Peršokti prie turinio


Chezzy

Užsiregistravo 2011 Lap 30
Neprisijungęs Lankėsi 2012 Bal 23 18:01
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:2.0 hdi bendros problemos

2011 gruodžio 08 - 14:42

tai reikia ir juos keisti,,ko cia nesuprasti :dntknw:

Tai patys purkštukai yra sveiki, buvo išimti ir patikrinti. Bėda tame, kad diagnostika rodo, kad jie negauna srovės ir nedirba kaip turėtų dirbt.

Temoje:2.0 hdi bendros problemos

2011 gruodžio 07 - 12:25

Sveiki,

SIMTOMAI: Peugeot 206 HDi 2.0 gęsta variklis, labai "skaudžiai" dirba, meta juodą dūmą, atsukus variklio tepalų dangtelį stirpiai garuoja. Meta "Antipollution fault". Nedega variklio tepalų slėgio indikatorius panelėje.

SITUACIJA: Automobilį įsigijau neseniai, pradžioje dūmo nemetė arba aš nepastebėjau. Pasivažinėjus savaitę po Vilnių, dažnai pradėjo mesti labai juodą dūmą. Parsivariau savo Peugeot iš Vilniaus į Rietavą,pastebėjau, kad atjuntas oro filtras, todėl įkišau "fiškę" į vietą, o kitą dieną pradėjo gesti variklis. Pradžioje užsikūrus variklis nors ir "skaudžiai" bet dirbdavo ant laisvų apsukų ir užgesdavo tik pasiekus 2000 apsukų, bet dabar užsikūrus pavažiuoji 2min ir po to gęsta kas 10 sekundžių. Užkurti eina tik atjungus ir vėl prijungus akumuliatorių. Atlikta diagnostika parodė, kad į 2 purkštukus neateina reikiama srovė.

PATIKRINTA: Žvakės geros, purkštukai patikrinti - sveiki.

KLAUSIMAS: Kokia gali būti problema? Ar gali būti užsikimšusio kuro slėgio matuoklio pasekmės? Kur ir kaip ją būtų galima išspręsti? Vežti automobilį pas gerą elektriką ar variklio mechaniką? Ar labai svarbi diagnostikos klaida, kad purkštukai negauna srovės? Kažkaip nesinori ardyti pačio variklio, kol elektronika nėra tvarkoje.. Ačiū.


P.S. Prašau, nebetrinkite mano žinučių, kiek gi galima :)

Prašau visų dėmesio dar kartą. Niekaip nerandu problemos, jau pradeda nebepatikti..

Jau išsiaiškinau, kad reikia keisti oro filtro slėgio matuoklį, tai automobilis daugiau nebegęsta. Bet ką daryti su tais 2 purkštukais, nes variklis dirba kaip traktoriaus ir meta visiškai juodą dūmą.

Temoje:Forumo moderavimas

2011 gruodžio 02 - 15:24

Tamistos tema nuvaziavo va cia: http://www.peugeot-k...t=39753&st=2250

Ačiū. Vis gi vienas iš 5 pranešimų liko, bent tiek gerai :)

Kiti kažkodėl buvo nepastebimai ištrinti, nes mano profilyje rodo 6 pranešimų iš viso, o per paiešką filtruojant pagal vartotojo vardą randa tik 2 :)
Tikiuosi tai daugiau nebepasikartos, ačiū už supratingumą ;)

Temoje:Forumo moderavimas

2011 gruodžio 02 - 12:46

Laba diena,

Norėčiau paklausti, kodėl nuolat trinami mano pranešimai? Turiu problemą ir noriu ją išspręsti, susiradau seną temą su ta pačia problema ir parašiau pranešimą į ją tam, kad nekurti naujos temos. Pranešimas buvo ištrintas.
Sukūriau naują temą, keletas vartotojų atsakė, jau buvo pradėta diskusija. Ryte radau temą ištrintą.

Kodėl trinami mano pranešimai? Atrodo nepažeidžiu jokių forumo taisyklių, jei klystu, pataisykite.

Ištrintuose pranešimuose rašiau:

Sveiki,
Problema su P206 HDi 2.0, gęsta variklis, meta labai juodą dūmą. Ankščiau gesdavo tik paspaudus virš 2000 apsukų, dabar pradėjo gesti kas 100 metrų ir ant laisvų. Užgesus nebeina užkurti, turi atjungti ir vėl prijungti akumuliatorių. Žvakės ir purkštukai patikrinti, sveiki. Diagnostika parodė, kad 2 purkštukai negauna pakankamai srovės iš kuro filtro. Gali taip būti?
Kur man ieškoti problemos? Varyti automobilį pas gerą elektriką ar mechaniką? Ačiū.


Prašau neištrinti bant šios temos http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=44054

PATAISYMAS:
Prieš 3val. paskelbta tema ir vėl ištrinta. Kas gi čia darosi, nejaugi negalima dalyvauti diskusijose ir gauti pagalbos?

Ištrinta tema:

Sveiki,

SIMTOMAI: Peugeot 206 HDi 2.0 gęsta, variklis "skaudžiai" dirba, garuoja iš variklio atsukus tepalų dangtelį, meta juodą dūmą, nedega tepalų slėgio indikatorius prietaisų skydelyje, kompiuteris rodo "Antipollution fault".

SITUACIJA: Automobilį įsigijau neseniai, pradžioje dūmo nebuvo arba nepastebėjau, bet pasivažinėjus savaitę po Vilnių pradėjo mesti dūmą. Parsivariau Peugeot iš Vilniaus į Rietavą (280km), pastebėjau, kad atjungtas oro filtro matuoklis (įkišau "fiškę), tada automobilis pradėjo gesti. Iš pradžių gesdavo tik pasiekus 2000 apsukų. Dabar užsikūrus pavažiuoji 2min ir užgęsta, o po to gęsta kas 10 sekundžių. Vėl atjungus oro filtro matuoklį automobilis nebegęsta, bet dirba vistiek "skaudžiai" ir meta juodą dūmą. Atlikta diagnostika parodė, kad į 2 purkštukus ateina per maža srovė.

PATIKRINTA: Žvakės geros, purkštukai patikrinti - sveiki.

KLAUSIMAS: Kokia gali būti problema? Ar reikia kreipti dėmesį š diagnostikos parodytą purkštukų klaidą, ar problemos ieškoti kitur? Automobilį vežti pas gerą elektriką ar variklio specialistą?


Temoje:2.0 hdi bendros problemos

2011 gruodžio 02 - 10:01

aukšto slėgio siurblys dar netikrintas. Atjungus oro srauto matuoklę variklis dirba, lyg ir nebegęsta (ilgiau važinėt nebandžiau), bet dirba vistiek "skaudžiai" ir juodas dūmas niekur nedingsta.