Tai patys purkštukai yra sveiki, buvo išimti ir patikrinti. Bėda tame, kad diagnostika rodo, kad jie negauna srovės ir nedirba kaip turėtų dirbt.tai reikia ir juos keisti,,ko cia nesuprasti
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Chezzy
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 7
- Profilio peržiūros 6.307
- Amžius 33 metų
- Gimtadienis Lapkritis 25, 1990
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 206
Vartotojo nustatymai
Draugai
Chezzy dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2011 gruodžio 08 - 14:42
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2011 gruodžio 07 - 12:25
Prašau visų dėmesio dar kartą. Niekaip nerandu problemos, jau pradeda nebepatikti..Sveiki,
SIMTOMAI: Peugeot 206 HDi 2.0 gęsta variklis, labai "skaudžiai" dirba, meta juodą dūmą, atsukus variklio tepalų dangtelį stirpiai garuoja. Meta "Antipollution fault". Nedega variklio tepalų slėgio indikatorius panelėje.
SITUACIJA: Automobilį įsigijau neseniai, pradžioje dūmo nemetė arba aš nepastebėjau. Pasivažinėjus savaitę po Vilnių, dažnai pradėjo mesti labai juodą dūmą. Parsivariau savo Peugeot iš Vilniaus į Rietavą,pastebėjau, kad atjuntas oro filtras, todėl įkišau "fiškę" į vietą, o kitą dieną pradėjo gesti variklis. Pradžioje užsikūrus variklis nors ir "skaudžiai" bet dirbdavo ant laisvų apsukų ir užgesdavo tik pasiekus 2000 apsukų, bet dabar užsikūrus pavažiuoji 2min ir po to gęsta kas 10 sekundžių. Užkurti eina tik atjungus ir vėl prijungus akumuliatorių. Atlikta diagnostika parodė, kad į 2 purkštukus neateina reikiama srovė.
PATIKRINTA: Žvakės geros, purkštukai patikrinti - sveiki.
KLAUSIMAS: Kokia gali būti problema? Ar gali būti užsikimšusio kuro slėgio matuoklio pasekmės? Kur ir kaip ją būtų galima išspręsti? Vežti automobilį pas gerą elektriką ar variklio mechaniką? Ar labai svarbi diagnostikos klaida, kad purkštukai negauna srovės? Kažkaip nesinori ardyti pačio variklio, kol elektronika nėra tvarkoje.. Ačiū.
P.S. Prašau, nebetrinkite mano žinučių, kiek gi galima
Jau išsiaiškinau, kad reikia keisti oro filtro slėgio matuoklį, tai automobilis daugiau nebegęsta. Bet ką daryti su tais 2 purkštukais, nes variklis dirba kaip traktoriaus ir meta visiškai juodą dūmą.
Temoje:Forumo moderavimas
2011 gruodžio 02 - 15:24
Ačiū. Vis gi vienas iš 5 pranešimų liko, bent tiek geraiTamistos tema nuvaziavo va cia: http://www.peugeot-k...t=39753&st=2250
Kiti kažkodėl buvo nepastebimai ištrinti, nes mano profilyje rodo 6 pranešimų iš viso, o per paiešką filtruojant pagal vartotojo vardą randa tik 2
Tikiuosi tai daugiau nebepasikartos, ačiū už supratingumą ;)
Temoje:Forumo moderavimas
2011 gruodžio 02 - 12:46
Norėčiau paklausti, kodėl nuolat trinami mano pranešimai? Turiu problemą ir noriu ją išspręsti, susiradau seną temą su ta pačia problema ir parašiau pranešimą į ją tam, kad nekurti naujos temos. Pranešimas buvo ištrintas.
Sukūriau naują temą, keletas vartotojų atsakė, jau buvo pradėta diskusija. Ryte radau temą ištrintą.
Kodėl trinami mano pranešimai? Atrodo nepažeidžiu jokių forumo taisyklių, jei klystu, pataisykite.
Ištrintuose pranešimuose rašiau:
Sveiki,
Problema su P206 HDi 2.0, gęsta variklis, meta labai juodą dūmą. Ankščiau gesdavo tik paspaudus virš 2000 apsukų, dabar pradėjo gesti kas 100 metrų ir ant laisvų. Užgesus nebeina užkurti, turi atjungti ir vėl prijungti akumuliatorių. Žvakės ir purkštukai patikrinti, sveiki. Diagnostika parodė, kad 2 purkštukai negauna pakankamai srovės iš kuro filtro. Gali taip būti?
Kur man ieškoti problemos? Varyti automobilį pas gerą elektriką ar mechaniką? Ačiū.
Prašau neištrinti bant šios temos http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=44054
PATAISYMAS:
Prieš 3val. paskelbta tema ir vėl ištrinta. Kas gi čia darosi, nejaugi negalima dalyvauti diskusijose ir gauti pagalbos?
Ištrinta tema:
Sveiki,
SIMTOMAI: Peugeot 206 HDi 2.0 gęsta, variklis "skaudžiai" dirba, garuoja iš variklio atsukus tepalų dangtelį, meta juodą dūmą, nedega tepalų slėgio indikatorius prietaisų skydelyje, kompiuteris rodo "Antipollution fault".
SITUACIJA: Automobilį įsigijau neseniai, pradžioje dūmo nebuvo arba nepastebėjau, bet pasivažinėjus savaitę po Vilnių pradėjo mesti dūmą. Parsivariau Peugeot iš Vilniaus į Rietavą (280km), pastebėjau, kad atjungtas oro filtro matuoklis (įkišau "fiškę), tada automobilis pradėjo gesti. Iš pradžių gesdavo tik pasiekus 2000 apsukų. Dabar užsikūrus pavažiuoji 2min ir užgęsta, o po to gęsta kas 10 sekundžių. Vėl atjungus oro filtro matuoklį automobilis nebegęsta, bet dirba vistiek "skaudžiai" ir meta juodą dūmą. Atlikta diagnostika parodė, kad į 2 purkštukus ateina per maža srovė.
PATIKRINTA: Žvakės geros, purkštukai patikrinti - sveiki.
KLAUSIMAS: Kokia gali būti problema? Ar reikia kreipti dėmesį š diagnostikos parodytą purkštukų klaidą, ar problemos ieškoti kitur? Automobilį vežti pas gerą elektriką ar variklio specialistą?
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2011 gruodžio 02 - 10:01
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Chezzy
- Privatumo politika