- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: x|RAY
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 200
- Profilio peržiūros 8.375
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Vyras
Kita informacija
-
Automobilis
406 2.2 HDI
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
x|RAY dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Mano sukurtos temos
Vaakuminis stabdžių stiprintuvas 406 2002m.
2012 gegužės 02 - 18:14
hi,
prireikė maniškiam Peugeot 406 2002m. pakeist vaakuminį stiprintuvą, gal kas parduotų gerą naudotą arba naują už protingą kainą? Siūlykit į emailą: [email protected]
Starterio pritraukimo rėlės restauravimas
2012 kovo 24 - 22:03
hi,
pasidalinsiu patirtim kaip nemokamai susitvarkyt starterį, jei gedimas išdegę pritraukimo rėlės kontaktai;
beje tokio gedimo atveju variklį galima užvesti nuo starterio, jei tiesiog dviem metaliniais raktais ar atsuktuvais (tik ne palikit auto ant pavaros!!!), iš pradžių užtrumpinate storą varžtą kuriuo ateina pliusas su mažesniu varžteliu
išgirsit klaktelėjimą kaip pritraukiama rėlė (raudonos linijos nuotraukoje) nesugedęs starteris taip užtrumpinus iškart bandytų užvest variklį, bet jei nesisuka, kol laikote užtrumpintus pirmus kontaktus, užtrumpinat kitu raktu storus kontaktus (mėlynos linijos) ir variklis turėtų užsivest. Su salyga jei gedimas pritraukimo rėlėje, o ne starterio angliukai, apvijos ar per mažai elektros ateina į starterį.
Jei nėra galimybių pakeist sugedusią pritraukimo rėlę, galit ją tiesiog atrestauruot, jei gautumėt remkomplektą, tai rėlė būtų kaip nauja, bet iš bėdos užteks tiesiog išardyt pritraukimo rėlę, ir sutvarkyt išdegusius kontaktus.
Ardymas ir restauravimas:
Nusiėmę starterį arba atsukat pačią pritraukimo rėlę, arba atsukat varikliuką, o rėlę paliekat prisuktą. Tikslas kad būtų priėjimas atlankstyt skardelę laikančią kontaktų plastmasę, atlankstyt galima paprastom laidų karpymo žnyplėm jėgos reiks lyg lankstytumėt alaus kamštelį. Kai atlankstysit ištrauksit apvijas iš meatalinio korpuso:
Toliau atlituojate apvijas nuo kontaktų, ir tada pamatysit tuos išdegančius kontaktus:
Jei nėra atsarginių dalių ir nėra galimybės jas pasigamint, tai tą centrinę ploktelę tiesiog apsukame kita puse, o tuos varžtus galima palygint su dilde ir kad kompensuot išdegusio metalo dalį, reiktų pakišt kokias tarpines po jom kad išstatyt vienodą kontaktų aukštį. O po to viską surenkate kaip išardėtę, atlankstytą briauną tiesiog užkalkite (užlenkite) nedideliu plaktuku.
P.s. Bent jau taip "atrestauravau" saviškio 406 starterį.
pasidalinsiu patirtim kaip nemokamai susitvarkyt starterį, jei gedimas išdegę pritraukimo rėlės kontaktai;
beje tokio gedimo atveju variklį galima užvesti nuo starterio, jei tiesiog dviem metaliniais raktais ar atsuktuvais (tik ne palikit auto ant pavaros!!!), iš pradžių užtrumpinate storą varžtą kuriuo ateina pliusas su mažesniu varžteliu
išgirsit klaktelėjimą kaip pritraukiama rėlė (raudonos linijos nuotraukoje) nesugedęs starteris taip užtrumpinus iškart bandytų užvest variklį, bet jei nesisuka, kol laikote užtrumpintus pirmus kontaktus, užtrumpinat kitu raktu storus kontaktus (mėlynos linijos) ir variklis turėtų užsivest. Su salyga jei gedimas pritraukimo rėlėje, o ne starterio angliukai, apvijos ar per mažai elektros ateina į starterį.
Jei nėra galimybių pakeist sugedusią pritraukimo rėlę, galit ją tiesiog atrestauruot, jei gautumėt remkomplektą, tai rėlė būtų kaip nauja, bet iš bėdos užteks tiesiog išardyt pritraukimo rėlę, ir sutvarkyt išdegusius kontaktus.
