Peršokti prie turinio


Evis

Užsiregistravo 2012 Bal 24
Neprisijungęs Lankėsi 2012 Grd 21 20:56
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Pamestas P307 uzvedimo raktelis

2012 gruodžio 18 - 12:30

Turiu ir geleztis ir transponderius ir radijo pultelius. Bei zinoma PP2000 bei Lexia pezam/citroen. Idealiausiai butu jei dienai 5 susirinktu, nes ardyti BSI bloka, nuskaityti eeprom, kad suzinoti PIN koda (pirmenybe kas turi korteles su keturiu simboliu kodu). Dar klausimas kiek ir kokiu raktu kam reikia (tiesiog atsarginiu ar su radio pulteliais). Esant 5 zmonem: jei turit koda 150lt + raktas, be kodo 200lt + raktas. Radijo pulteliai nenauji (naujo kaina is Peugeot atstovybes kosmine), bet ir nenudrozti. Raktai kaip minejau buna transponderiniai (paprastas atsarginis raktas su transponderiu ir gelezte iskart) ir su remote control (radijo dazniu valdomi). Manau i ta pacia kaina galima iskaiciuoti ir pilna visu elektroniniu bloku diagnostika, nes siaip ar taip jungtis reikes...

Sveiki reikia truputi info. Apie 407 Jeigu pas mania raktas su radio pulteliu 3 knopkiu ir jei is sroto nusipirksiu toki pat nuo kitos masinos ar iseis man ji prisirist turint savo masinos pin koda ar nebus uzrakintas immo nuo srotines masinos.Tiksliau ar rakte immo nevienkartinis.Dekui

Temoje:kur randasi pypsejimo garsiakalbiukas ?

2012 lapkričio 26 - 15:11

sweiki gal kas pasakytu tiksliau kur randasi tas garsiakalbiukas kai klaida meta,swiesas ar rakteli palieki? :D zinociau nuo kur pradet ardyt,nes nesinori judint tu plastmasiu bereikalo,kad paskui nenulaust ko :D is anksto dekui ;)

nusimk vairo kelmo uzdengimo plasmases ir rasi.

Temoje:Ventiliatorius savaime įsijungia 407

2012 lapkričio 26 - 14:41

Sveiki, bandžiau ieškot panašiai bėdai pamąstymų, bet neradau, taigi,

407 pradėjo keistai jungt ventiliatorių (prie radiatoriaus). Aušinimo skysčio temperatūra vos pasiekus 70 laipsnių būna, o variklio temperatūra dar nespėja pasiekt 90 laipsnių, ir jau įjungia ventiliatorių, jam įsijungus variklio darbas kažkiek pagarsėja. Esmė tame, kad seniau taip nebuvo, būdavo aušinimo skystis iki 90 laipsnių pakyla, variklio temperatūra virš 100 laipsnių (dar ne kritinė temperatūra) ir ventiliatorius nebuvo įjungiamas. Savaime suprantama kad čia kažkas su elektronika kalta, aišku diagnostika būtų puikiausias variantas, bet šiuo metu dėl tam tikrų priežasčių sunkiai iki jos prilėkt galėčiau, taigi gal kas panašią bėda turėjot? Gal šiaip kažkokių pamastymų turėtumėt? Tiesiog neramu, ir įdomu, kiek temperatūrinių daviklių stovi šitoj sistemoj, bet ar jie gali būti kalti, jei prietaisų skyde temperatūra rodoma žema (ir bent lyginant su eksploatacijos istorija, tai variklis šyla vienodai, o tas ventiliatorius varo mane iš proto, labiausiai dėl pasikeičiančio variklio garso - 1000-1700 apsukose kažkoks garsus variklis, prie didesnių apsukų viskas vėl normoj. Gal nusiorina aušinimo sistema kaip nors mandrai ir aš taip nepadaręs esu. Žodžiu minčių daug, bet gal kas dar ką nors patart galėtų, būtų visai puiku pirmadienį nebevažiuot į diagnostiką, arba bent jau važiuot žinant kad čia tikrai el.dalies gedimas (jokių klaidų kaip ir nemeta mašinos kompas).

Ačiū, visiems, kas nepatingės su manimi pabandyt paburt iš kavos tirščių :)

Greiciausiai Dpf prasideda regeneracija todel isijungia ventiliatorius ir girdi baubima is variklio...

Temoje:Del purkstuku numeriu

2012 birželio 29 - 14:00

Jeigu tik viena keisi, o ne visus, tai turi sutapti :mellow:

tu tuom tikras 100 % ??????????

Temoje:diesel additive minimum level 2.2hdi

2012 birželio 10 - 22:37

Siap tau turejo i bakeli ta kur pilasi stebuklingas skystis eolis pripilt dyzelio ten apie 5 ltr.Ir turejai apie tai pamirst labai ilgam.Kita karta geriau po tepalu keitimo rankiniu budu nuresetint.Nes neaisku su kuo jungesi tau nuresetint tepalus.Realiai turetu uztekt istrint klaidas aisku uzmesk aki kas bakelyje dedasi.