Sveiki,
parduodu dujų įrangą, kartos nepasakysiu, reduktorius emmegas, kiek užmečiau akį naujas apie - 150lt, bet galiu meluoti. Balionas kaip matote, vamzdžiai vamzdeliai ir visa kita chernia kurią ištraukiau iš automobilio (dar nenuėmiau dujų užpylimo šlangos, bo baisiai prikepę viskas, priėjimo normalaus nėra, bamperio nuimti nesiseka kolkas). Žiūrėkite nuotraukas:
Kaina būtų 125lt už visą turtą
Farkopas, kadangi nieko nenusimanau tai tiesiog farkopas su tvirtinimu 309 pežukui, nežinau ar kitiems tinka.
Kadangi farkopų kaina turbūt yra viena labiausiai dinamiškų pasaulyje, tai atiduodu už 75lt.
Perkant dujas su farkopu vienu metu taikoma akcija
Veiksmo vieta Vilnius, rašykite PM.
P.S. turiu ir volgos m21 dalių, lempų stiklus, priešrūkinius jei neklystu, sankabos diską (jei ten jos), slenksčius, kapota, bagažinę ant stogo, gal net stabdžių diskus, bet irgi nežinau ar jos visą ta turtą atiduodu už kokius 150lt kaip pežo mylėtojams
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: eseck
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 34
- Profilio peržiūros 5.195
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
309 GTI Phase II
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
eseck dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano sukurtos temos
Dujų įranga, farkopas, volgos dalys
2014 rugpjūčio 21 - 19:59
Peugeot 309 GTI
2014 rugpjūčio 05 - 17:53
Sveiki,
kai kurie jau issiaiskino, kiti dar ne, teko "dziaugsmo" isigyti P309 GTI Phase II.
Privalumai:
1. Variklis atrodo, kad gyvesnis uz grifo.
2. Greiciu deze gan sklandziai veikia
3. Pardavejas sake, kad sankaba ne per seniausiai keite.
4. Jei neklystu tai originalus ratlankiai
5. Kebulas, is pirmo zvilgsnio atrodo gan neblogai ir nera baisiai sugadintas rudziu (teko rasti ju variklio skyriuje, uz posukiu pasislepusiu, aplink spoileri ir dar keletoj smulkiu ilenkimu).
Trukumai:
1. Kiekviena kebulo detale turi kazkoki pabraizyma, parudyjima, savamoksli tvarkyma, ilenkima... taigi, reiketu vos ne visa kebula perdazineti, kad butu grazu
2. Pardavejas keite amortikus, kazko nedadare matomai, nes vaziuoji kaip su vezimu (pats pripazino, kad nedadare), taigi skaitau, kad vaziuokle visa reikes restauruoti, bet cia jau veliau pasidalinsiu kaip is tikruju yra.
3. Stabdziu nelabai rasta.
3. Bagazines amortikai nelaiko jos, itariu reikes keist. Ir pati bagazine atrodo lyg ji buvo naudota ne kaip GTI, o kaip sunkvezimis. Viena vertus gerai, gal variklis gyvesnis del to. Pardavejas gyresi kaip veze tona su ja ir vaziavo 140 km/h
4. Pati masina toks ispudis, kad paaukstinta
5. Dujos
6. Farkopas, kurio GTI nelabai reikia.
7. Smulkus defektai kaip vienas posukis neturi laikikliu, pritvirtintas su lipniaske buvo, viena lempa neaisku is kur paimta, kitas posukis siaip moraliskai pasenes, bamperis galinis palankstytas, isgrezta skyle dujoms jame, vienas veidrodelis su zoomu nesveiku, liukas neatsidaro (panasu, kad dantraciai iseje), kaip ir priklauso tepalo spaudimo matuokle turbut parejusi, nes rodo dazniausiai 2 barus, panasiai buvo grife, o po to isvis nustojo rodyti, neatsidaro keleivio langas, neuzsirakina is vairuotojo puses (raktas netinka), pultelis lyg ir sujungtas su automobiliu, bet kolkas neradau kaip ji susetupinti, kad jis man veiktu, tik kaukia masina ir tiek. Daugiau kolkas neprisimenu.
