Peršokti prie turinio


Minipixel

Užsiregistravo 2012 Lap 11
Neprisijungęs Lankėsi 2014 Geg 24 10:13
-----

Mano sukurtos temos

P406 baisus cypimas tik užvedus

2014 sausio 18 - 15:11

Sveiki, Užvedus kažkas cypia po kapotu, tol kol viskas nesušyla. Vasarą buvo panašus atvejis - išsiaiškinom, kad generatoriaus dirželis buvo jau visai susidėvėjęs. Tai pakeitėm ir nustojo cypt. Tačiau po kiek laiko vėl pradėjo po biški ir vis daugyn ir daugyn. Pradžioje buvo vos girdimas cypčiojimas, dabar jau garsas toks, kad gali pusę daugiabučio prižadint... Mano spėjimas, kad dabar jau generatoriaus arba įtempėjo guolis eina velniop, nes dirželis tai pakeistas. Bet esmė tokia, kad cypia/kaukia tik užvedus šaltą automobilį. Tada davus biški apsukų cypia vis garsiau, cypia cypia ir po kiek laiko nustoja. Atleidus gazą jau nebėra jokio garso. Tada pradedi važiuot, dar kartais cypteli prieš kokį posūkį, kai apsukos sumažėja ir viskas. Tik paskutiniu metu reikia vis daugiau laiko, kad tas cypimas praeitų ir vis garsiau rėkia, kaip jau sakiau. Tai nesuprantu - jei guoliai eitų velniop, tai cyptų visą laiką? O dabar toks jausmas, kad cypia tik kol pašyla ten viskas. Ant to paties diržo pajungtas vairo stiprintuvas ir generatorius, tad nenoriu ką nors užkirst ar nutraukt ir prisidaryt daugiau problemų. Gal ką nors patarsit. Kaip išsiaiškint, patikrint, susitaisyt pačiam? O jei ne - tai gal kokį servizą ar meistą Kaune pasiūlysit. Būčiau labai dėkingas. :)

Būgniniai stabdžiai gale P406, 1996 m.

2013 lapkričio 16 - 17:43

Sveiki,
Pastaruoju metu kažkas pradėjo skleisti nemalonų garsą prie vieno galinio rato stabdant. Toks jausmas, kad kažkas kažkur kliūva ir trinasi metalas į metalą. Kaladėlės dar susidėvėti tikrai negalėjo. Tai nusiėmiau būgną ir pasižiūrėjau. Radau, kad ten susilanksčiusi tokia plokštelė ir vienas jos galas kliūva į besisukantį ratą.
Posted Image
Aš ją šiek tiek ištiesinau, bet nežinau kaip ji ten turėtų stovėti. Tai dabar stovi tiesiog beveik prisiplojusi prie tos detalės, prie kurios pritvirtinta. Pasižiūrėjau kitoj pusėj, tai stovi panašiai kaip nuotraukoje. Tačiau toj pusėj, kurioje sulinko, yra dar kažkoks neaiškus atskišęs daiktas, kuris trukdo šitą plokštelę pastatyti taip, kaip nuotraukoje.
Gal galit paaiškinti kam šita detalė reikalinga ir ar labai blogai, kad ji dabar tiesiog kybo ore ir jokios funkcijos neatlieka? Ir ką man daryt su ja patarsit? :)
Ačiū.

P.S. nuotrauką pasiskolinau iš šio forumo:
Nuoroda į temą

P406 vairo stiprintuvo skystis

2013 lapkričio 09 - 15:53

Sveiki, Peugeot 406, 1996 m. 1.9L TD. Anksčiau būdavo, kad kartais rasdavau tepalu apibėgusį vairo stiprintuvo skysčio bakelį ir dėl to jo sumažėdavo, tekdavo papildyti kartas nuo karto. Vasarą taip pat radau porą tepalo balučių mažų po automobiliu ir vieną šlangutę visą tepalu apėjusią. Tai susiradau tą šlangutę naudotą ir pasikeičiau. Tačiau tuo pačiu metu pastebėjom, kad lyg ir pati vairo kolonėlė tepalu apėjusi. Bet pasižiūrėjau, kad naudotos kitos kolonėlės nebuvo, o restauravimas 600-800 Lt, tai tiesiog taip ir palikau ramybėj. Vakar nuėjau, užvedžiau ir pasigirdo labai nemalonus girgždantis/cypiantis garsas vairą sukinėjant. Nuvažiavau gal porą šimtų metrų, pasistačiau kitoj vietoj, pakėliau kapotą ir pamačiau, kad iš to paties vairo stiprintuvo skysčio veržiasi putos per nuorinimo skylutę dangtelyje. Tikiuosi, kad gal kas nors galės patart, nuo ko pradėt? Kokie variantai problemos? Skystis pakeistas vasarą, kai tą šlangutę keičiau, ir pirktas iš geresnių, tai nemanau, kad jo tarnavimo laikas baigėsi. Galbūt gaudo orą sistemoj kažkur ir dėl to putoja? O kodėl dar ir tas garsas atsirado? Ir ką dabar galima daryt su ja, ar galima bandyt važiuot trumpu atstumu (~1 km iki kokio serviso) ar visai nejudint vairo stiprintuvo ir tik tempt neužvestą? Ar gali būti, kad per pačią kolonėlę tą orą gaudo, ir jeigu taip - kokie variantai? Restauracijai lėšų nelabai rasčiau... Ačiū už bet kokią pagalbą, nes dabar sėdžiu neapsispręsdamas ką daryt. :)

406 vairo kolonėlė leidžia tepalą

2013 liepos 04 - 13:41

Sveiki, šiandien pastebėjau kelis lašus tepalo po automobiliu. Įdėmiau apžiūrėjus pasirodė, kad leidžia tepalą per vairo kolonėlės viršų - ten kur prisijungia vairo kryžmė. Vienam servise liepė susirast visą naują kolonėlę ir pakeistų už porą šimų litų. Kaune, kur restauruoja sakė, kad sutvarkytų ir duotų metų garantiją, bet kaina 500 Lt. Forume skaičiau, kad galbūt ten užtektų pakeisti tik salniką ir būtų įmanoma tai pasidaryt pačiam? Ką galit patart? Automobilis: Peugeot 406, 1996 metų, 1.9l dyzelinas. Didžiausia problema yra tame, kad šeštadienį reikia išvažiuoti iš Lietuvos porai savaičių. Kas gali blogiausio nutikti? Galiu suvaryt kolonėlę, siurblį? Galiu likt be vairo, ar tik be stiprintuvo? Kaip manot ar labai blogai išvažiuoti tokiam stovyje? Ačiū iš anksto. :)

Perku P406, 1996 m., vairo stiprintuvo šlangutę

2013 liepos 03 - 16:41

Sveiki,
Perku 406 vairo stiprintuvo šlangutę, kuri pavaizduota 1 numeriu čia:Posted Image
Automobilis 1996 m., 1.9L dyzelinas.
Miestas: Kaunas.
Mob. tel.: 869218281
Email: [email protected]
Dar vienas klausimas į temą: ar skiriasi kuom nors šita šlangutė dyzeliniams ir benzininiams automobiliams? O naujesnio modelio 406-iems?