- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: efkas
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 3
- Profilio peržiūros 5.020
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 406 HDI
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
efkas dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano sukurtos temos
Problemos su 406 2.0 HDI variklio temperatūra
2013 gegužės 29 - 09:19
Susidūriau su problema susijusia su variklio temperatūra. Prieš mėnesį įstrigus kamštyje variklio temperatūra paskilo truputį virš 90 ir pradėjo pypsėti įspėjamasis signalas, mirksėti stop lempa ir ekrane karts nuo karto išmesti užrašą, kad variklio temperatūrą per aukšta. Tačiau ventiliatorius tuo metu neveikė. Galvojau ventiliatoriaus bėda.
Kažkur šiame forume radau, jog ventiliatoriaus veikimą galima patikrinti atjungus temperatūrinį daviklį esantį ant variklo. Jei jį atjungus ventiliatorius sukasi, vadinasi bėda daviklyje, o ventiliatorius tvarkingas. Iš tikrųjų daviklį atjungus ventiliatorius sukosi. Taigi pakeičiau daviklį.
Tačiau vakar vėl įstrigus kamštyje ir temperatūrai esant netoli 90 vėl pradėjo pypsėti, stop lempa mirksėti ir mesti užrašą dėl per aukštos temperatūros. Ventiliatorius nesisuko.
Gal kas esate susidūrę su panašia problema?
Man apskritai keista kodėl temperatūrai pasiekus vos 90 laipsnių rodoma, kad temperatūra per aukšta? Ar čia normalu?
Šiaip trasoje temperatūra būna apie 80 laipsnių. Čia tik mieste ši problema pasireiškia.
Ar gali šios problemos atsiradimą įtakoti blogas termostato veikimas?
Dėkui už pagalba.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: efkas
- Privatumo politika