- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: ya!
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 16
- Profilio peržiūros 6.421
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 605
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
ya! dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano sukurtos temos
2.1td sunkiai kurdavosi, užgesinėdavo, nebesikuria
2012 lapkričio 24 - 20:27
Taigi užsilenkė Peugeot, kaip turbūt įprasta. Simptomai prasidėjo nuo to kai važiuojant staiga užgęso ir sunkiai vedėsi. Toks pat jausmas kaip būtų pasibaigęs kuras. (bet taip negalėjo būti, nes bake buvo daugiau nei 10litrų anot mano skaičiavimų, kadangi ir kuro rodyklė, bei lemputė pieno riebumą geriausiu atveju rodo...) Tai po pirmojo šio požymio nuvažiavau į degalinę dar įsipyliau kelis litrus degalų, galvojau kad kuro pradėjo siurbti kibirais, bet vistiek simptomai nepasišalino, o dar pablogėjo.
Grįžau namo ir kelias dienas nejudinau mašinos, po to užsikūrė atrodo gerai, bet traukos trūko. Atlikau labai primityvią procedūrą, tai su kompresoriumi prapučiau kuro šlangas prie kriaušės (vienok gal kuro "sietka" bus užsikimšusi, nes ankstesni savininkai į automobilį pylė degalus nevisada iš degalinės). Taigi kuriam laikui tai padėjo, atrodo ir gyvesnis automobilis tapo. Galvojau taip lengvai atsipirkau ir ramia galva nebegalvojau toliau apie šią bėdą.
Kitą dieną automobilis sunkiai užsikūrė , pamaniau dėl to kad nešildžiau žvakių (nes niekada nešildau ir kurdavosi iš pusės raktelio pasukimo), o buvo lauke +3 laipsniai šilumos. Bet kur gi ne... pavažiavus gal šimtą metrų užgeso ir prasidėjo kaprizai ir viešas gėdos darymas, nesivedimas, sunkus užsivedimas, pavažiavimas kelių dešimčių metrų ir vėl užgesimas, laisvos apsukos vos ne vos laikėsi ties užgesimo riba, visa mašina tratėjo, norint užvesti reikėjo ilgai varginti starterį. Ir dabar net nebesinori meginti kurti, nes jausmas kad nėra kuro, kurio tikrai yra, tai absurdas.
Einant prie esmės, akivaizdu kad čia kuro siurblio gedimas kažkoks ar užsikišimas. Nesu tiek susipažinęs su šiomis techninėmis problemomis šio variklio. Taigi klausiu labiau nusimanančių, nuo kurio galo pradėti krapštyti šį reikalą?
P605 salenoidinis vožtuvas?
2012 lapkričio 03 - 01:00
Taigi radau dešinėj pusėje po posparniu tokį daikčiuką kuris atrodo lyg ir salenoidinis vožtuvas ar kas. Na būtų smagu išsiaiškinti kas čia per dalykas ir kokios jo pareigos.
O kitas reikalas, ar įjungus degimą jis turi taip ganėtinai garsiai zirzti?
O kitas reikalas, ar įjungus degimą jis turi taip ganėtinai garsiai zirzti?
ya Peugeot 605 2.1 td
2012 spalio 08 - 14:54
Sveiki, turiu laisvo laiko tai pameginsiu pristatyti savo mašiniuką. Šiaip gana paprastas automobilis žiūrint iš komplektacijos, bet didelis, talpus ir patogus. Nusipirkau jį netikėtai ir visai nenoriai, net nepatiko jis man iš pradžių. Bet ilgainiui tarp mūsų užsimezgė draugystė ir stengsiuos jį padaryt kiek išskirtinesniu nei dabar yra .
