na neseniai aiskinausi su tais 16 ir 18mm sarnyrais, pasak katalogu su vairo stiprintuvu 18mm be 16. Nors magal http://public.servicebox.peugeot.com/ maniskiam turejo but 16 mm pagal guoliaviete dejau 18mm ir tiko. Nors galimas variantaskad guoliaviete jau keista... Lieka vienintelis variantas is pradziu nusiardai, issimatuoji, tada vaziuoji pirkt.Sveiki reikia jusu isminties, gal galit pasakyti koks sarnyras dedasi pas peza 306 96 metu variklis 1.9 td ( 66KW ) 16 mm ar 18 mm ?
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: koshmaras
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 5
- Profilio peržiūros 4.079
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
P806 2.0T 108kW 1995
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
koshmaras dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Apie Peugeot 306
2012 gegužės 07 - 22:15
Temoje:407 ausinimo ventiliatorius nedirba
2012 gegužės 03 - 10:32
Del AC kur kreiptis nepatarsiu paciam neteko pildytis tai nzn. Prie progos (kai dabar zinau apie koi auto kalbam) uzmesiu aki i schemas gal ten kazka iziuresiu.
BR,
koshmaraas
Temoje:Meta klaida
2012 gegužės 03 - 10:26
dar smulkmenele, butina istatinejant fazes alkunini velena fiksuotis i smagrati (skyleje uz starterio). Nes priekinis skriemulys, sukantis generatoriu, stitprintuvo siurbli, AC, dvigubas. Vidurys ant alkuninio su sponke, o isorine dalis jau suka dirza, tos dalys tarpusavyje sujungtos guma (virpesiu slopintuvu). Taigi padirbus guma issidevi ir vidus pabega nuo isores. Statant fazes jei fiksuoji skriemuli, uzfiksuoji isore, kuri nesutampa su vidum - alkuniniu. kol dirzas neliestas gali nieko vazinet ir nepastebet, bet keiciant dirza fiksuojant tik prieki rezultatas - voztuvu fazes sone. pati skriemuli gali rasti sanciu autodalyse. tik jis pas juos kaip xantios matosi .Pas mane buvo lygiai ta pati problema. Varyk atgal pas savo ta meistriuka ir sakyk lai ziuri dirza. Pas mane buvo per danti blogai uzdetas ir dege ta lempute. Man tai kol itikinau kad blogai dirza meistriukas uzdejas daug pastangu idejau, nepripazysta savo klaidu.
BR,
koshmaras
Temoje:407 ausinimo ventiliatorius nedirba
2012 gegužės 02 - 07:32
Labas rytas,
kad taip info daugiau apie mašina būtų...
Kodų aprašymai:
kodas fault location probable cause
P0485 Engine coolant blower motor, power/earth - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, ECM
P0532 AC refrigerant pressure sensor - low input AC refrigerant pressure too low (incorectly charged), wiring, AC refrigerant pressure sensor, ECM
P0480 Engine coolant blower motor 1 - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, ECM
Šiaip pirmu numeriu trini klaidas ir žiūri ar jos vėl išlenda, antra iš kompo pabandai ar valdosi ventiliatorius. Turi pasileidinėt 2 stage. Full speed'as ir palėtintas. Jei pasileidinėja nuo aušinimo skysčio temperatūros daviklio (žalia jungtis) atjungi laidą - įjungus gedimą turi pasileist full speedu. Jei iki čia viskas OK tikrini AC funkcionalumą: užvedus nustatai minimalią temperatūrą ir nustatai valdymą ant "auto". Vetraliotas turi suktis lėtuoju režimu. Jei ne mini pas AC specus, kad sužiūrėtų slėgį, jei slėgis normalus mini pas elektrikus tikrintis laidų.
Prisiminiau nulinį numerį, pasižiūrėk kaip masinė jungtis ant kairio lonžerono netori farų ir kaip atrodo vetralioto jungtys kur jungiasi į jį patį. Ir paprastai būna dar vienas sudūrimas kur ventiliatoriaus žgutukas duriasi su kėbuliniu žgutu jis paprastai gyvena radiatoriaus AK kampe. Jis gali būt paslėtas po apsaugine plasmase ir prie jo gali būti komplikuotas priėjimas (tik nuėmus groteles ir/ar bamperį). Tiksliau kaip yra 407-tam nepasakysiu, bet 406 ir 307 tenka truputį prasižert, kad iki jų dasikast.
BR,
koshmaras
Temoje:Meta klaida
2012 gegužės 02 - 03:04
Labas vakaras,
valdymo bloko savikontrolės pagtrindinė paskirtis yra sekti kad tinkamai funkcionuotų išmetamų dujų emisiją mažinančios priemonės. Užsidegęs "Check'as" skirtas informuoti vairuotoją apie sutrikimą tuintų įtakos dujųemisijai. Pvz. BMW 2.5l tds. Visuose automobiliuose neturinčiuose autopiloto yra fiksuojama 10 klaida įspėjanti apie tai, kad variklio kompas (ECM) nemato automobilio greičio. Bet kadangi šis parametras neturi įtakos dujų emisijai Chekas nedega. Tuo tarpu tik atjungus oro temperatūros daviklį (IATS) iškart Checkas bus uždegtas, nes ši reikšmė reikalinga įvertinti orio tankiui, kad apskaičiuotų degime dalyvaujantį oro kiekį ir atitinkamai dozuotų kurą.
Išvada - jei dega chek'as motoras dirba ne optimaliu režimu ir kuro sanaudos kyla.
Jei kuras nemokamas nekreipi dėmesio ir važinėji toliau , o jei mokamas...
Beje kaip rodo praktika pats gedimas nesusitaiso, nebent blogai funcionuojantis, arba neveikiantis, komponentas gali sugadinti kitus... O nuo to remontas neatpigs.
BR,
koshmaras
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: koshmaras
- Privatumo politika