sveiki,
turiu bėdą su 2,0 turbo RGY (104kW, 1994, diagnostikai fiškė 2 pin, po kapotu).
tiek ant benzino, tiek ant dujų (trūkčioja labiau), ypač paspaudus gaziuką (nebūtina iki dugno), motoras tarsi išsijungia kuriam laikui (<0,5s), atrodo kaip ne vieno cilindro "pravalas"
zvakes, zvakiu laidai ir babina, taip pat komutatorius laikui bėgant (ne visi kartu, apytikriai 1m bėgyje) keisti naujais, bet rezultato nedavė.
keistas ir holas (į dėvetą - skirtumas nulinis). dar buvo mires detonacijos jutiklis - įdėtas irgi kitas
check engine nedega (lempute veikia, kaip priklauso)
dujos - įpurškimas (Elpigaz + valtek purkstukai)
atrodo, kad silpnėja kibirkštis. anksčiau situacija ženkliai pagerėdavo, sumažinus žvakių tarpelį. tačiau dabar jau 0,45mm... kiek suprantu, seniai per mažas...
gazuojant vietoje, irgi trūkčioja, kartais daugiau, kartais mažiau... kartais atrodo, kad nedirba ne visi cilindrai.
padarius žvakių tarpą 0,7 ... 0,9 , praktiškai neįmanoma važiuoti...
gal galėtumėt patart, kur žiūrėt ir ką turėčiau matyt?
Dėkui.