Peršokti prie turinio


Lacoste

Užsiregistravo 2011 Spa 12
Neprisijungęs Lankėsi 2017 Rgp 07 06:37
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 607

2017 rugpjūčio 03 - 06:48

Pats geriausias visu laiku motoras pas 607 2.2HDi 98kw. Visi kiti nei 10% sito. Neskaitant 3.0 benzino, jis nambaa wone

Laimonai, su tavim tikrai negaliu ginčytis žiniomis apie peugeot ir jų variklius, bet man 2.2HDI paliko blogą įspūdį ir jis tikrai turi per mažai galios tokiai mašinai. Aišku apie 2.7 "patikimumą" galima rašyt eilėraščius, nes tas motoras tai lyg išlepus princesė.


Temoje:Apie Peugeot 607

2017 rugpjūčio 02 - 08:56

Kaip ir radau kad kainuoja nepigiai forume.Bet forumas labai jau istemtas sunku suras apie 2,7 visi  vis nukrypsta prie 2,0 arba2,2.O mane domina2,7.Ir skelbimose ziuriu irgi yra su varikliais linkusiais.Tai va ir idomu ar ju cia liga visu, kad nuriedejus prie kazkokios apitikslios ribos km linksta ar cia buvusiu savininku neprieziura?Ar yra kubieciu kas mina koja primines suka km ir  matoriukas laiko?? PS.Suprantu kad jei lavona nupirksiu bus bedu :(.

Aš turėjau tris 607, vieną 2.2 hdi ir du 2.7. Turėjau problemų su visais:

1. Su 2.2 motoru -  nors buvo "išoperuotas" FAP'as ir EGR'as karts nuo karto mesdavo variklio klaidą ir apribodavo apsukas iki 3000. Atsibodo remontuot ir nuolat gaudyt bėdas, o ir galios mažokai buvo - pardaviau;

2. Nusprendžiau pabandyti su galingesniu motoru 2.7 - nusipirkau už vidutinę kainą (tikrai ne patį pigiausią variantą ir iš pirmo žvilgsnio atrodė tvarkingas). Pavažinėjus kelis mėnesius pradėjo dinginėti aušinimo skystis, bet šlangų nepūtė, tai turėjau vilties, kad gal nieko rimto, bet nieko nelaukdamas nuvariau pas meistrą. Diagnozė - pradegusios tarpinės ir klausimas ar netrūkusios galvos. Tarpinių keitimas + galvų šlifavimas + diržo keitimas 1400 Eur (700 Eur išsimušiau iš pardavėjo). Po to važinėjau gal 6 mėnesius, jokių problemų nebuvo, trauka buvo įspūdinga, kasdien važinėdavau Kaunas - Vilnius - Kaunas, nevengdavau pasigainiot su rimtesnėm mašinom, tai 530 BMW (su 160 kw) maudydavau be didesnio vargo. Su tokiu varikliu mašiną vairuoti žymiai maloniau, ji guvi, vikri, stabili, jokių problemų nekildavo ir virš 200 km/h spustelt. Gaila, bet mieste klevas iššoko iš šalutinio, nespėjau sustot ir sukaliau.

3. Nepaisant remonto, buvau labai patenkintas mašina su 2.7 motoru, taigi vėl ieškojau tokios pačios, o ir bėdas 607 jau žinojau. Tik šį kartą nusprendžiau ieškoti gerai išlaikytos, kad nebūtų prie ko prikibti. Daugiau nei prieš metus Tauragėj radau ledinį, nebuvo prie ko prikibti. Pardavėjas buvo taip užtikrintas šiuo 607, kad kol jis tvarkė dokumentus parduodamas kitą mašiną, davė raktelius ir sakė apsižiūrėk, pralėk... Kadangi buvo šeštadienio pavakarė ir jokie servisai Tauragėj jau nedirbo, turėdamas porą valandų apžiūrėjau kiekvieną mašinos milmetrą, prasibandžiau mašiną įvairiais greičiais ir labai nustebau, nes neradau jokių trūkumų. Net ir mano tėvukas, kuris buvo prieš šitą modelį ir visus mano 607 vadindavo lavonais šypsojosi per ūsą ir sakė, kad dar nėra matęs 10 metų senumo mašinos, kuri būti visapusiškai ledinė. Grįžo pardavėjas, dar su juo kartu pralėkiau, jis vis ragino nebijoti paspausti ir mašiną pagainioti normaliai, tai ir vėl prasilėkiau su ja...

Sumokėjau pinigus, pasirašėm sutartį, bet susitariau (žodžiu), kad parsivaręs į Kauną pirmadienį nuvarysiu į servisą patikrinti ir jei bus kažkokių rimtesnių problemų mašiną atvarysiu atgal, o jis man atiduos pinigus. Sukirtom rankom ir išvažiavau visas laimingas. Pavažiavau gal 30 km, tik pyst, pasigirdo trekštelėjimas po kapotu, mašina užgęso ir daugiau į raktelio pasukimą nereagavo. Paskambinau pardavėjui, jis atvažiavo su traliuku, pasiėmė mašiną ir grąžino pinigus. Įtariu, kad neatlaikė alkūninis.  Beje, praėjus daugiau nei metams, ši mašina vėl pardavime - https://autoplius.lt...as-5499063.html parduoda tas pats pardavėjas ir jei variklis suremontuotas tvarkingai, tai manau neblogas kasnelis (kainą telefonu derina nenoriai, prie mašinos visai kitas reikalas). Po šio įvykio nusprendžiau, kad daugiau su 607 loterijos nežaisiu ir nusipirkau Jaguarą, iki šiol negaliu atsidžiaugti pirkiniu - žymiai aukštesnio lygio medžiagų kokybe, patikimumu, mašinos įvaizdžiu ir galia :)

Taigi, mano patarimas dėl 2,7 - reikia tikrinti labai atidžiai, bet tai negarantuoja, kad anksčiau ar vėliau nereikės daryti variklio kapitalinio remonto, kuris yra brangus.