Jump to content


Fish-Bone

Member Since 2007 Nov 01
Offline Last Active 2015 Jun 11 18:28
-----

Posts I've Made

In Topic: Užšąla pavarų dežės rankenėlė =/

2012 December 21 - 23:16

Nors tema jau senoka, bet problema šią žiemą vis dar aktuali.

Prisijungiau prie perjungimo trosus pasikeitusių gretų. Paskutines 4 žiemas vis būdavo bėda ir niekas neįsivaizdavo, kaip ją išspręsti. Esant šaltesniam orui, rytais pavaros junginėdavosi tik pirmyn-atgal (iš 1 į 2 arba 3-4, 5-R), bet į šonus svirtis išvis nejudėdavo. 20min paliktas užvestas automobilis ir reikalai sugrįždavo į normalią būklę. Pasikonsultavus su protingesniais žmonėmis bėda buvo greit diagnozuota - perjungimo trosuose kaupiasi kondensatas. Vakar pakeitėme trosus, o šiandien ir prie -16*C visos pavaros junginėjosi puikiai. Tie, kurie dažnai susiduria su Peugeot remontu net nebus nustebę, kad jus kamuoja tokia bėda ir pasiūlys sprendimą :)

NA IR KIEK tau tas sprendimas kainavo? man pf pf pf kol kas viskas gerai

307 trosai ~350 nauji (na 300 perkant per žmones), plius darbas koks šimtukas, kitas. Dar nesikeičiau, bet domėjaus ;)

Trosų kainas gana tiksliai nupasakojo Sanis :) O darbo čia yra 2-3 valandoms, nes nei priėjimas patogus, nei darbas paprastai atiliekamas. Tai galit paskaičiuoti pagal savo lankomų servisų įkainius :) Bet vis tiek džiugu važiuoti su mašina tada, kai nori važiuoti, o ne galvoti - teks šįkart laukti pusę valandos, kol pajudėsiu, ar ne..

In Topic: Užšąla pavarų dežės rankenėlė =/

2012 December 21 - 11:47

Nors tema jau senoka, bet problema šią žiemą vis dar aktuali. Prisijungiau prie perjungimo trosus pasikeitusių gretų. Paskutines 4 žiemas vis būdavo bėda ir niekas neįsivaizdavo, kaip ją išspręsti. Esant šaltesniam orui, rytais pavaros junginėdavosi tik pirmyn-atgal (iš 1 į 2 arba 3-4, 5-R), bet į šonus svirtis išvis nejudėdavo. 20min paliktas užvestas automobilis ir reikalai sugrįždavo į normalią būklę. Pasikonsultavus su protingesniais žmonėmis bėda buvo greit diagnozuota - perjungimo trosuose kaupiasi kondensatas. Vakar pakeitėme trosus, o šiandien ir prie -16*C visos pavaros junginėjosi puikiai. Tie, kurie dažnai susiduria su Peugeot remontu net nebus nustebę, kad jus kamuoja tokia bėda ir pasiūlys sprendimą :)

In Topic: Prekyba automobilių detalėmis

2012 October 30 - 14:47

Sveikas, Sumi,

P307 (VIN: VF33CRHSB82589976) reikėtų keletos detalių:

Rankinio stabdžio trosas (abiejų pusių)
Kuro filtras

Detalės domina aukštesnės kokybės, pigieną labai brangu keisti tris kartus :)

Taip pat ne šiam kartui, tačiau ateities kaštams pasiskaičiuoti būtų įdomu:
Sankabos ir smagračio kainos. Ir ar tinka sankaba nuo P307 su 2 litrų 100kW varikliu? Yra minčių pumpuoti į dabartinį pežuką daugiau arklių, tačiau jau dabar aišku, kad sankaba ilgai to netemps.. Tai ar verta investuoti į galingesniame modelyje stovinčią sankabą?

Dar prie to paties reikėtų vairo stiprintuvo skysčio :)

In Topic: Prekyba automobilių detalėmis

2012 October 30 - 10:53

Sveikas, Sumi, P307 (VIN: VF33CRHSB82589976) reikėtų keletos detalių: Rankinio stabdžio trosas (abiejų pusių) Kuro filtras Detalės domina aukštesnės kokybės, pigieną labai brangu keisti tris kartus :) Taip pat ne šiam kartui, tačiau ateities kaštams pasiskaičiuoti būtų įdomu: Sankabos ir smagračio kainos. Ir ar tinka sankaba nuo P307 su 2 litrų 100kW varikliu? Yra minčių pumpuoti į dabartinį pežuką daugiau arklių, tačiau jau dabar aišku, kad sankaba ilgai to netemps.. Tai ar verta investuoti į galingesniame modelyje stovinčią sankabą?

In Topic: Kietųjų dalelių filtras (FAP)

2012 October 01 - 11:33

Prisijungiau prie sėkmingai operaciją atlikusiųjų pas Ramus. Ne tik filtrą išprogramavo, bet padėjo diagnozuoti ir kitas bėdas. Rekomenduoju :) Dabar bandau atsilaikyti pagundai pas Ramus įsipūsti daugiau liūtukų į 307.. :ax: