Peršokti prie turinio


tmatematikas

Užsiregistravo 2012 Bal 01
Neprisijungęs Lankėsi 2018 Sau 11 21:47
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Padeka uz gera darba

2018 sausio 10 - 23:32

Aš taip pat dėkoju Tadui už kruopštų darbą pilnai sutvarkant P406 sunkaus pavarų svirties judėjimo problemą.

Taip pat žiauriai ačiū už vairuotojo sėdynę Peugeot dalims Sargėnuose.


Temoje:2.0 hdi bendros problemos

2017 spalio 09 - 09:11

Nebuna originaliai jokio rezonatoriaus. Cia ismislas sportui ir katuliu pjaustytojams. Siaip turbodyzeliui jis nelabai ir reikalingas, garsas be katulio pasikeicia nezymiai. O pjaustyt katulio tau niekas nerekomenduoja. Jei uzregistruota Lietuvoj pries 2013tu kovo 1ma, del katulio TA jokiu bedu, gali but isvis tiesus vamzdis prieky.

Tai va, pakeitė man galinį bakelį, o katalizatorių įkalbėjo pakeisti tiesiu vamzdžiu (jis buvo tuščias ir įvirintas, prie vienos siūlės buvo skylutė, mašina LT registruota 2012, tai bėdų TA tada neturėtų būti). Dar gofrą pasikeičiau, nes buvo skylutė.

Garsas daugmaž toks, koks buvo, iš karto po pakeitimo tik truputį skardesnis atrodė, bet gal dėl naujo metalo taip.


Temoje:2.0 hdi bendros problemos

2017 rugpjūčio 27 - 18:10

Sveiki, mano P406 prarūdijo ir beveik nuo vamzdžio nulūžo jau galinis išmetimo bakelis. Žiemą technikinė, tai iki to laiko reiks kaip minimum bakelį keist, kitur rūdžių lyg minimaliai (dar reiks atidžiau apžiūrėti likusias dalis, gal daugiau skylių yra ir teks viską judinti). Dabar planuoju ant kniedžių laikinai sutvirtinti situaciją.

Tai va turiu klausimą. Dabar pas mane yra katalizatorius su lopu, tiesus vamzdis ir galinis bakelis. Kaip originaliai turi būti, gal dar rezonatorius turėtų būti?

Ar teisybė, kad katalizatorių pakeitus į rezonatorių pažemėja garsas? Iš esmės, privalumas būtų. Svarstau, gal mesti lauk viską nuo katalizatoriaus ir dėti rezonatorių su galiniu bakeliu. Forume pastebėjau, kad žmonės būtent tai ir rekomenduoja. Šiaip noriu, kad kuo tyliau būtų ir, kad technikinė paskui nesikabintų dėl perdarymo ar pan.


Temoje:P406 sunkiai jungiamos pavaros

2017 liepos 02 - 18:14

Sveiki, norėčiau paklausti dėl savo liūto problemos. Labai sunkiai jungiasi pavaros.

Žiemą buvo keli atvejai, kai reikėdavo palaukti kelias minutes kol apšils, nes apskritai nejudėdavo pavarų svirtis. Dabar po nakties junginėjasi labai sunkiai (visos pavaros), kiek pavažinėjus - palengvėja, bet vistiek sunkiai.

Taip pat kiekvienoje pavaroje yra svirties laisvumas į šonus (gal apie +-1cm). Labai retai, bet būna taip, kad lyg ir įmečiau pvz. trečią, bet atleidžiant sankabą pasigirsta dantračių garsas. Kuo toliau, tuo vis sunkiau juda pavarų svirtis.

Stabdžių skysčio užtenka, tik jis nekeistas mažiausiai 5 metus (gal čia gali būti bėda?). Sankaba dar laiko, nors kabina aukštokai (nors girdėjau tai normalu pas 406). Kiek tepalo, tai nežinau (lyg niekur nešlampa, tai įtariu norma).

Prieš savaitę servise keitė atraminį guolį, tai užmetė akį ir sako garantuotai prie pavarų dėžės čia problema bus. Ten kažkur, kur jungiasi traukutės, kokia tai guma sutrūnijus, pribėgę vandens ir apaugę viskas, a.k.a. Peugeot liga. Meistriukas pats vairuojantis Peugeot, sakė pas jį tas pats yra. Sakė: važiuok, kol sankabą reiks keisti.

Bet, kad realiai ne važiavimas, kai per jėgą reikia pavaras jungti. O kokios būtų jūsų mintys, gal ten įmanoma prieiti ir išardyt, išvalyt nejudinant pavarų dėžės? Gal kas iš klubiečių galėtų čia pagelbėt?