Jei nenori zmoniu klaidinti ,tai ir neklaidink .Ta tavo pamineta kompresorine puse yra centrifuginis kompresorius ,jei tau isgirdus zodi kompresorius pries akis iskyla tik placiai naudojamas stumuoklinis agregatas ,tai cia jau kita kalba. Turbinos skirtos sukurti sukamaji judesi ir perduoti ji vartotojui ,siuo atveju centrifuginiam kmprasoriui ,tai galetu buti ir generatorius ar dar kas panasaus.Tai kur matai ta kompresoriu kuri suka turbinos menteles?
apsisviesk.mates turbinos sandara?
![]()
Turbina ir yra turbina, nera ten kompresoriaus.
Auto su kompresoriumi velgi kitas reikalas, kompresoriai pas MB ir Volvo budavo, gal ir dabar deda nezinau![]()
Yra tiesiog 2 turbinos puses ishmetimo ir iputimo. Ishmetimo puseje dujos suka turbinos menteles, o iputimo puseje turbinos menteles ipucia ora kuris per intercoolerio radiatoriu eina i isiurbimo kolektoriu. Tokio kaip kompresoriaus turbinoje nera. Galima tik sakyti kad yra kompresorine (iputimo) puse.
Nereikia klaidinti zhmoniu
![]()
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: jakysz
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 8
- Profilio peržiūros 6.177
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
peugeot 406
Vartotojo nustatymai
Draugai
jakysz dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:variklio skirtumai 66 kw 80kw
2014 balandžio 09 - 17:54
Temoje:DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos
2014 balandžio 08 - 20:59
Galiu nuramint tik tuom ,kad kataloguose pateikiamos kuro sanaudos yra labai mazai tiketinos, nes ten lieka labai daug faktoriu neivertinta ,jas nustatinejant.Lygiai toks pat su lygiai tokiu pačiu.
Prie pliusinės temperatūros Vilniuje pusiau kamščiais pusiau savaitgaliais 9 litrai. Prie minuso ir tik kamščiuose - 11![]()
Trasoje prie pliusinės praėjusią savaitę 5,5 pasiėmė (10%Vilniuje, 90% trasoje iki 100km/h).
Prie kompo jungta dviejose vietose - abiejų pasijungusių nuomone variklio darbo parametrai nekelia abejonių.
Prieš mėnesį savo eiga praeita TA, visos emisijos - 30% normos.
Buvo išlėkusi oro srauto matuoklė. Pakeičiau. Klaidos dingo, trauka atsirado, sąnaudos nepasikeitė.
4000 km po tepalų/filtrų keitimo servise sakė, kad juodai užsinešęs oro filtras. Pakeitė. Nei traukai, nei sąnaudoms - jokios įtakos.
Any ideas? Primenu, kad gamintojas šiam kibirui nurodo 4,1 trasoje ir 6,6 mieste.
Temoje:DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos
2014 balandžio 08 - 20:55
trasoj vaziuoju 90km/h ,mieste paspausdziu ,bet sakau ten pagrinte trasoj tie 100km buvo pravaziuota ,matavau taip : pripyliau pilna baka kol atmete ,pravaziavau 100km ir vel pripiliau ,kol atmete.ziurint kokiu greiciu trasoj vaziuota
ir antra koks matavimo budas? nuo pilno bako papildymas iki vel pilno ar kaip?
Temoje:variklio skirtumai 66 kw 80kw
2014 balandžio 08 - 20:47
apsisviesk.mates turbinos sandara?
Temoje:variklio skirtumai 66 kw 80kw
2014 balandžio 08 - 13:41
visu pirma ne turbina pucia ora i degimo kamera ,o kompresorius, ismetamuju duju sukama turbina suka pr jos pritaisyta kompresoriu ,kuris tiekia suspausta ora i degimo kamera , taciau kompresoriuje oras ikaista ir isreteja todel ipucias oro kiekis sumazeja ,tam statomas ausintuvas (interkuleris), kuris vel atvesina ora iki reikiamos temperaturos ,todel nesvarbu ar ziema ar vasara, oras ten vistiek kaista...Pauliau ash dyzelinio variklio darba zinau smile.gif teisingai kad kuras cilindruose uzsidega nuo suspausto oro kuris spaudzhiamas ir ikaista, bet tas oras spaudzhiamas jau uzh turbinos ir cilindruose, bet ne iki turbinos, tai uzhtat ir klausiu ar jis tiek pashyla iki turbinos daeidamas kad intercoolerio radiatorius ji ataushintu? Ash tai zinau kad skiriais kompo softas, ir kad chipuojant dametama ir 14 ir visi 23 kw, c ekaip ant bulkswagenu kur yra 66 su 1.9 tdi padaromi ir visi 96 kw. . Bet ce diskusijai ir imeciau toki pamastyma kaip kad zmones galvoja kad intercooleris dadeda 20 kw ;)
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: jakysz
- Privatumo politika