Taigi kai pirmą kart pamačiau jį, jis buvo su (mano nuomone) netinkančiais prefaceliftui 607 Peugeot ratais ir nublukusia juoda spalva apibraižytas ir toks gan pavargęs, bet tvarkingas. Nusipirkau aš jį su skardiniais r15 ratais ir ką padariau iki šios dienos:
-nupoliravau visą kėbulą
-nudažiau skardinius ratus juodai ( ir išmečiau kalpokus )
-pakeičiau pavarų dežės įvorę
-naują akumuliatorių įstačiau
-sutvarkytas centrinis užraktas
-įstatytas naujas aliuminis šalto oro paemimo vamzdynas ir įdėtas originalus kūginis K/N firmos oro filtras
-padarytos geltonos visos priekinės lempos
O ką norėčiau dar padaryt-sutvarkyti:
-Vairo kolonėlę atrestauruoti
-sutvarkyti boost leaką
-pasikeisti siurblyje viena gumytę (smirda dyzeliu iš po kapoto gan stipriai)
-degimą pareguliuoti
-įsidėti odinį saloną
-susitvarkyt el. stoglangį
-nusidažyti arba flokuoti lubas
-įsidėti naują spidometrą ir baltai sviečiančias lemputes
-pasikeisti vairą į Nardi firmos gaminį
-geresnę audio įsidėti
-susitvarkyti vieną slenkstį (parudyjęs)
-gražesnis išmetimo bakelis
-pasikeisti suskaldytas lemputes
-panaikinti logo ant priekinių grotelių
-sužeminti (daug)
-užmauti kokius r16 - r17 ratus
-patamsinti raudonai viršutinę lempų dalį
Padrikai aš čia mintis išdėsčiau, aišku žiūrėsim kaip seksis su juo man. Vieni darbai lengvi, kiti kiek sudėtingesni, svarbu rankos nenusvirtų
O dabar eilės tvarka įdėsiu nuotraukas, kaip keitėsi mano liopirdas (toks jo vardas )
Tai šiam kartui tiek
Taigi kai pirmą kart pamačiau jį, jis buvo su (mano nuomone) netinkančiais prefaceliftui 607 Peugeot ratais ir nublukusia juoda spalva apibraižytas ir toks gan pavargęs, bet tvarkingas. Nusipirkau aš jį su skardiniais r15 ratais ir ką padariau iki šios dienos:
-nupoliravau visą kėbulą
-nudažiau skardinius ratus juodai ( ir išmečiau kalpokus )
-pakeičiau pavarų dežės įvorę
-naują akumuliatorių įstačiau
-sutvarkytas centrinis užraktas
-įstatytas naujas aliuminis šalto oro paemimo vamzdynas ir įdėtas originalus kūginis K/N firmos oro filtras
-padarytos geltonos visos priekinės lempos
O ką norėčiau dar padaryt-sutvarkyti:
-Vairo kolonėlę atrestauruoti
-sutvarkyti boost leaką
-pasikeisti siurblyje viena gumytę (smirda dyzeliu iš po kapoto gan stipriai)
-degimą pareguliuoti
-įsidėti odinį saloną
-susitvarkyt el. stoglangį
-nusidažyti arba flokuoti lubas
-įsidėti naują spidometrą ir baltai sviečiančias lemputes
-pasikeisti vairą į Nardi firmos gaminį
-geresnę audio įsidėti
-susitvarkyti vieną slenkstį (parudyjęs)
-gražesnis išmetimo bakelis
-pasikeisti suskaldytas lemputes
-panaikinti logo ant priekinių grotelių
-sužeminti (daug)
-užmauti kokius r16 - r17 ratus
-patamsinti raudonai viršutinę lempų dalį
Padrikai aš čia mintis išdėsčiau, aišku žiūrėsim kaip seksis su juo man. Vieni darbai lengvi, kiti kiek sudėtingesni, svarbu rankos nenusvirtų
O dabar eilės tvarka įdėsiu nuotraukas, kaip keitėsi mano liopirdas (toks jo vardas )
Tai šiam kartui tiek
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: ya!
- Privatumo politika