Ardymas ir restauravimas:
Nusiėmę starterį arba atsukat pačią pritraukimo rėlę, arba atsukat varikliuką, o rėlę paliekat prisuktą. Tikslas kad būtų priėjimas atlankstyt skardelę laikančią kontaktų plastmasę, atlankstyt galima paprastom laidų karpymo žnyplėm jėgos reiks lyg lankstytumėt alaus kamštelį. Kai atlankstysit ištrauksit apvijas iš meatalinio korpuso:
Toliau atlituojate apvijas nuo kontaktų, ir tada pamatysit tuos išdegančius kontaktus:
Jei nėra atsarginių dalių ir nėra galimybės jas pasigamint, tai tą centrinę ploktelę tiesiog apsukame kita puse, o tuos varžtus galima palygint su dilde ir kad kompensuot išdegusio metalo dalį, reiktų pakišt kokias tarpines po jom kad išstatyt vienodą kontaktų aukštį. O po to viską surenkate kaip išardėtę, atlankstytą briauną tiesiog užkalkite (užlenkite) nedideliu plaktuku.
P.s. Bent jau taip "atrestauravau" saviškio 406 starterį.
P307 atrakinimas be rakto
2012 vasario 14 - 21:46
hi,
dažnas atvejis kai 307 išsitrina BSI ir pamiršta raktus, ir jei sugadinta durų spyna, o uždarytas auto deadlocku tai net į auto keblu patekti.
Atradau kelis būdus kaip nieko neardant ir negadinant galima patekt į auto, ir vėliau viska perprogramuot. Jei iškils panaši bėda Vilniuj galit skambint...
Ieškau seno tipo R15 Peugeot rato kalpoko
2011 spalio 26 - 15:01
hi,
gal pas ką užsigulėjo panašus į šitą R15 rato gaubtas, reikia vieno vieneto.
gal pas ką užsigulėjo panašus į šitą R15 rato gaubtas, reikia vieno vieneto.
2.0l HDI turbinos daviklis
2011 rugsėjo 23 - 20:48
hi,
kalba eis apie naujesnį 2.0 HDI dyzelį, ir gana nemalonų gedimą automobilis pradeda netraukt, užsidega varikliukas prietaisų skydelyje. O vėliau diagnostikas krapštydamas pakaušį pareiškia kad pas jus parėjo turbinos sensorius.
Arba važinėji su atjungtu turbinos valdymu ir degančiu "čeku", arba perki kitą daviklį už kažkur 300lt + pakeitimas ir kalibravimas.
Tai tiesiog noriu vizualizuot kas ten pareina:
Kaip matosi foto, ten viduj tiesiog potenciometras ir jis pririnkęs drėgmės surudyja. Drėgmė ateina vaakuminiu vamzdeliu pro turbinos valdymo vožtuvo filtriuką, dėl to vėlesniuose modeliuose ant vožtuvo dedamas papildomas vamzdelis kuris paslepia filtriuką giliau po variklio dangčiu. Kad vanduo iš po rato netaškytų vandens tiesiai ant to vožtuvo filtriuko.
kalba eis apie naujesnį 2.0 HDI dyzelį, ir gana nemalonų gedimą automobilis pradeda netraukt, užsidega varikliukas prietaisų skydelyje. O vėliau diagnostikas krapštydamas pakaušį pareiškia kad pas jus parėjo turbinos sensorius.
Arba važinėji su atjungtu turbinos valdymu ir degančiu "čeku", arba perki kitą daviklį už kažkur 300lt + pakeitimas ir kalibravimas.
Tai tiesiog noriu vizualizuot kas ten pareina:
Kaip matosi foto, ten viduj tiesiog potenciometras ir jis pririnkęs drėgmės surudyja. Drėgmė ateina vaakuminiu vamzdeliu pro turbinos valdymo vožtuvo filtriuką, dėl to vėlesniuose modeliuose ant vožtuvo dedamas papildomas vamzdelis kuris paslepia filtriuką giliau po variklio dangčiu. Kad vanduo iš po rato netaškytų vandens tiesiai ant to vožtuvo filtriuko.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: x|RAY
- Privatumo politika