Planas:
1. Pakeisti sugadintas detales (veidrodeli vairuotojo puses (arba bent stikla, bet ir is salono puses plastmaske nuluzus, tai turbut visa), lempa keleivio puses, abu posukius, galini bamperi arba pakeisti arba aptvarkyti, priekines groteles pavargusios truputi, bet jei nerasiu tokios pat spalvos tai paliksiu kaip yra, stoglangi, bardacioko dangti kuris suluzes jau galima sakyti nepataisomai). Jei kas turi sias dalis, prasom PM
2. Isimti dujas (ir parduoti iranga, sakykit jei kam reikia, del kainos susitarsim )
3. Nuimti farkopa (irgi sakykit jei kam reikia, nezinau ju kainu)
4. Tvarkyti vaziuokle ir stabdzius, nuleisti automobili kiek priklauso.
Toliau bus matyti, ieskau uzsiemimo pusei metu, po darbo praleidziant kelias minutes prie automobilio, tai manau man, visiskai zaliam, tai bus pats tas pasimokymui
Ir keletas nuotrauku is to kaip atrode grizes i vilniu sava eiga
kai kurie jau issiaiskino, kiti dar ne, teko "dziaugsmo" isigyti P309 GTI Phase II.
Privalumai:
1. Variklis atrodo, kad gyvesnis uz grifo.
2. Greiciu deze gan sklandziai veikia
3. Pardavejas sake, kad sankaba ne per seniausiai keite.
4. Jei neklystu tai originalus ratlankiai
5. Kebulas, is pirmo zvilgsnio atrodo gan neblogai ir nera baisiai sugadintas rudziu (teko rasti ju variklio skyriuje, uz posukiu pasislepusiu, aplink spoileri ir dar keletoj smulkiu ilenkimu).
Trukumai:
1. Kiekviena kebulo detale turi kazkoki pabraizyma, parudyjima, savamoksli tvarkyma, ilenkima... taigi, reiketu vos ne visa kebula perdazineti, kad butu grazu
2. Pardavejas keite amortikus, kazko nedadare matomai, nes vaziuoji kaip su vezimu (pats pripazino, kad nedadare), taigi skaitau, kad vaziuokle visa reikes restauruoti, bet cia jau veliau pasidalinsiu kaip is tikruju yra.
3. Stabdziu nelabai rasta.
3. Bagazines amortikai nelaiko jos, itariu reikes keist. Ir pati bagazine atrodo lyg ji buvo naudota ne kaip GTI, o kaip sunkvezimis. Viena vertus gerai, gal variklis gyvesnis del to. Pardavejas gyresi kaip veze tona su ja ir vaziavo 140 km/h
4. Pati masina toks ispudis, kad paaukstinta
5. Dujos
6. Farkopas, kurio GTI nelabai reikia.
7. Smulkus defektai kaip vienas posukis neturi laikikliu, pritvirtintas su lipniaske buvo, viena lempa neaisku is kur paimta, kitas posukis siaip moraliskai pasenes, bamperis galinis palankstytas, isgrezta skyle dujoms jame, vienas veidrodelis su zoomu nesveiku, liukas neatsidaro (panasu, kad dantraciai iseje), kaip ir priklauso tepalo spaudimo matuokle turbut parejusi, nes rodo dazniausiai 2 barus, panasiai buvo grife, o po to isvis nustojo rodyti, neatsidaro keleivio langas, neuzsirakina is vairuotojo puses (raktas netinka), pultelis lyg ir sujungtas su automobiliu, bet kolkas neradau kaip ji susetupinti, kad jis man veiktu, tik kaukia masina ir tiek. Daugiau kolkas neprisimenu.
Planas:
1. Pakeisti sugadintas detales (veidrodeli vairuotojo puses (arba bent stikla, bet ir is salono puses plastmaske nuluzus, tai turbut visa), lempa keleivio puses, abu posukius, galini bamperi arba pakeisti arba aptvarkyti, priekines groteles pavargusios truputi, bet jei nerasiu tokios pat spalvos tai paliksiu kaip yra, stoglangi, bardacioko dangti kuris suluzes jau galima sakyti nepataisomai). Jei kas turi sias dalis, prasom PM
2. Isimti dujas (ir parduoti iranga, sakykit jei kam reikia, del kainos susitarsim )
3. Nuimti farkopa (irgi sakykit jei kam reikia, nezinau ju kainu)
4. Tvarkyti vaziuokle ir stabdzius, nuleisti automobili kiek priklauso.
Toliau bus matyti, ieskau uzsiemimo pusei metu, po darbo praleidziant kelias minutes prie automobilio, tai manau man, visiskai zaliam, tai bus pats tas pasimokymui
Ir keletas nuotrauku is to kaip atrode grizes i vilniu sava eiga
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: eseck
- Privatumo politika