pituose prie starto tikrai juokingai atrodžiau :D taip pat dabar naudojamas standartinis stabdžių cilindriukas per mažas, dėl ko stabdžių pedalas 1/4 eigos yra visiškai nejautrus,to pasekoje tekdavo visą laiką tiesiog kalt per stabdžius iki ABS, nes apie stabdžių moduliavų nebuvo jokios šnekos.

 

Nepaisant to, nors ir ne varžybos, bet iš ~50 dalyvių už mane, kiek mačiau, greičiau važiavo tik 500+ AG kovinis Mitsubishi Evo :D

 

 

Pasikeisiu cilindriuką, įsidėsiu indukcinio tipo VR'ą vietoj holo ir bus galima važiuot toliau.

 

 


Temoje:PhanT P508 GT

2018 kovo 22 - 16:55

:D kad viskas yra atvirkščiai. LC paskirtis yra kontroliuoti ratų prasisukimą, kad būtų galima geriau startuoti kai normaliu režimu jėgos starto metu yra per daug. Jeigu mašina paprastai startuojant ratų neprasuka, tai joks LC nepadės. Pilnai tikiu, kad paprastą silpna dyzelį su paprastu pūsliniu automatu sunku iš vietos paleist, jie tam nesutverti. Kaip palyginimas E300 mersą 130kw automatą daryk, ką nori jis nešaus iš vietos. Tuo tarpu e39 530d galima be problemų su prakosu paleisti. Modernius automatus daug lengviau iš vietos paleisti žinant ką darai, nors jie vėlgi, ne tam sutverti. 


Temoje:PhanT P508 GT

2018 kovo 22 - 13:39

Kai net automato paleist iš vietos nemoka tai ir atsiranda tokie skirtumai :D

 

Iš praktikos žinau. darbinę škodą superbą dyzelį su DSG (2017m) be jokių problemų galima launchint smarkiai, D režime prilaikant su stabdžiu ir gazu be jokio LC.